Nordean Mastercard

Pate81

Kertokaapa miten ton mastercardin luoton lyhennys tapahtuu??

Laittavatko tilisiirron kotiin??

Kiitokset asiallisista vastauksista etukäteen!!

5

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maxy

      kerran kuukaudessa tulee tilisiirto kotio, ja vähintään laskussa näkyvä summa on maksettava mutta enemmänkin saa maksaa kerralla mikä haluaa

      • Entä kuinka käytännössä toimitaan, jos on sopinut suoraveloituksesta (esim. 5% luotosta), mutta haluaa maksaa pois koko luoton?


      • maxy
        Timontti kirjoitti:

        Entä kuinka käytännössä toimitaan, jos on sopinut suoraveloituksesta (esim. 5% luotosta), mutta haluaa maksaa pois koko luoton?

        siittäpä en osaa sanoa, taitaa olla ainoa keino silloin ottaa pankkiin yhteyttä ja kysyä sieltä..
        voisin kuvitella että onnistuisi sillain, että maksaisi saman kuun suoraveloitus laskun viitenumerolla lopun summan


      • viitenro on tilinrosi
        Timontti kirjoitti:

        Entä kuinka käytännössä toimitaan, jos on sopinut suoraveloituksesta (esim. 5% luotosta), mutta haluaa maksaa pois koko luoton?

        Luotto- ja maksuaikakorteissa yleensä se viitenro on henkilö/korttikohtainen, joten sitä samaa käyttämällä voit aina maksaa.
        Eli käytännössä annat vaikka suoraveloituksen viedä se 5% päältä ja maksat itse samana pvänä loput laskusta pois.
        Mutta minusta tuollaista maksusopimusta/suoraveloitusta ei kannata tehdä, varsinkin jos mielummin aina maksaa laskun heti eikä halua elää luotolla.
        Joku jolla iso summa koko ajan luotolla tuo minimisumma/kk voi olla valinta.
        Eli kukin tyylillään.


      • viitenro on tilinrosi kirjoitti:

        Luotto- ja maksuaikakorteissa yleensä se viitenro on henkilö/korttikohtainen, joten sitä samaa käyttämällä voit aina maksaa.
        Eli käytännössä annat vaikka suoraveloituksen viedä se 5% päältä ja maksat itse samana pvänä loput laskusta pois.
        Mutta minusta tuollaista maksusopimusta/suoraveloitusta ei kannata tehdä, varsinkin jos mielummin aina maksaa laskun heti eikä halua elää luotolla.
        Joku jolla iso summa koko ajan luotolla tuo minimisumma/kk voi olla valinta.
        Eli kukin tyylillään.

        Kiitos vastauksista! Suoraveloitussopimuksessa on se hyvä puoli, että jos sattuisi lasku hukkumaan tai unohtumaan tai maksaja olemaan matkoilla laskun erääntyessä, suoraveloitus hoitaa kuitenkin automaattisesti sen osan, joka vähintään kuuluu maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe