En tahdo juoda limevodkaa "raakana", joten onko teillä mitään hyviä ehdotuksia mitä siihen voisi blissata, kuitenkin niin, että maku pysyisi suht raikkaana?
Mitä limevodkaan?
Eevik
2
614
Vastaukset
- Rose's
En tarkkaan tiedä mikä on "limevodka", mutta jos se on limellä maustettua täysvahvaa vodkaa, niin tee vanhanajan vodka-lime. Osta Stockmannilta pullollinen Rose's Lime Juice Cordial -mehutiivistettä. Sekoitussuhde on fifty-fifty, tai jos haluaa vähän miedompaa, voi mehua lorauttaa vähän yli puolet, tai niin paljon kuin maku sanoo. Ei siis vettä ollenkaan mukaan.
On hyvin raikas mutta samalla makea drinkki, voi melkein sanoa että "sweet & sour". - llkkjjhh
Ginger alea. Toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249