Tervehdys!
Elikkäs kmman merkkinen mies hurmri sopisi paremmin Leijona naikkoselle? Itse seurustelusuhteeni Härän sekä Neitsyen kanssa tyssäsi miesten käsittämättömään laiskuuteen. Itse kun olen aina ollut tälläinen touhukas, niin ei sellaisia laiskiaisia viitsinyt katsella eikä ymmärtää.. Eli Härän kanssa tulen kyllä juttuun, mutta vain ystävä mielessä. Kuin myös Neitsytmiesten kanssa, vain ystävä mielessä. Mutta nyt olen tavannut hurmaavan Kauris miekkosen, joka on muuten korviaan myöten kuulema ihastunut tai kiinnostunut minusta. Mutta kun en oikein tiiä, kun mulla on ollu jo kiikarissa vähän pidempään myös ihana ja iloinen Vesimies ystävänä. Ääh, tää on niin vaikeeta. Voisiko joku ystävällinen sielu antaa vähän neuvoja tai omia kokemuksia, pliide??
Karis vai Vesimies??
1
544
Vastaukset
- pieni vinkki
Kysyit kauris vai vesimies, niin ei ainakaan vesimies!! Itselläni on äärettömän huonoja kokemuksia kyseisestä merkistä, ja olen leijonanainen.
Toisaalta, vesimies on kyllä leijonan vastamerkki tähtikartassa mutta se ei mielestäni tarkoita että nämä kaksi tulisivat loistavasti toimeen, paremmin veskari sopii leijonalle vain jonkinlaiseksi hetken huumaa-kumppaniksi, toisin sanoen rakastajaksi samoin kuin leijona veskarille. Kummatkin, sekä vesimies että leijona, ovat eri tavoilla intensiivisiä; leijona ehkä rohkeammin ja näyttävämmin, veskari sisäänpäinkääntyneemmin. Tästä voi kehkeytyä siis ristiriitoja, niinkuin varmasti kehkeytyykin. Leijona vaatii joissain tapauksissa uskomattoman paljon huomiota ja veskari on siis usein kyvytön antamaan kyseista huomiota, omassa tapauksessani olen sen karvaasti huomannut. Muiden naisten vokottelu saattaa myös kuulua joidenkin veskarimiesten luonteeseen, saattaapa joukossa olla tavallista useammin sitoutumiskammoisiakin, vaikkeivät sitä ehkä myönnä...
Kannattaa varmaan leijonana sinunkin välttää näitä ihmeenkummallisia vesimiehiä (osaavat kyllä hurmata ensin, mutta älä lankea!) ja etsiskellä joitain tasapainoisempia merkkejä, kuten vaikkapa kaksosia tai jousimiehiä.
Onnea etsintään.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023