Oli niin täynnä itteensä siinä euroviisulähetyksessä.
noussut pissi päähän
7
1342
Vastaukset
- vai niin.
Ei minusta. Täällä Suomessa ollaan vaan niin jumalattoman kateellisia ja jos alat menestyä paremmin kuin ns. "tavikset" niin tällaisia sitten kirjoitellaan. Valitettavasti.
- Hanna
omaa terveen itsetunnon ja jos vaikka hiukan narsisimia esiintyykin, niin se kuuluu asiaan.
- ...se on!
Tälle kommentille ei voi kuin nauraa.
Heti kun on vähänkin iloisella päällä suorassa tv-lähetyksessä niin sittenhän on tietenkin noussut kusi päähän! Näin meillä Suomessa, hienoa! - pannahakarinen
...sill mikää pissi ol nousu päähän..nehä oli eurovisut ja sen piti esiintyä..en ymmärrä tolasta kommenttia.et voitko perustella ku en mitään pissii missään nähny.en o kuiteska fani.???
- öök
ps.oletko tiatonen et esiintyvälä taiteilijalla pitää olla vähä eri temperamentti ku....öö..no jollai taviksella.ei muuten pärjää.onko se sit kusta vai mitä.pitää uskaltaa olla varma ym..
- Zaras
Olisko oikeasti pitänyt itkeä ja näyttää tosi surulliselta?
Se on kyllä heti kun joku voi hyvin itsensä kanssa niin heti aletaan jauhamaan jotain ihan ihme sontaa.
Suomi= maailman kateellisinta kansaa.
Hanna Pakarinen ehdottomasti edustamaan suomea! - kukasmuu muu muu
Itehä siin esiinty.Kauhia rääsy pääll säälii keräämäs.Korkokengiss ku pikku tyttö.Muutenki outo näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858