ANTTI RÄPPI
Jare tässä räppiä räppäilee.
Ja Tuiskun Antista laulelee.
Voi jee kun ois ihanaa.
Kun Antin kanssa sais tanssahtaa.
Artisti elämä on huoletonta.
Kun ei tarvitse elää tunkiolla.
Kun vaan kiertää kaikki keikat.
Ja unotaa vanhat heilat.
Rahaa kuin roskaa ei ole mulla.
Mutta toivoa vielä on sentään mulla.
Jos vaikka lotossa mä voitan.
Niin rydistäytyä koitan.
Antille ostaisin Bemarin
Vaikka se mersun haluaakin.
Häntä kuinoitaa mä koitan.
Hänen ihailunsa mä voitan.
Jare tässä räpinsä lopettelee.
Ja kohta rupee uinahtelee.
Tässä Antti on räppini sulle.
Kai lento suuko antaa voi mulle.
T: Jaretc
Jaren Antti räppi
jaretc.......
5
349
Vastaukset
- siljukka
Sie olet kyllä hyvä tuossa kynän käytössä. =) Ei se Antti mitään mersua halua, toyotaa se fanittaa. =D
- Jaretc......
No joo sopiihan siihen toyotakin. Ihan kuinka vain.
T: Jaretc - Toyotan
fanittamisesta?
- siljukka
Toyotan kirjoitti:
fanittamisesta?
Ainaki se aina hehkuttaa toyotaa, mut voihan se johtua myös siitä, että sen isä myy toyotoja.=)
- MARKKINOINNIN
siljukka kirjoitti:
Ainaki se aina hehkuttaa toyotaa, mut voihan se johtua myös siitä, että sen isä myy toyotoja.=)
merkityksen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2213202Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3222813Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.761810Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e551715Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?481591- 1221386
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,111342Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171280Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4321274- 1051269