onko kenelläkään kokemuksia? Kutsutaanko spiritismin avulla pelkästään pahoja henkiä vai onko mahdollista kutsua myös hyviä?
SPIRITISMI
54
4421
Vastaukset
- tietoa
Ei hyviä, eikä pahoja henkiä, ole olemassakaan.
- on ....
ja piste iin päälle
- ei ole
kuin hyvä ja paha. Ne ovat meidän sisällämme aina. Meidän on vain koetettava pitää hyvä henki voitolla itsessämme. Rukouksella voit saada hyvän henkesi puolellesi auttamaan sinua elämässä. Tämä on mielestäni yksinkertainen ainoaan Jumalaan uskominen joka on vain meissä, olemme me sitten missä tahansa.
Uskonnot ja niiden eri lahkot ovat sekoittaneet ihmisten päät peloittelemalla Jumalalla, että hän tuomitsee ja vihastuu ja kostaa. Minun sisäinen Jumalani ei kosta eikä vihastu,vaan hän suojelee
minua kaikelta pahalta,
Hän antaa anteeksi töppäykseni,jos olen ensin pyytänyt anteeksi lähimmäiseltäni jos olen heitä vastaan rikkonut. - eikä sinulle kelpaa
on .... kirjoitti:
ja piste iin päälle
Anna meille toisillekkin edes yksi pienen pieni todiste henkien tai jumalan olemassa olosta,
jos siihen pystyt olet maailman tunnetuin ihminen ja jäät ihmiskunnan historiaan ikuisiksi ajoiksi ihmiskunnan merkityksellisempänä ihmisenä.
Sinusta tulee halutessasi myös paljon kuuluisampi ja paljon rikkaampi kuin on esim. Bill Gates. - ---
ei ole kirjoitti:
kuin hyvä ja paha. Ne ovat meidän sisällämme aina. Meidän on vain koetettava pitää hyvä henki voitolla itsessämme. Rukouksella voit saada hyvän henkesi puolellesi auttamaan sinua elämässä. Tämä on mielestäni yksinkertainen ainoaan Jumalaan uskominen joka on vain meissä, olemme me sitten missä tahansa.
Uskonnot ja niiden eri lahkot ovat sekoittaneet ihmisten päät peloittelemalla Jumalalla, että hän tuomitsee ja vihastuu ja kostaa. Minun sisäinen Jumalani ei kosta eikä vihastu,vaan hän suojelee
minua kaikelta pahalta,
Hän antaa anteeksi töppäykseni,jos olen ensin pyytänyt anteeksi lähimmäiseltäni jos olen heitä vastaan rikkonut.Olet nyt kyllä eksynyt johonkin New Age tyyppiseen ajatteluun. Totta on se, että on olemassa hyviä ja pahoja henkiä, mutta ne eivät ole sisällämme aina. Pyhän Hengen saa sisälleen, kun ottaa Jeesuksen vastaan omakohtaisena Pelastajana ja Vapahtajana. Pahan hengen voi saada, jos on yhteydessä pahoihin henkiin esim. juuri silloin, jos kokeilee spiritismiä.
Minä en koe Jumalaa tuomitsevana, vihastuvana ja kostavana. Jumala on niin hellä ja rakastava. En voisi kuvitella mitään niin suloista ja ihanaa kuin Jumala on. - chiaki-
ei ole kirjoitti:
minua kaikelta pahalta,
Hän antaa anteeksi töppäykseni,jos olen ensin pyytänyt anteeksi lähimmäiseltäni jos olen heitä vastaan rikkonut.Olet menossa tollatavalla suoraan helvettiin näin suoraan sanottuna :) jumala on kaikkivaltias jeesus on herra, itse et todellakaan ole itsesi herra, ja kun puhut noin näkee täysin että olet paholaisen remmissä, matkamme on vain kohti jumalaa tai matkaa pois päin jumalasta. ja lopputulos on yksinkertainen ikuinen elämä taivaassa tai ikuinen kuolema helvetissä, ja itse voi päättää kumman suunnan valitsee. ja kukaan ei pakota kumman haluat valita
- chiaki-
--- kirjoitti:
Olet nyt kyllä eksynyt johonkin New Age tyyppiseen ajatteluun. Totta on se, että on olemassa hyviä ja pahoja henkiä, mutta ne eivät ole sisällämme aina. Pyhän Hengen saa sisälleen, kun ottaa Jeesuksen vastaan omakohtaisena Pelastajana ja Vapahtajana. Pahan hengen voi saada, jos on yhteydessä pahoihin henkiin esim. juuri silloin, jos kokeilee spiritismiä.
Minä en koe Jumalaa tuomitsevana, vihastuvana ja kostavana. Jumala on niin hellä ja rakastava. En voisi kuvitella mitään niin suloista ja ihanaa kuin Jumala on.jos on ottanut jeesuksen kristuksen vapahtajakseen, elämäänsä, sydämeensä myös pyhähenki asuu sydämmessä. paha henki ei voi tulla sisällesi vaikka eksyisit väärälle tielle koska jumala pitää huolen ja vetää jälleen luokseen, mutta jos on luopunut jumalasta, ja pilkkaa pyhäähenkeä, paaduttaa sydämensä että tekee tietoisesti syntiä eikä halua katua silloin pyhähenki voi lähteä sydämestäsi ja silloin pahat henget pääsevät sydämeesi koska siellä ei ole enää pyhäähenkeä
- Farathor
Minun mielestäni hyvät samalla kun pahat ovat samanlaisia. Henkiä pitää pitää hyvällä tuulella niin ne eivät tee sinulle mitää. Pahat henget ovat erttäin epämukavia jos alat ärsyttää niitä, kun taas hyvät henget eivät ehkä halua palata jos olet vain pahijen henkien ppuolella. Eli kohtele kumpiakin tasapuolisesti hyvin niin kaiken pitäisi olla kunnossa. Ja sitten vielä hengillä on ehkäpä tuttu jin-jang juttu eli he eivät voi olla ilman toisiaan. Pahat ja hyvät.
Farathor.- ---
Uskosi on taikauskoa! Ne henget, joita luulet hyviksi hengiksi ovat oikeasti pahoja henkiä, mutta uskottelevat sinulle olevansa hyviä. Ota Jeesus Jumalan Poika vastaan ja pyydä syntisi anteeksi, niin sinun ei tarvitse enää yrittää miellyttää henkiä. Eikö ole aikamoisen raskasta tuollainen elämä?! Jeesus on kaikkia noita henkiä voimakkaampi! Jeesus antaa sinulle rauhan ja vapauden eikä sinun koskaan enää tarvitse pelätä. Saat nukkua yösi rauhassa!
- tottaon
--- kirjoitti:
Uskosi on taikauskoa! Ne henget, joita luulet hyviksi hengiksi ovat oikeasti pahoja henkiä, mutta uskottelevat sinulle olevansa hyviä. Ota Jeesus Jumalan Poika vastaan ja pyydä syntisi anteeksi, niin sinun ei tarvitse enää yrittää miellyttää henkiä. Eikö ole aikamoisen raskasta tuollainen elämä?! Jeesus on kaikkia noita henkiä voimakkaampi! Jeesus antaa sinulle rauhan ja vapauden eikä sinun koskaan enää tarvitse pelätä. Saat nukkua yösi rauhassa!
Joo näin se asia on. Demoniset vallat koittavat johtaa ihmisiä harhaan esiintymällä hyvinä henkinä.
lisää tietoa kristinuskon näkemyksestä spiritismiin: http://koti.phnet.fi/elohim/yhteysrajantaakse
- ne vaan
niitä pahoja henkiä on,ei Jumala ole mukana tuollaisissa istunnoissa.Ei kannata pelata.
- Aritta
Pahoja henkiä ei ole olemassa eikä myöskään mitään saatanaa.
Seanssissa saa yhteyden yleensä sukulaisiinsa jotka ovat menneet toiselle puolelle tai sitten ns kummituksiin jotka ovat ihmishenkiä jotka eivät ole löytäneet valoon.
Mitään henkiä ei kutsuta spiritismissä vaan henget tulevat itse jos haluavat. Yleensä heillä on paljon kerrottavaa esim siitä toisesta puolesta jota kaikki niin hirveästi pelkäävät. He haluavat kertoa kuinka hyvin heidän asiansa nyt ovat ja ettei meidän täällä tarvitse pelätä kuolemaa.- lähetti
Kyl niitä henkiä on olemassa mut vain pahoja sen pelin kautta. Älä sotkeennu sellaiseen, kysy enemmin Jeesukselta et jos on olemassa niin pelastaa sinut!
Hän on olemassa ja vastaa sinulle, niitä henkiä ei tarvita mihinkään. Ne valehtelevat ettei ole mitään pelättävää kuoleman jälkeen mut totisesti totuus on toinen, jos ei tee parannusta niin helvetti on ikuisuus...ja pelättävää on.
Miksi leikkiä pahuuden kanssa kun se tuo tuskaa elämääsi...se on se paha joka jyllää täällä kaikkialla jo nyt.
Jeesus kirkastukoon sinulle elämässäsi, puhtautta ja rakkautta, MAHTAVAA! TODELLISTA JA AITOA! - Aritta
lähetti kirjoitti:
Kyl niitä henkiä on olemassa mut vain pahoja sen pelin kautta. Älä sotkeennu sellaiseen, kysy enemmin Jeesukselta et jos on olemassa niin pelastaa sinut!
Hän on olemassa ja vastaa sinulle, niitä henkiä ei tarvita mihinkään. Ne valehtelevat ettei ole mitään pelättävää kuoleman jälkeen mut totisesti totuus on toinen, jos ei tee parannusta niin helvetti on ikuisuus...ja pelättävää on.
Miksi leikkiä pahuuden kanssa kun se tuo tuskaa elämääsi...se on se paha joka jyllää täällä kaikkialla jo nyt.
Jeesus kirkastukoon sinulle elämässäsi, puhtautta ja rakkautta, MAHTAVAA! TODELLISTA JA AITOA!En ole leikkinyt pahuuden kanssa. Henkimaailma ei ole paha. Siellä on meidän kuolleet sukulaisemme. Mitä luulet heidän ajattelevan kun kutsut heitä pahoiksi?
Minun suhteeni Jeesuksen kanssa on läheinen. Ja olen elämässäni onnellinen. - lähetti
Aritta kirjoitti:
En ole leikkinyt pahuuden kanssa. Henkimaailma ei ole paha. Siellä on meidän kuolleet sukulaisemme. Mitä luulet heidän ajattelevan kun kutsut heitä pahoiksi?
Minun suhteeni Jeesuksen kanssa on läheinen. Ja olen elämässäni onnellinen.Kuolleet eivät ole meidän kanssa enää missään tekemisissä, ne "yhteydenotot"on valheita pahoilta hengiltä, jotka yrittää johtaa harhaan.
Jos kuolleet ihmiset puhuisivat meille, he kertoivivat että taivas ja helvetti on totta!
esim; raamatusta miten rikas mies, joka ei tehnyt parannusta ja uskonut Jeesukseen joutui kadotukseen ja oli kärsimyksissään siellä ja oli tuskissaan myös perheensä puolesta!!!
Luukas 16:19-31
"Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.
"Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' [Jes. 66:24; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'
Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon.
Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.'
'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'" - Aritta
lähetti kirjoitti:
Kuolleet eivät ole meidän kanssa enää missään tekemisissä, ne "yhteydenotot"on valheita pahoilta hengiltä, jotka yrittää johtaa harhaan.
Jos kuolleet ihmiset puhuisivat meille, he kertoivivat että taivas ja helvetti on totta!
esim; raamatusta miten rikas mies, joka ei tehnyt parannusta ja uskonut Jeesukseen joutui kadotukseen ja oli kärsimyksissään siellä ja oli tuskissaan myös perheensä puolesta!!!
Luukas 16:19-31
"Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.
"Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' [Jes. 66:24; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'
Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon.
Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.'
'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"Kyllä he ovat. Kaikki muu tieto on harhaa ja pappien keksintöä. Henget kertovat meille minkälaista on siellä toisella puolella. Mitään helvettiä eikä taivasta ole olemassakaan.
2000 vuotta sitten papit päättivät mitkä kirjat saavat olla raamatussa ja mitkä eivät. He myös keksivät saatanan jolla saa peloteltua ihmiset kirkkoon ja maksamaan veroja. Se pelko on niin lujassa ihmisissä etteivät he uskalla panna uskontoja kyseenalaisiksi.
Miksi ihmeessä Jumala antaisi luomuksensa joutua helvettiin? Onko hän niin huono luomaan eikä ollenkaan kaikkivaltias? - lähetti
Aritta kirjoitti:
Kyllä he ovat. Kaikki muu tieto on harhaa ja pappien keksintöä. Henget kertovat meille minkälaista on siellä toisella puolella. Mitään helvettiä eikä taivasta ole olemassakaan.
2000 vuotta sitten papit päättivät mitkä kirjat saavat olla raamatussa ja mitkä eivät. He myös keksivät saatanan jolla saa peloteltua ihmiset kirkkoon ja maksamaan veroja. Se pelko on niin lujassa ihmisissä etteivät he uskalla panna uskontoja kyseenalaisiksi.
Miksi ihmeessä Jumala antaisi luomuksensa joutua helvettiin? Onko hän niin huono luomaan eikä ollenkaan kaikkivaltias?Sanoit että "Minun suhteeni Jeesuksen kanssa on läheinen" ja kuitenkin sanot ettei raamattu ole totta ja mitään pahuutta ei ole olemassa.
Tutustu raamattuun alussa ihminen oli paratiisissa ja lankesi syntiin... Jumala antoi ihmisille oman tahdon valita! Hän rakastaa niin paljon sinuakin.
Rukoile että Jeesus avaisi sinulle totuuden, vain hänen kautta on meidän meneminen Jumalan valtakuntaan! Ei se ole sinulta pois jos kysyt Jeesukselta että onko hän olemassa ja jos on niin ei anna joutua kadotukseen.. TUSKIN SINNE KUKAAN TAHTOO!
Kyllä hän on todellinen ja vastaa sinulle! Pyydät vain...hän kuulee sinua! - Aritta
lähetti kirjoitti:
Sanoit että "Minun suhteeni Jeesuksen kanssa on läheinen" ja kuitenkin sanot ettei raamattu ole totta ja mitään pahuutta ei ole olemassa.
Tutustu raamattuun alussa ihminen oli paratiisissa ja lankesi syntiin... Jumala antoi ihmisille oman tahdon valita! Hän rakastaa niin paljon sinuakin.
Rukoile että Jeesus avaisi sinulle totuuden, vain hänen kautta on meidän meneminen Jumalan valtakuntaan! Ei se ole sinulta pois jos kysyt Jeesukselta että onko hän olemassa ja jos on niin ei anna joutua kadotukseen.. TUSKIN SINNE KUKAAN TAHTOO!
Kyllä hän on todellinen ja vastaa sinulle! Pyydät vain...hän kuulee sinua!Ei minun tarvitse pyytää Jeesukselta mitään. Hän kyllä tietää muutenkin minun tarpeeni.
Olen tutkinut raamattua ihan tarpeeksi sekä muuta kirjallisuutta joista olen huomannut että raamattu matkii vanhempaa tietoa. Esim sumerilaisten kivitauluja joista voi lukea luomiskertomuksen niin kuin se tapahtui. Raamatun luomiskertomus on symboolein kirjoitettu lyhennys sumerilaisten kivitauluista. Eikä siis totta. Ensimmäinen ihminen ei ollut Adam vaan ensimmäisiä ihmisiä kutsuttiin Adameiksi.
Mutta pidä sinä uskosi kun kerran olet onnellinen sen kanssa. Minä en sitä huoli enää, olen jo kokeillut sitä elämässäni. Olen nykyään paljon onnellisempi kun ei tarvitse pelätä mitään jumalia eikä paholaisia niin kuin uskovaiset opettavat. - lähetti
Aritta kirjoitti:
Ei minun tarvitse pyytää Jeesukselta mitään. Hän kyllä tietää muutenkin minun tarpeeni.
Olen tutkinut raamattua ihan tarpeeksi sekä muuta kirjallisuutta joista olen huomannut että raamattu matkii vanhempaa tietoa. Esim sumerilaisten kivitauluja joista voi lukea luomiskertomuksen niin kuin se tapahtui. Raamatun luomiskertomus on symboolein kirjoitettu lyhennys sumerilaisten kivitauluista. Eikä siis totta. Ensimmäinen ihminen ei ollut Adam vaan ensimmäisiä ihmisiä kutsuttiin Adameiksi.
Mutta pidä sinä uskosi kun kerran olet onnellinen sen kanssa. Minä en sitä huoli enää, olen jo kokeillut sitä elämässäni. Olen nykyään paljon onnellisempi kun ei tarvitse pelätä mitään jumalia eikä paholaisia niin kuin uskovaiset opettavat.Ei sinun tarvitsekaan, se on ihan sinun oma päätös.
Kuitenkin muista että jos kirjoitinkin totta ja entä jos raamattu onkin totta?
Kysy Jeesukselta kuitenkin ystävä kallis, se ei maksa mitään!!!
Muistan rukouksin! Katso mitä hän tekee rakkaudesta sinua kohtaan!
ps:
http://www.fathersloveletter.com/fllpreviewfinnish.htm - !!!!!!!
Kuolleet ihmiset eivät voi olla yhteydessä tähän maailmaan. Nämä henget ovat pettäneet sinut. Nämä henget ovat pahoja henkiä eikä sinun tulisi olla niiden kanssa missään tekemisissä. Aluksi henget saattavat tuntua ystävällismielisiltä, mutta tosiasiassa heidän ainoana tavoitteena on eksyttää ja tuhota sinut.
Henget ovat kyllä viisaita, uskon sen. He ovat katselleet tätä ihmiselämää ihmisen luomisesta alkaen ja he kyllä tietävät jokaisen elävän ja kuolleen ihmisen. Heille ei tuota ongelmia muuntautua tuoksi jo kuolleeksi ihmiseksi ja kertoa hänestä asioita.
Vain Jeesus Kristus voi sinut pelastaa!
Jos et minua usko, lue seuraavat kirjat:
Nicky Cruz: Juokse poika juokse (tämä kirja kertoo jengejohtajan uskoontulosta)
Nicky Cruz: Juokse henkesi edestä (tämä kirja kertoo Nicky Cruzin vanhempien elämästä, he olivat meedioita ja noitia) - Aritta
lähetti kirjoitti:
Ei sinun tarvitsekaan, se on ihan sinun oma päätös.
Kuitenkin muista että jos kirjoitinkin totta ja entä jos raamattu onkin totta?
Kysy Jeesukselta kuitenkin ystävä kallis, se ei maksa mitään!!!
Muistan rukouksin! Katso mitä hän tekee rakkaudesta sinua kohtaan!
ps:
http://www.fathersloveletter.com/fllpreviewfinnish.htmMiksi ihmeessä pitää uskoa Jeesukseen kristinuskon tavalla? Minä en usko että hän on kuollut ihmisten syntien takia. Minä en usko että syntiä on edes olemassakaan. Kaikki ihmiset ovat hyviä ja kaikki pääsevät "taivaaseen", toisin sanoen takaisin kotiin josta me olemme lähteneet. Myös rikolliset ja murhaajat. Myös Hitler on päässyt sinne. Ja miksi se on niin? Koska Jumala on vain pelkkää rakkautta. Sitä ei tietenkään kristityt ymmärrä mutta niin se on. Ei tarvita mitään raamattuja eikä tarvitse mitään pelastusta tai herran armoa. Me olemme jo pelastuneita koska meitä ei koskaan ole edes tarvinnut pelastaa.
Kristittyjä on maailmassa n 30% uskovaisista. Silti he luulevat että heidän uskonsa on ainoa oikea ja hekin uskovat monella eri tavalla ja tulkkaavat raamattua yhtä monella tavalla. Kukaan ei tiedä mitä siinä kirjassa oikein sanotaan kun kaikilla on oma tulkinta. Miksi siis minunkin pitäisi tulla tulkkaamaan minun tavallani siihen sekasotkuun.
Olen pahoillani mutta uskovaiset ovat seonneet maailman suurimpaan erehdykseen. Jumala ei ole sellainen kuin te luulette. Mutta se hyvä puoli tässä kaikessa kuitenkin on että ketään ei rangaista millään tavalla eikä ketään tuomita. - Aritta
!!!!!!! kirjoitti:
Kuolleet ihmiset eivät voi olla yhteydessä tähän maailmaan. Nämä henget ovat pettäneet sinut. Nämä henget ovat pahoja henkiä eikä sinun tulisi olla niiden kanssa missään tekemisissä. Aluksi henget saattavat tuntua ystävällismielisiltä, mutta tosiasiassa heidän ainoana tavoitteena on eksyttää ja tuhota sinut.
Henget ovat kyllä viisaita, uskon sen. He ovat katselleet tätä ihmiselämää ihmisen luomisesta alkaen ja he kyllä tietävät jokaisen elävän ja kuolleen ihmisen. Heille ei tuota ongelmia muuntautua tuoksi jo kuolleeksi ihmiseksi ja kertoa hänestä asioita.
Vain Jeesus Kristus voi sinut pelastaa!
Jos et minua usko, lue seuraavat kirjat:
Nicky Cruz: Juokse poika juokse (tämä kirja kertoo jengejohtajan uskoontulosta)
Nicky Cruz: Juokse henkesi edestä (tämä kirja kertoo Nicky Cruzin vanhempien elämästä, he olivat meedioita ja noitia)Miksi ihmeessä kristityt vainoavat minua? :-)
Sorry mutta olen ollut uskovainen ja nyt uskon vain Jumalan rakkauteen. Se riittää minulle täydellisesti. Siihen ei kuulu minkäänlaisia pelkoja niin kuin kristinuskoon kuului paholaisineen. - : ) : ) : )
Aritta kirjoitti:
Miksi ihmeessä kristityt vainoavat minua? :-)
Sorry mutta olen ollut uskovainen ja nyt uskon vain Jumalan rakkauteen. Se riittää minulle täydellisesti. Siihen ei kuulu minkäänlaisia pelkoja niin kuin kristinuskoon kuului paholaisineen.Ehkä Herra on huolissaan omasta kadonneesta lampaastaan. :)
"Jos jollakin teistä on sata lammasta ja yksi niistä katoaa autiomaahan, niin totta kai hän jättää ne yhdeksänkymmentäyhdeksän, lähtee sen kadonneen perään ja etsii, kunnes löytää sen.
Kun hän löytää lampaansa, hän nostaa sen iloiten hartioilleen, ja kotiin tultuaan hän kutsuu ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa kanssani! Minä löysin lampaani, joka oli kadoksissa.' Minä sanon teille: näin on taivaassakin. Yhdestä syntisestä, joka kääntyy, iloitaan siellä enemmän kuin yhdeksästäkymmenestäyhdeksästä hurskaasta, jotka eivät ole parannuksen tarpeessa." Luuk. 15: 4-7 - Aritta
: ) : ) : ) kirjoitti:
Ehkä Herra on huolissaan omasta kadonneesta lampaastaan. :)
"Jos jollakin teistä on sata lammasta ja yksi niistä katoaa autiomaahan, niin totta kai hän jättää ne yhdeksänkymmentäyhdeksän, lähtee sen kadonneen perään ja etsii, kunnes löytää sen.
Kun hän löytää lampaansa, hän nostaa sen iloiten hartioilleen, ja kotiin tultuaan hän kutsuu ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa kanssani! Minä löysin lampaani, joka oli kadoksissa.' Minä sanon teille: näin on taivaassakin. Yhdestä syntisestä, joka kääntyy, iloitaan siellä enemmän kuin yhdeksästäkymmenestäyhdeksästä hurskaasta, jotka eivät ole parannuksen tarpeessa." Luuk. 15: 4-7En ole niin erikoisen kiinnostunut pelastumisesta koska sellaista ei ole. En halua että kukaan rukoilee puolestani, en edes huoli uskoa siitä että Jeesus olisi kuollut puolestani koska minä haluan ottaa vastuun omasta elämästäni itse. En halua toisten näkevän vaivaa minun elämästäni ja se harhausko että Jeesus olisi kuollut puolestamme on täysin väärin. Jos se olisi totta niin en huolisi sitä uskoa sen vuoksi kun silloin Jumala olisi erittäin verenhimoinen ja julma. Minulle ei tulisi mieleenikään uhrata lapsiani jonkun muun vuoksi. Vaikka koko ihmiskunta kuolisi sen takia.
Se että olen täällä kirjoittelemassa johtuu siitä että haluaisin muidenkin ihmisten näkevän vaihtoehdon uskoonsa ja ymmärtävän että he itse ovat Jumala ja voivat luoda elämänsä sellaiseksi kuin haluavat. Tietenkin saan vastusta, mutta se vain tekee minut vahvemmaksi. Minäkin keskustelen Jumalan ja Jeesuksen ja Pyhän Hengen kanssa vaikka en olekaan kristinuskoinen. Se on täysin mahdollista.
Olin kerran sellainen kuin sinäkin mutta sitten kerran kun elämässäni oli paljon kaikennäköistä kaaosta rukoilin Jumalalta apua ja Hän johdatti minut pois siitä ahtaudesta valoon. Hän opetti minulle myös että kaikkia uskontoja ja ihmisiä pitää kunnioittaa eikä saa tupata omaa uskoaan toisille. Kaikki ovat siinä elämänpisteessä jonka he ovat itselleen valinneet. Kaikilla on osa totuutta mutta ei koko totuus. Tärkein asia on rakkaus kaikkia ja kaikkea kohtaan. Ja ymmärtäväisyys.
Siis en ole tuputtamassa sinulle uskoani mutta en halua myöskään ihmisten elävän saatanan pelossa ja sen vuoksi kirjoitin tälle spiritismi palstalle. - tuohon
Aritta kirjoitti:
En ole niin erikoisen kiinnostunut pelastumisesta koska sellaista ei ole. En halua että kukaan rukoilee puolestani, en edes huoli uskoa siitä että Jeesus olisi kuollut puolestani koska minä haluan ottaa vastuun omasta elämästäni itse. En halua toisten näkevän vaivaa minun elämästäni ja se harhausko että Jeesus olisi kuollut puolestamme on täysin väärin. Jos se olisi totta niin en huolisi sitä uskoa sen vuoksi kun silloin Jumala olisi erittäin verenhimoinen ja julma. Minulle ei tulisi mieleenikään uhrata lapsiani jonkun muun vuoksi. Vaikka koko ihmiskunta kuolisi sen takia.
Se että olen täällä kirjoittelemassa johtuu siitä että haluaisin muidenkin ihmisten näkevän vaihtoehdon uskoonsa ja ymmärtävän että he itse ovat Jumala ja voivat luoda elämänsä sellaiseksi kuin haluavat. Tietenkin saan vastusta, mutta se vain tekee minut vahvemmaksi. Minäkin keskustelen Jumalan ja Jeesuksen ja Pyhän Hengen kanssa vaikka en olekaan kristinuskoinen. Se on täysin mahdollista.
Olin kerran sellainen kuin sinäkin mutta sitten kerran kun elämässäni oli paljon kaikennäköistä kaaosta rukoilin Jumalalta apua ja Hän johdatti minut pois siitä ahtaudesta valoon. Hän opetti minulle myös että kaikkia uskontoja ja ihmisiä pitää kunnioittaa eikä saa tupata omaa uskoaan toisille. Kaikki ovat siinä elämänpisteessä jonka he ovat itselleen valinneet. Kaikilla on osa totuutta mutta ei koko totuus. Tärkein asia on rakkaus kaikkia ja kaikkea kohtaan. Ja ymmärtäväisyys.
Siis en ole tuputtamassa sinulle uskoani mutta en halua myöskään ihmisten elävän saatanan pelossa ja sen vuoksi kirjoitin tälle spiritismi palstalle.Kuunnelkaas vain kun joku täällä puhuu asiaa. Minulla ei muuta lisättävää tuohon :) En halua myöskään johdatella ihmisiä itse valitsevat tiensä.
- lue ja vastaa kiertelemättä
Sinun logiikassasi on nyt yksi todella paha ongelma. Oletat varmaan että on olemassa pahoja ihmisiä ja ihmisistä tulee kuoltuaan henkiä, missä kohdin sitten logiikkasi murtuu ja pahasti.
Ja ihmiset eivät tietenkään syntyessään ole hyviä eikä pahoja, mutta ihmisillä on oma tahto jonka mukaan he sitten määrittävät itsensä. Ja luulisi hengillä olevan aivan samat lait, joten tässä on toinen sinun teoriasi murtava kohta.
Vastaapa vieöä tähän kysymykseen. Onko olemassa hyvää ilman pahaa. Mistä voi tietää millaista on valo jos ei ole nähnyt pimeää?
Argumenttisi ontuvat aritta hyvä.. - pahkapää
Aritta kirjoitti:
Kyllä he ovat. Kaikki muu tieto on harhaa ja pappien keksintöä. Henget kertovat meille minkälaista on siellä toisella puolella. Mitään helvettiä eikä taivasta ole olemassakaan.
Miksi ihmeessä Jumala antaisi luomuksensa joutua helvettiin? Onko hän niin huono luomaan eikä ollenkaan kaikkivaltias?Enpä tiedä hengistä, mutta koitan olla avarakatseinen.
Helvettien suhteen olen kanssasi samoilla linjoilla. Henkilökohtaisesti uskon, että kaikissa ihmissä on vähintäänkin mahdollisuus hyvään, vaikka saatammekin tehdä pahoja ja tyhmiä tekoja ja olla totaalisen eksyksissä elämässämme. Jos kuolemanjälkeinen taivas todella on unelmien täyttymys niin minulle olisi kaikkein tärkeintä, että siellä pääsisi tapaamaan jo menehtyneet läheiset uudemman kerran. Mikäli pääsykriteerit ovat niin tiukat, ettei sinne pääse juuri kukaan, alan jo ihmettelemään kannattaako niin tiukkapipoiseen Jumalaan ylipäätään uskoa. Saatanat ja helvetit eivät kuulosta sellaisilta jutuilta joita se hyvä ja kaikkivaltias Jumala, johon haluan uskoa, väsäilisi tyydyttämään sadismiaan. - Aaritta
Aritta kirjoitti:
En ole niin erikoisen kiinnostunut pelastumisesta koska sellaista ei ole. En halua että kukaan rukoilee puolestani, en edes huoli uskoa siitä että Jeesus olisi kuollut puolestani koska minä haluan ottaa vastuun omasta elämästäni itse. En halua toisten näkevän vaivaa minun elämästäni ja se harhausko että Jeesus olisi kuollut puolestamme on täysin väärin. Jos se olisi totta niin en huolisi sitä uskoa sen vuoksi kun silloin Jumala olisi erittäin verenhimoinen ja julma. Minulle ei tulisi mieleenikään uhrata lapsiani jonkun muun vuoksi. Vaikka koko ihmiskunta kuolisi sen takia.
Siis en ole tuputtamassa sinulle uskoani mutta en halua myöskään ihmisten elävän saatanan pelossa ja sen vuoksi kirjoitin tälle spiritismi palstalle.Tärkein asia on rakkaus kaikkia ja kaikkia kohtaan.Ja ymmärtäväisyys.
Voi Vittu !
Ei se ainakaan kirjoituksistasi ilmene.
Vitun ääliö ! - Aaritta
Aritta kirjoitti:
En ole leikkinyt pahuuden kanssa. Henkimaailma ei ole paha. Siellä on meidän kuolleet sukulaisemme. Mitä luulet heidän ajattelevan kun kutsut heitä pahoiksi?
Minun suhteeni Jeesuksen kanssa on läheinen. Ja olen elämässäni onnellinen.Olet elämässäsi oneellinen ?
Voi VITTU !
Sä hengaat sata tuntia kuukaudessa Suomi 24:ssä ja sä olet elämässäsi onnellinen !!!!!!!!! - chiaki-
pahat henget ja saatana ovatkin harhauttajia/eksyttäjiä, ne saa pahan näyttämään hyvältä ja viettelevältä mutta sitten viimeisellä tuomiolla kun joudutkin jeesuksen kasvojen eteen niin sitten ei tiiäkkään miten suu pannaan. Kummitukset ovat pahojahenkiä. ja mietis nyt mitä hyötyä siitä on että joku haamu kertoo sulle jotain tai joku selvännäkijä selostaa mitä henki kertoo tai puhuu? Ei mitään. se voi olla vaan jännää, mutta ei se sun elämää muuta. pahojenhenkien kanssa vehtailu johtaa vaan kuolemaan, ja sitähän ne haluaa, ja ihmisiä on helppo viedäkkin kun on tollai helppoja saaliita. jeesus kristus on ainoa elämän lähde ja ristin juurelta ja raamatusta löytyy kaikki tieto mitä ihminen tarvitsee. Itse vain tekee valinnan mihin suuntaan kulkee, pois päin jumalasta vai jumalaa kohti, eli ikuiseen kuolemaan helvettiin vai ikuiseen elämään taivaaseen, yksinkertaista.
- Kokiana*
Aritta kirjoitti:
Minun suhteeni Jeesuksen kanssa on läheinen. Ja olen elämässäni onnellinen.Minä kokiana en ole koskaan päässyt käymään henkimaailmassa kuoltuani. Synnyttyäni uudelleenn tästä minulla on hyvät muistikuvat. Minulla ei ole mitään tietoa, mistä on henkeni palannut uuteen syntyvään kehoon? Kuolemanini ajat ovat olleet tiedottomuutta vaikka olen useamman elämän elänyt? Miksi minulta on evätty muistot henkenä olosta? Koeta selittää minun tilanteeni Ariitta?
- saattaa
tuoda yllätyksiä mukanaan, jos siihen ei etukäteen kunnolla tutustu. Missään tapauksessa se ei ole mikään ajanvieteleikki. Niin katsokaas, ihmiset kutsuvat näitä henkiä, tahtovat keskustella heidän kanssaan, uteliaisuudesta pelailla.
Mutta henget voivat alkaa pelaamaan meidän elämillämme, jos me emme osaa puolustautua.
Siitä todistuksena lukuisia mielisairaaksitulotapauksia, itsemurhia jne.
Eräänkin USA:n armeijan varuskunnan väki oli pelannut spiritismiä ja siitä seurauksena koko joukko oli mennyt sekaisin - tästä on aikaa joitain vuosia - ja mielisairaalassa on yhä niitä istuntoihin osallistujia. - mahdollista
kutsua vaikka joulupukkia. Mutta vastaajat tulevat aina alakerrasta.
- Jake.
Robert Bruce on kirjoittanut kirjan siitä kuinka suojaukset tehdään.
http://www.astraldynamics.com/ - Hyytävää
Pelasimme kerran kaverini kanssa spiritismiä hautausmaalla klo 21.15 2006 kesällä.Oli jo aika hämärää kun asetuimme kavereiden kanssa pelaamaan spiritismiä kynttilän valossa.Hautausmaa oli autio ja meitä jännitti.Ei kauaa kestänyt kun aloimme tuntea ympärillämme jotain kovin paranormaalimaista.Oli sellainen tunne"Emme olleet yksin"täällä.
En ikinä mene pelaamaan spiritismiä!D:- spritnew
Kuuleeko spitismiä hengen äänen? Jos pelaa spiritismiä esim. olkkarissa niin tarviiko muualta huoneista peittää pelejä? Kittos vastaajille!
spritnew kirjoitti:
Kuuleeko spitismiä hengen äänen? Jos pelaa spiritismiä esim. olkkarissa niin tarviiko muualta huoneista peittää pelejä? Kittos vastaajille!
kirkko kielsi kanavoinnin, koska pelkäsi menettävänsä valtansa.
Samalla se pelotteli ihmiset kuoliaaksi paholaisen pelollaan.
Kirkko julistautui ainoaksi totuuden torveksi, samalla sen piispat ja papit astuivat hyvän henkimaailman tilalle. Samalla kertaa uuden testamentin kirjat vääristyivät.- pökkö
spritnew kirjoitti:
siinä voi mennä mielenterveys jos oikeasti alkaakin tapahtumaan pelottavia asioita kun pelaa spiritismiä.
Tässä suomalainen lyhytelokuva spiritismiä pelaavista tytöistä:
1. http://www.youtube.com/watch?v=lUejsfj5wds
2. http://www.youtube.com/watch?v=CN17A_5z4LE&feature=related
3. http://www.youtube.com/watch?v=bqFzsOJuarQ&feature=related pökkö kirjoitti:
siinä voi mennä mielenterveys jos oikeasti alkaakin tapahtumaan pelottavia asioita kun pelaa spiritismiä.
Tässä suomalainen lyhytelokuva spiritismiä pelaavista tytöistä:
1. http://www.youtube.com/watch?v=lUejsfj5wds
2. http://www.youtube.com/watch?v=CN17A_5z4LE&feature=related
3. http://www.youtube.com/watch?v=bqFzsOJuarQ&feature=relatedkieltää yhteyden vain PAHAAN henkimaailmaan.
Kristuksen henkimaailmaan itse apostoli Paavali kehotti olemaan yhteydessä ja kysymään Herralta.
Siihen olivat yhteydessä Israelin lapset ja ensimmäiset kristityt.- pökkö
MarkkuP kirjoitti:
kieltää yhteyden vain PAHAAN henkimaailmaan.
Kristuksen henkimaailmaan itse apostoli Paavali kehotti olemaan yhteydessä ja kysymään Herralta.
Siihen olivat yhteydessä Israelin lapset ja ensimmäiset kristityt.Spiritismin pelaamisessa on vain se huono puoli että siinä voi joutua juuri niitten pahantahtoisten häirikköhenkien kanssa tekemisiin,jos oikein huonosti käy.
Hyvin harvoin spiritismin pelaajat ovat selvillä siitä että niiltä henkimaailman häiriköiltä voi (ja pitääkin) suojautua,jos yrittää ottaa kontaktia henkimaailmaan.Yleensä se spiritismin pelaaminen on vain sellaista kokeilua,ihmiset on uteliaita ja haluavat ottaa selvää onko henkiä olemassa,ja saada vähän jännitystä elämäänsä. - Spiritt
pökkö kirjoitti:
Spiritismin pelaamisessa on vain se huono puoli että siinä voi joutua juuri niitten pahantahtoisten häirikköhenkien kanssa tekemisiin,jos oikein huonosti käy.
Hyvin harvoin spiritismin pelaajat ovat selvillä siitä että niiltä henkimaailman häiriköiltä voi (ja pitääkin) suojautua,jos yrittää ottaa kontaktia henkimaailmaan.Yleensä se spiritismin pelaaminen on vain sellaista kokeilua,ihmiset on uteliaita ja haluavat ottaa selvää onko henkiä olemassa,ja saada vähän jännitystä elämäänsä.Minusta koko spiritismi juttu on kuviteltua. Lasi liikkuu koska henkilöt ovat jännittyneitä ja painavat sitä huomaamatta. Sitten kun he toivovat että henki sanoisi sitä ja tätä tai toisin päin niin lasi menee siihen suntaan kun sitä oikein pelkää. Lasin pohjalla voi olla myös magneetti tai jotain muuta, millä ihmisiä huijataan. Hermostuneina ihmisille käy usein vastoinkäymisiä.
Spiritt kirjoitti:
Minusta koko spiritismi juttu on kuviteltua. Lasi liikkuu koska henkilöt ovat jännittyneitä ja painavat sitä huomaamatta. Sitten kun he toivovat että henki sanoisi sitä ja tätä tai toisin päin niin lasi menee siihen suntaan kun sitä oikein pelkää. Lasin pohjalla voi olla myös magneetti tai jotain muuta, millä ihmisiä huijataan. Hermostuneina ihmisille käy usein vastoinkäymisiä.
koetella, ovatko ne Jumalasta.
- KK
MarkkuP kirjoitti:
koetella, ovatko ne Jumalasta.
vaikutuksen alaisia pelaajat ovat.
- taivaantien kulkija
http://www.youtube.com/watch?v=GqKju2t5Pjw&feature=related
Kaverini, joskus pelailivat . Väittivät veitsen liikkuvan , jos tahtoi ja vesihanasta tuli vettä itsellään yms.. Naiselle oli ilmoitettu että hän on kuningatar ja uskoi , miksei kun ei enää voineet vastustaa. Vuosikymmenten jälkeen ja heidän mielensä romahtamisien , kuolemien ja muun huonojen jälkien jälkeen tajuaa viimeistään onko hyvästä ! Olisi muutamia esimerkkejä lisää , mutta olkoon ihmettelen vaan eikö ihmisillä ole itsesuojeluvaistoa..........................................................................................................- arjuuna
On 1800 luvulla amerikassa syntynyt liike joka uskoo vai hyvän olemassa oloon, ja on meedioiden välityksellä
yhteydessä henkimaailmaan, ja hetä kutsuttiin loveen langenneiksi
Ihmisen yhteisminä johon kaikkiasiat ovat taltioituneet, ja jota myös akaakhaksi kututaan
On ihmisiä jotka herkyydensä ja harjoittelun avulla voivat saada sieltä tietoja, ja nuo tiiedot ilmenevät siellä henkinä
Se ei ole kuitenkaan mitään mystistä ja mullistavaa, se on aivan normaalia, eikä sillä ole suurta merkitystä
Olen käynyt muutamissa heidän tilaisuuksissaan, ja ainoa hyöty siitä on surun valtaamien omaisten lohdutuksen saamine kuolleilta omaisilta
- ei leikin asia
siinä pelissä toimivat. Älkää sotkeutuko pimeyden juttuihin! Moni on joutunut jopa mielisairaalaan. tehnyt itsemurhan ym.
- vaarallista
näin sano joku iltasanomis: "Samaa mieltä elkää pelatko!
Itse pelasin sitä nuorempana, kyseltiin kaikkia tyhmää "minkä väriset on mun pikkarit" "kenen vieressä nukut ensi yönä" jne. Lasi liikkui ja vastasi oikein, mutta niin hengitti joku vieressä yölläkin. Kerran kesken pelin kun kysyttiin "kuka kantoi jeesuksen autiomaahan" Ovi paukahti kiinni, radio sammui ja meni päälle, laatikon laatikostot koulupöydästä helahtivat auki...ei pelattu enää.
Vastaa lainauksen kanssa." Kannattaa katsoa netistä Carlo Mirabelin ihmeelliset henkien materialisaatio valokuvat.
Carlo Mirabeli on kristitty brasilialainen meedio. Hänellä oli ehkä 1900-luvun suurimmat henkiset kyvyt. Hän oli ns.materialisaatiomeedio, jonka voimaa käytettiin henkiolennon hahmon tiivistämiseen.
Enkelit ja muut raamatun ilmestykset ilmaantuivat aivan samalla tavoin kuin henget Mirabelin istunnoissa.
Samoin Jeesuskin ilmestyi kuolemansa jälkeen opetuslapsilleen samalla tavalla. Hän vain materiaalisti henkiruumiinsa, jollainen meillä kaikilla on.- pasqux1212
itseasiassa mikään ei noista kummituksista ja teidän mielikuvituksen tuotteista oo totta
- chiaki-
spiritismi on yhteydenottoa saatanan kanssa ja pahojen henkien kanssa
- Tavis Tallaaja
Kaikki kerrotut kummittelut voi olla totta. Olen vastaavia tapauksia ollut näkemässä. Älkää leikkikö tulella. Sekopäitä on ja tarpeeksi.
- on hyviäkin henkiä
tänään viimeksi pelattiin kaveriporukalla ja meillä oli ilmeisesti hyvä henki :)! tosin, ei osannut kirjoittaa mitään, kyseltiin kaikkee niin vastaukseksi tuli yleensä ''YDY'' (joka sanakirjan mukaan tarkoittaa peseytyä:D) ja sitte oli jotain 0H7APÅ kirjaimia. :) mutta ''kyllä'' ja ''ei'' toimi iha kunnolla. :D
- olen kokeillut...
:DMä välil pelaan sellast virtuaali spiritismii
Www.museumoftalkingdoards.com/webouja.html
Joo vähä outo... - älkää pelatko
Vaikka yrittäisit kutsua hyviä hekiä, siis enkeleitä niin demonit siinä toimivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715818
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345045- 624035
- 143895
- 383309
- 713093
- 642957
- 792725
- 492027