Mitenkä on, punikit

Onko SKP vaaliliitossa jonkun kanssa jossakin vaalipiirissä?

Kertokaapa.

Ilman vaaliliittoa Asukasyhdistyksen kanssa ei yrjö istuisi nyt Helsingin valtuustossa.

Mutta onko vaaliliitoa eduskuntavaaleissa?

/Kalle, joka antaa kommunistien järjen valon valaista heidän polkunsa eduskuntaan mutta hän ei voi mitään jos jokin ulkopuolinen taho yrittää valaista heidän polkuaan estääkseen raukkaparkojen eksymisen pilkkopimeässä...

4

1900

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotakola

Älähän nyt Kalle koko ajan niitä valoja sammuttele, menee vielä paristotehdas konkurssiin.

Katsos, vuosikausia olisit syöttänyt kommunisteille ainoastaan heidän omat lääkkeensä ja jättänyt tehokkaat amerikkalaiset lääkkeet muille.
      Nyt on kuule käynyt niin,että amerikkalainen lääkejätti Pfizer irtisanoo 10 000 työntekijäänsä.
      Kommunistit olisivat voineet auttaa amerikkalaisia tovereitaan käyttämällä heidän valmistamiaan lääkkeitä. Irtisanomisilta olisi vältytty.

Ole nyt varovainen tulevissa kannanotoissasi,sukusi osakesalkku kuihtuu jos lääketehtailla menee huonosti.
      Tiedä vaikka sinullakin olisi omistuksia paristotehtaista, ainakin paikallaanpolkemisesi talvisota-asiassa ja monessa muussa asiassa muistuttaa Duracel-pupun liikehdintää.

• Hotakola

mistäs sinä siihen tupsahdit?

• Hotakola
        Hotakola kirjoitti:

mistäs sinä siihen tupsahdit?

Kalle näet väitti,ettei kommunismiin auta edes Hota.
        Hotahan oli särkypulveri,jonka pussinpäällyksessä komeili intiaanipäällikkö sulkahatussaan. Kola sisälsi alunalkaen kokaiinijohdannaisia. Reviirinylitys on tilapäinen,anteeksi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      55
      1092
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      59
      874
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      691
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe