ihan nauratti ja kävi sääliksi äsken kun luin joitakin kirjotuksia..ihan pakko sanoa että mitä nykypäivän äitejä vaivaa..jotkut teistä käyttäytyy kuin mitkäkin teinit..
kauheetä nimeämistä ja suorastaan vittuilua.
pitäisi teille keksiä omat vitutuskeskustelu palstat!
saas nähä mitä ihanaa tähänkin viestiin vastataan...
siis tänne te tulette
15
687
Vastaukset
- nuori äiti.
kukas sinä sitten olet?
- tuossa minun
viestissäni vittuilua?minähän vain ilmaisin miten asiat on.ja pitihän joku tulla siitäkin sanomaan..olihan se arvattavissa=)
- tunnistit
itsesi tekstistä.aå kirjoitti että JOTKUT teistä,ja sitten sinä tulet ylpeenä kirjoittamaan jotain noinkin älytöntä,ihan vaan että saisit fiksun juttusi sanottua..ei huhhuh,kyllä naurattaa..olen todellakin samaa mieltä ku ap.jotkut haluvat vittuilla ihan vaan koska niille vissii tulee joku vallan tunne,ku on kit kotona niin vittumaista olla...voi,voi...
- meppe
tunnistit kirjoitti:
itsesi tekstistä.aå kirjoitti että JOTKUT teistä,ja sitten sinä tulet ylpeenä kirjoittamaan jotain noinkin älytöntä,ihan vaan että saisit fiksun juttusi sanottua..ei huhhuh,kyllä naurattaa..olen todellakin samaa mieltä ku ap.jotkut haluvat vittuilla ihan vaan koska niille vissii tulee joku vallan tunne,ku on kit kotona niin vittumaista olla...voi,voi...
itsekkin hieman yllytyshulluna ottaa päähän kun joku aukoo päätään. Täytyy pitää näpit väkisin irti näppiksestä ettei ala laukomaan täysillä takaisin.
asiasta olis kumminkin paljon kivempi jutella. - Adina
meppe kirjoitti:
itsekkin hieman yllytyshulluna ottaa päähän kun joku aukoo päätään. Täytyy pitää näpit väkisin irti näppiksestä ettei ala laukomaan täysillä takaisin.
asiasta olis kumminkin paljon kivempi jutella."uskaltaa" tulla keskustelemaan tästäkin asiasta profiilillaan..eikä piiloudu jonkun pelkän nimen taakse=) hyvä meppe=)
- meppe
Adina kirjoitti:
"uskaltaa" tulla keskustelemaan tästäkin asiasta profiilillaan..eikä piiloudu jonkun pelkän nimen taakse=) hyvä meppe=)
periaatteenani on etten kirjota mitään mitä en kehtaisi omalla nimelläni/naamallani kirjoittaa. Pysyy järki mukana.
- nuori äiti.
tunnistit kirjoitti:
Nimimerkin taakse voi kätkeytyä kuka vaan ja täytyyhän ihmisille antaa, mitä he haluavat!
Hihii..
- tarja 2
esimerkin keskustelusta jossa tätä kyseistä käytöstä esiintyy?Minusta täällä ei nyt niin paljon ole turhaa että itse herneen nenään vetäisin.
Tähänhän kuuluu eriävät mielipiteet,ja ne kukin ilmaisee tyylillään samoin tänne kuuluu viksut ja vilmaattiset kaikkitietävät kirjoittajat joiden kannanottoon ei ole muuta vaihtoehtoa,samoin tänne kuuluu ne jotka ilmoittavat jo alussa tyhmyytensä muuten vaan joihin ei sitten kannata ottaa kenenkään minkäänlaista kantaa.
Ja sinunkaan(ap) kannanottosi tyyli ei suoraan sanoen vaikka asiasta kirjoitatkin niin ole kovinkaan aikuismainen kun toisia syytät teinimäisistä kannanotoista:)
Hyvää päivänjatkoa kaikille kuitenkin!- tarkoitan..
ai edes yksi esimerkki..öööh,no tota esim.siitä vauvauinnista,joku kirjoitti jotain että hei äidit muistakaa..jos viitsisit lukea joitakin viestejä niin huomaat että niissä on aika ilkketä sisältöä,ja sehän nimenomaan on vittuilua..en tajua että näät niistä huolimatta mun kirjotuksessa tyhmyyttä ja nimeämistä ja mitä muutakaan fiksua kirjoitit.mutta näköjään täällä ei montaa fiksua ole enää,joten palaan takaisin aikuisten keskusteluihin.siellä nimenomaan kehottivat tulla kattomaan tänne,että kuinka lapsellista touhua täällä on.
- siitä, ettei
tarkoitan.. kirjoitti:
ai edes yksi esimerkki..öööh,no tota esim.siitä vauvauinnista,joku kirjoitti jotain että hei äidit muistakaa..jos viitsisit lukea joitakin viestejä niin huomaat että niissä on aika ilkketä sisältöä,ja sehän nimenomaan on vittuilua..en tajua että näät niistä huolimatta mun kirjotuksessa tyhmyyttä ja nimeämistä ja mitä muutakaan fiksua kirjoitit.mutta näköjään täällä ei montaa fiksua ole enää,joten palaan takaisin aikuisten keskusteluihin.siellä nimenomaan kehottivat tulla kattomaan tänne,että kuinka lapsellista touhua täällä on.
kaikki välttämättä ole ihan kypsiä....esimerkiksi vanhemmiksi.
- tarja 2
tarkoitan.. kirjoitti:
nämä esimerkit mitkä tulivat esille ovat sellaisia joita en ole lukenut,koska eivät ole minulle enää ajankohtaisia,eli vauvauinti ja päiväunet.(Tai päiväunet olisivat kyllä minulle itselleni paikallaan,mutta lapsi ei enää suostu niille.)
Enkä väittänyt kirjoitustasi tyhmäksi vaan kuten kirjoitin että asiasta kirjoitit,mutta ehkä hieman epäaikuismaisesti,koska olit alkuperäisessä viestissäsi "haukkunut" toisten kirjoituksiasi teinimäisiksi.
Minusta esimerkiksi sanan "vittuilu" käyttö ei ole oikein aikuismaista kirjoitusta vaikka se aikuisille kuuluva sana onkin ja kyllä,lipsahtaa minultakin joskus jossain yhteydessä.
Ja kuten jo edellisessä kirjoituksessani mainitsinkin niin näihin kirjoittelijoiden joukkoon mahtuu näitä,jotka työkseen härräävät toisia jotta saisivat jotkut hyppimään seinillä.
Kerrotko vielä ihan piruuttasi minkäikäinen olet ja onko sinulla lapsia? - lapsia
tarja 2 kirjoitti:
nämä esimerkit mitkä tulivat esille ovat sellaisia joita en ole lukenut,koska eivät ole minulle enää ajankohtaisia,eli vauvauinti ja päiväunet.(Tai päiväunet olisivat kyllä minulle itselleni paikallaan,mutta lapsi ei enää suostu niille.)
Enkä väittänyt kirjoitustasi tyhmäksi vaan kuten kirjoitin että asiasta kirjoitit,mutta ehkä hieman epäaikuismaisesti,koska olit alkuperäisessä viestissäsi "haukkunut" toisten kirjoituksiasi teinimäisiksi.
Minusta esimerkiksi sanan "vittuilu" käyttö ei ole oikein aikuismaista kirjoitusta vaikka se aikuisille kuuluva sana onkin ja kyllä,lipsahtaa minultakin joskus jossain yhteydessä.
Ja kuten jo edellisessä kirjoituksessani mainitsinkin niin näihin kirjoittelijoiden joukkoon mahtuu näitä,jotka työkseen härräävät toisia jotta saisivat jotkut hyppimään seinillä.
Kerrotko vielä ihan piruuttasi minkäikäinen olet ja onko sinulla lapsia?en muuten kirjottaisi tänne..naisen ikää ei saa koskaan kysyä:)
- tarja 2
lapsia kirjoitti:
en muuten kirjottaisi tänne..naisen ikää ei saa koskaan kysyä:)
käsitys ettei miehen ole kohteliasta kysyä naiselta ikää:)
Ja itse olen tottunut olemaan muutenkin aika avoimessa porukassa tulee puhuttua vähän vieraampienkin kanssa melko nopeasti vaikka mistä:)
Nyt unten maille.Ihanaa aamulla ei tarvitse aloittaa sitä kouluun lähtö hässäkkää.Nukkua en nykyisin osaa sen pidempään,mutta ihanaa on viikonloppujen aamut ilman sirkusta.
- mape
tuolla yhdessä keskustelussa kanssa lähdettiin ruotimaan asian sijaan perheen päiväuniaikaa ja tovin kuluttua jo haistateltiin urakalla ja nimiteltiin..
Hyvää mallia lapsille, sillä tuskin jää ainoastaan täällä harrastetuksi tuo toiminta.
Itse vasta vähän aikaa täällä seikkaillut aktiivisemmin kun on aikaa ollut, mutta satunnaisestikkin lukien on välillä tullut sääli aloittaja joka todella saa ryöpyn niskaansa tai jotkut vakikirjoittajat. Helppo haukkua nimettömänä?
Vaikka onhan jotkut avaukset selviä provoja ja sitten on kyllä joitakin niin tomppeleita että niille voi kyllä sanoa, että ovat tomppeleita.. Rajansa silti kaikella!
Toisaalta jos tämä pitää pari avohoitopotilasta tai muuten agressiivista ihmistä rauhallisena ja toimii terapiana niin mikäs siinä, tulee halvaksi yhteiskunnalle..- Sisu-haukku
Juu, täällä saa välillä lukea aika ilkeää tekstiä, kieltämättä. Kurjinta on sillon kun kysyy yleistä mielipidettä tai neuvoa..´
Nooh, kannattaa ottaa siltä kantilta nuo pahimmat vastaukset, että ´välttämättä sillä henkilöllä ei ole paras mahd. päivä, sillä ei ole lapsia tai sitten muuten vaan vähän katka. Kyllä niitäkin on, jotka tosiaan juoksevat tiettyjen nimimerkkien perässä kettuilemassa.
Kuitenkin tämä on vaan netti. Saa avattua ja suljettua yhdellä painalluksella. Aina kun puhutaan kasvatuksesta, oli sitten kyseessä minkä alan tietämys hyvänsä, niin siitä tulee kismaa, täällä palstalla se on helppoa sanoa sellasta mitä ei muuten kehtaa.
Jokainen meistä haluaa saada äänensä kuuluviin ja provoilu/kettuilu on eräs tapa saada huomioita jos kukaan ei muuten välitä. Suurin osa porukasta on aikas mukavaa, tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984