PARAS KRAPULALÄÄKE

ON---

Kun ottaa heti aamusta kirkkaan viinapaukun (suullisen) noin kerran tunnissa aina iltaan asti. HUOM! Ei toimi välttis aloittelijoilla!
Mitä mieltä muut ovat? Ite taidan painii keskisarjassa mutta auttaa parhaiten...lieventää
huomattavasti pelkotiloja ja ahdistusta!!!

15

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      ,,,

    • Anu Saukko.

      Se on juuri sitä klassista loivennusta ja kellosepän työtä, mutta ei onnistu aloittelijalta, kun sitä yrittäessään on kohta taas kännissä kuin käkikello, ja sama krapula voimistuneena on vastassa seuraavana aamuna.
      Reseptisi oli oikea muutoin, mutta siinä ei ilmennyt se loivennus, eli vähittäinen määrän pienentäminen ja suuri vesi/nestemäärä.

    • MUTTA MÄ OTAN OLUTTA

      Viina on viisasten juoma, enkä mä ole viisas.
      Olut maistuu mutta rajansa silläkin.
      Olin raittiina 2 vuotta kunnes taas aloitin....harmi!

    • alkoholisoitunut,jos

      sinulla on pelkotiloja ym,ja niitä päivittäin lääkitset viinalla.Hakeudu hoitoon ennenkuin saat juoppohulluus kohtauksen

      • läheltä seurannut

        Olet oikeassa.
        Kunnon mies tai nainen kärsii kankkusen ilman alkoholia.

        Pienet (ja etenkin suuremmat) "loivennukset" aamulla saattavat saada helposti aikaan alkoholiriippuvuuden.


    • todellisuudentajusi

      noin hukassa. Olet selkeästi alkoholisti. Kaikki kaverisikin ovat todennäköisesti samankaltaisia. Kuvittelettette olevanne normaaleja.
      Kyllä tuossa tilassa vielä työt etc... hoituu. Parisuhde alkaa jo varmaan rakoilla tai on jo osalta teistä mennyt.
      Koettakaapa ryhdistäytyä jo.
      Hyvä merkki alkoholismista on juuri loivennusryypyt.
      Viinaa juodaan jotta tulee krapula ja se pitää se krapula kestää kuin mies.
      Vittu luuseri tuouhua tuommonen loivennus.
      Kokeilepa mikä olet miehiäsi ja koeta olla juomatta 1 kuukausi. Väitämpä ettei sinusta ole siihen.
      Itse olin niin kova jätkä, että lopetin viinan juonnin kokonaan. Kyllä kaikki hoitui, vaan tajusin, että voin olla selvinkinpäin yhtä hullu kuin kännissä, en minä siihen viinaa tarvitse.
      Riittää kun on kivitalon kokoinen itsetunto.
      Revi siitä.

      • lrapulaa

        lainkaan


      • Sienipilvi

        Maksa polttaa alkoholia tavallaan liian nopeasti. Kovan kännäyksen jälkeen elimistö on tottunut alkoholiin, mutta joutuu liian nopeasti alkoholittomaan tilaan. Syntyy hengenvaarallinen tilanne, joka rasittaa elimistöä todella paljon, ja tämä koetaan krapulana.
        Kova känni pitää hitaasti alasajaa, jotta elimistö pysyy mukana. Minulla oli tapana kärsiä aivan mielettömiä krapuloita, tyyliin vuorokauden makasin lattiakaivon vieressä liikuntakyvyttömänä... Vuosiin en ole enää kärsinyt pahasta krapulasta, kun juon sunnuntaina päivän mittaan pikkuhiljaa sixpackin 0,5l oluttölkkejä. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä saattaa vähän hikoilla pari tuntia jossakin vaiheessa, mutta aamulla on jo kunnossa.


      • Sienipilvi
        Sienipilvi kirjoitti:

        Maksa polttaa alkoholia tavallaan liian nopeasti. Kovan kännäyksen jälkeen elimistö on tottunut alkoholiin, mutta joutuu liian nopeasti alkoholittomaan tilaan. Syntyy hengenvaarallinen tilanne, joka rasittaa elimistöä todella paljon, ja tämä koetaan krapulana.
        Kova känni pitää hitaasti alasajaa, jotta elimistö pysyy mukana. Minulla oli tapana kärsiä aivan mielettömiä krapuloita, tyyliin vuorokauden makasin lattiakaivon vieressä liikuntakyvyttömänä... Vuosiin en ole enää kärsinyt pahasta krapulasta, kun juon sunnuntaina päivän mittaan pikkuhiljaa sixpackin 0,5l oluttölkkejä. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä saattaa vähän hikoilla pari tuntia jossakin vaiheessa, mutta aamulla on jo kunnossa.

        Ja vittu minussa on miestä sanoa että olen alkoholisti, ja että en pysty olemaan kuukautta selvinpäin. En edes viikkoa!
        ...mutta loiventaminen on hyvä juttu!


      • jännä juttu
        Sienipilvi kirjoitti:

        Maksa polttaa alkoholia tavallaan liian nopeasti. Kovan kännäyksen jälkeen elimistö on tottunut alkoholiin, mutta joutuu liian nopeasti alkoholittomaan tilaan. Syntyy hengenvaarallinen tilanne, joka rasittaa elimistöä todella paljon, ja tämä koetaan krapulana.
        Kova känni pitää hitaasti alasajaa, jotta elimistö pysyy mukana. Minulla oli tapana kärsiä aivan mielettömiä krapuloita, tyyliin vuorokauden makasin lattiakaivon vieressä liikuntakyvyttömänä... Vuosiin en ole enää kärsinyt pahasta krapulasta, kun juon sunnuntaina päivän mittaan pikkuhiljaa sixpackin 0,5l oluttölkkejä. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä saattaa vähän hikoilla pari tuntia jossakin vaiheessa, mutta aamulla on jo kunnossa.

        miten joillekin ei tule krapulaa ollenkaan, esim mulle :D kaljanjuontienkkari 12 tunnissa 26 pulloa, paljon enemmänki olis menny mutta loppu kesken. seuraavana aamuna oli vähä jano mutta lasi vettä ja on taas ku ei olis ikään juonukkaan. en mikään ihan alottelija ole, kolmisen vuotta oon aktiivisesti ryypännyt ja nyt on kuukauden putki menossa, eikä loppua näy


      • ole toi
        jännä juttu kirjoitti:

        miten joillekin ei tule krapulaa ollenkaan, esim mulle :D kaljanjuontienkkari 12 tunnissa 26 pulloa, paljon enemmänki olis menny mutta loppu kesken. seuraavana aamuna oli vähä jano mutta lasi vettä ja on taas ku ei olis ikään juonukkaan. en mikään ihan alottelija ole, kolmisen vuotta oon aktiivisesti ryypännyt ja nyt on kuukauden putki menossa, eikä loppua näy

        sulla on vain veressä koko ajan sitä alkoholia sen verran, ettei krapulaa tule.
        Noin oli mullakin. Saatoin olla 2 päivää juomattakin, eikä krapula vielä edes tullut.
        Sitä kun pikkusen tissuttelee vaikka kolme neljä päivää, eli tommoset 60 keskiolutta, niin ei se krapula vielä seuraavana päivänä tule.
        Se tulee sitten vasta kolmantena tai neljäntenä, kun se alkoholi alkaa hävitä verestä. Katos sitä on niin hyvin kyllästetty sillä tossa vaiheessa.
        Rytmihäiriöt liskodiskot etc...muut mielialan vaihtelut tulee sitten myöhemmin.
        Saattaa mennä 3 kuukautta, ennenkuin alkaa muu todellisuus kuin se alkoholistinen sulle valjeta. Se on aika järkyttävää, varsinkin jos olet kännipäissäs sekoillut jotain. Itse sekoilin kaikkee, pettämistä, tappelua, kokeilin huumeitakin. Kaikkee typerää sitä kännissä tuleekin tehtyä.


      • Sienipilvi
        ole toi kirjoitti:

        sulla on vain veressä koko ajan sitä alkoholia sen verran, ettei krapulaa tule.
        Noin oli mullakin. Saatoin olla 2 päivää juomattakin, eikä krapula vielä edes tullut.
        Sitä kun pikkusen tissuttelee vaikka kolme neljä päivää, eli tommoset 60 keskiolutta, niin ei se krapula vielä seuraavana päivänä tule.
        Se tulee sitten vasta kolmantena tai neljäntenä, kun se alkoholi alkaa hävitä verestä. Katos sitä on niin hyvin kyllästetty sillä tossa vaiheessa.
        Rytmihäiriöt liskodiskot etc...muut mielialan vaihtelut tulee sitten myöhemmin.
        Saattaa mennä 3 kuukautta, ennenkuin alkaa muu todellisuus kuin se alkoholistinen sulle valjeta. Se on aika järkyttävää, varsinkin jos olet kännipäissäs sekoillut jotain. Itse sekoilin kaikkee, pettämistä, tappelua, kokeilin huumeitakin. Kaikkee typerää sitä kännissä tuleekin tehtyä.

        Mut on poliisitkin puhalluttanut monta kertaa töihin mennessä ja aina on nollaa näyttänyt. En tiedä kelle kommentti oli laitettu, mutta ite ainakin selviän aina töihin.


    • krapulankarkoitus

      Hyi! Kämppikseni on romanialainen. Ja kerran kun sunnuntaina päivällä kärsin krapulasta, hän olis tarjonnu mulle semmosen tavallisessa kaapissa seisseen avatun suolakurkkupurkin etikkalientä. Sanoi, että säästää sitä juuri krapulahetken varalle. Tehoaa kuulemma. Mutta purkissa lillui jo jotain valkoistakin =) enkä muutenkaan olis kyseistä keinoa kokeillu... mutta mene ja tiedä! Ehkä voitte kokeilla!

      • U-Ö.

        Eikä edes romanialainen, vaan slaavilaisten kansojen suosima "keksintö". Olen sitäkin kitusiini kaatanut itämailla, ja kyllä se friskaa.
        Heillä kuitenkin on ehdoton ykkönen hapankaalin liemi, ja se onkin oikea kankkusen karkoittaja, jos viinaa ei lasketa.
        Sitä hapankaalilientä ei tahdo Suomesta löytyä, vaikka takavuosina sitä oli isoissa marketeissa tölkeissä. Tiedä miten nyt?


    • Konkari.

      Aamupäivästä selvänä bentsoja/pameja huuleen riittävästi huom. ILMAN VIINAA, ja illalla myös, niin jälkikäteen ihmettelee, kun ei ollut kankkusta ollenkaan, vaikka juotu oli iso määrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe