Calmato

näetkö

minulle uutta työtä?

5

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

      Voidakseni vastata tarvitsen tuntuman kyseisen henkilön elämäntilanteen 'rytmiin'. Ei siis tarvitse kirjoittaa faktatietoja omasta elämäntilanteesta, ammatista, sukupuolesta tai muusta vaan kirjoittaa hieman pitemmässä muodossa oma kysymyksensä niin, että se ilmentää ihmisen omaa 'pulssia'.

      Tekstin olisi hyvä olla aika spontaanisti kirjoitettu, ei liikaa pähkäilyä, pituudeltaan mielellään ainakin 4-5 riviä. Silloin onnistuu paremmin, vaikka mikään 100% tietäjä-näkijä en tietenkään ole. Mutta minulla yhteys luonnon rytmeihin ja rytmin tunnistaminen toisessa ihmisessä (kysyjässä) eli konesteettinen viestintä on se, johon ennustamiseni/näkemiseni perustuu.

      • ........

        olen nyt vuorotteluvapaalla.elämäntilanne kotona vakaa mutta suuria huolia lähiomaisten terveyden kanssa.taloudellinen tilanne hiukan horjuu.


      • calmato
        ........ kirjoitti:

        olen nyt vuorotteluvapaalla.elämäntilanne kotona vakaa mutta suuria huolia lähiomaisten terveyden kanssa.taloudellinen tilanne hiukan horjuu.

        Työstä toipuminen, perheenjäsenet ja harrastus vievät vielä nyt lähes kaikki liikenevät voimat, mutta edessä on vapaampi aika. Henkilökohtaiset ominaisuudet ja epäitsekkyys voivat joutua hyväksikäytön kohteeksi. Kun itse vaikuttaa enemmän oman sisäisen voimansa kautta, aikaa ja tarmoa jää ammatilliseen etenemiseen. Näen työuralla nousua edessä 2,5-3 vuoden sisällä. Työyhteisöstä joutuu lähtemään ennenaikaisesti henkilö, jonka tehtävät jaetaan uudelleen useammalle tekijälle.

        Läheisten terveydessä ei ole suuria muutoksia lähiaikoina, mutta he alkavat sopeutua paremmin tilanteeseen ja kormitus pienenee noin neljän kuukauden kuluessa. Toukokuun puolivälin jälkeen tapahtuu lähipiirissä monen ihmisen elämään vaikuttava muutos, joka loppujen lopuksi on kaikille helpottava, vaikka vaatii sopeutumista.

        Sinulla on rohkeutta kulkea eteenpäin välittämättä siitä, ymmärtävätkö muut aina ratkaisujasi tai seuraavatko he perässä. Älä pidä kykyjä piilossa kateuden pelossa, sinussa on aineksia vaativiin ja vastuullisiin esimiestehtäviin, olet ihmisläheistä ja pehmeän määrätietoista johtaja-ainesta, joka osaa esittää ajatuksensa niinb, että muut kokevat keksineesä idean itse.

        Tällä hetkellä sielussa särö, mutta se on parantumaan päin. Jos varaat itsellesi vuorokaudessa puoli tuntia sellaista aikaa, jolloin voit olla täysin yksin, toipuminen on nopeampaa.


      • ........
        calmato kirjoitti:

        Työstä toipuminen, perheenjäsenet ja harrastus vievät vielä nyt lähes kaikki liikenevät voimat, mutta edessä on vapaampi aika. Henkilökohtaiset ominaisuudet ja epäitsekkyys voivat joutua hyväksikäytön kohteeksi. Kun itse vaikuttaa enemmän oman sisäisen voimansa kautta, aikaa ja tarmoa jää ammatilliseen etenemiseen. Näen työuralla nousua edessä 2,5-3 vuoden sisällä. Työyhteisöstä joutuu lähtemään ennenaikaisesti henkilö, jonka tehtävät jaetaan uudelleen useammalle tekijälle.

        Läheisten terveydessä ei ole suuria muutoksia lähiaikoina, mutta he alkavat sopeutua paremmin tilanteeseen ja kormitus pienenee noin neljän kuukauden kuluessa. Toukokuun puolivälin jälkeen tapahtuu lähipiirissä monen ihmisen elämään vaikuttava muutos, joka loppujen lopuksi on kaikille helpottava, vaikka vaatii sopeutumista.

        Sinulla on rohkeutta kulkea eteenpäin välittämättä siitä, ymmärtävätkö muut aina ratkaisujasi tai seuraavatko he perässä. Älä pidä kykyjä piilossa kateuden pelossa, sinussa on aineksia vaativiin ja vastuullisiin esimiestehtäviin, olet ihmisläheistä ja pehmeän määrätietoista johtaja-ainesta, joka osaa esittää ajatuksensa niinb, että muut kokevat keksineesä idean itse.

        Tällä hetkellä sielussa särö, mutta se on parantumaan päin. Jos varaat itsellesi vuorokaudessa puoli tuntia sellaista aikaa, jolloin voit olla täysin yksin, toipuminen on nopeampaa.

        paljonko veloitat vielä tarkemmasta katsomisesta elämääni?


      • calmato
        ........ kirjoitti:

        paljonko veloitat vielä tarkemmasta katsomisesta elämääni?

        Mutta en halua katsoa liian tarkasti, silloin minun pitäisi jo tavata henkilökohtaisesti ja käyttää ehkä apuvälineitä.

        Jos koet tulevasi autetuksi ja kerrottu toteutuu, niin auta sinä puolestasi jossain sellaisessa missä itse voit toisia ihmisiä auttaa. Jos liikenee rahaa, anna Pelastusarmeijalle, Kirkon ulkomaanavulle tms. Jos on rahasta tiukkaa, auta itse henkilökohtaisesti tarvitsevaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe