Tietääkö kukaan, mistä saisi ostaa valmista Sangria juomaa? Saako suomesta, vai joutuuko menemään naapurin puolelle?
jani
Sangriaa suomesta?
2
661
Vastaukset
- Tee itse
Miksi IHMEESSÄ sangria pitäisi ostaa valmiina??? Sehän on maailman helpoin asia tehdä itse, ja voi laittaa juuri niistä aineksista joista itse eniten pitää. Ja netistä löytyy kymmeniä ellei satoja pohjareseptejä.
Eikä niissä Espanjassa tyhmille turisteille kaupattavissa valmiiksi pullotetuissa sangria-sekoituksissa kuitenkaan ole niitä hedelmäkuutioita mukana, vaan ne joutuu joka tapauksessa ostamaan, kuorimaan ja silppuamaan itse. Joten saman tien lisää myös punkun, triple secin, mahd. brandyn ja spriten. Ja jääpalat, ei niitäkään ole valmiina pullossa...- skäribo
ihan samoin. Sangriaa on maailman helpoin tehdä itse. Ja tulee jopa Suomessa taatusti edullisemmaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723