Vaihtoa

suunnittelin...

Mulla on vielä canalin viihdepaketti ja nyt olis aikomuksena vaihtaa se viasattiin, se 29 ekeä/kk. Ja nyt ite kysymykseen näkyykö canalin lautasella ja digiboxilla( tuli kaupanpäälle ja maksettu omaksi, se vuosi)viasatin kortti ja voiko sitten ostaa vain sen kortin, ettei tarttis sitä koko sateliittipakettia taas hommata?

5

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se taida

      käydä,viasatilla on eri salauksen purku, soita vaikka viasatille .

      • tässä tietoa

        Ei pelkästään se että salaus on erilainen kuin Canal Digitalilla vaan myös se että antennin suuntaus on eri kuin CD:llä. Viasat lähettää Sirius-satelliiteista jotka on asemassa 5 astetta itään, kun taas CD (siis Canal Digital tai sen omistaja Telenor) lähettää Thor-satelliiteista asemassa 0.8/1 aste länteen.

        Eli menee uusiksi niin antennin suuntaus kuin myös boksi. Antenni sinänsä on ihan kelvollinen vastaanottamaan joten sitä ei tarvitse uusia mutta pitää siis suunnata uudelleen.


    • cnyyvannzn

      viasatilta saa laitteet asennuksen ilmaiseksi kun tekee sopimuksen.
      http://www.viasat.fi/valtava/

      itse tilasin tuolta ja soitin sen jälkeen asiakaspalveluun etten tartte uutta antennia kun canal digitalin ajoilta on ja että osaan suunnata sen itse.
      eli ne lähettivät mulle vain satelliittiboksin ja sen t-verkon boksin sekä kortin.
      kun en ottanut antennia ja asennusta niin sain kaksi ilmaista kuukautta.

    • kaikille kansalaisille

      Kaikilla ei ole mahdollisuutta suoraan satelliittivastaanottoon. Esimerkiksi jos antenninsijoitus olisi kerrostaloparveke ongelma voi tulla siitä että on puita väärässä suunnassa
      signaalia estämässä. Joskus jopa johtojenvedot ja millainen teline antennille voivat muodostua ongelmiksi. Parveke voi olla jopa täysin eri suuntaan kuin mistä suunnasta olisi mahdollisuus vastaanottaa mielenkiintoista satelliitti-tv ohjelmaa. Omassa tapauksessani satelliittiantennin asennus kaatui edellä mainittuihin seikkoihin, eikä lupateknisiin juttuloihin. Täytyy vaan tyytyä tarjontaan mitä paikallinen kaapeliyhtiö tarjoaa.

    • kokemusta on..........

      MTV MAX pätkii ja pysähtelee;päivitysongelmia kuulemma....minä ainakin vaihdan canal-pakettiin.
      Ei oo mitään kivaa katsella esim. rallia kun kuva koko ajan pysähtelee,katselunautinto tosi kaukana.Ei ainakaan Formuloista tuu mitään iloa tällä meininkillä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe