Hyvä autokoulu Jyväskylästä

stiina81

Olen aloittamassa autokoulua B-kortin hankkimiseksi. Kyselyiden mukaan hinnat taitavat olla samoja joka autokoulussa Jyväskylässä.

Mitä autokoulua te suosittelette? Hyviä / Huonoja kokemuksia?

7

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiat-jeps

      abc on tietääkseni huomattavasti muita halvempi, mutta olen kuullut ettei se ole niin hyvä kuin muut. menoxia suosittelen minä, sen hinta on sama kuin muissa, ja siitä ei ole kuulunut lainkaan huonoja kommentteja.

      • beetuli

        Omasta ja usean kaverin kokemuksesta voin suositella kympillä: Mene Jyväskylän autokouluun. Mukava porukka ja sovitut asiat pitävät toisin kuin muutamassa muussa, mistä olen kuullut. Siellä ei itketetä oppilaita.

        Ei mitään kikkailua vaan asiallista toimintaa. Mukavat, uudenaikaiset tilat ja autot. Tarjoilutkin kuuluu hintaan. Kukaan ei ole tietääkseni moittinut.


      • rallipösö
        beetuli kirjoitti:

        Omasta ja usean kaverin kokemuksesta voin suositella kympillä: Mene Jyväskylän autokouluun. Mukava porukka ja sovitut asiat pitävät toisin kuin muutamassa muussa, mistä olen kuullut. Siellä ei itketetä oppilaita.

        Ei mitään kikkailua vaan asiallista toimintaa. Mukavat, uudenaikaiset tilat ja autot. Tarjoilutkin kuuluu hintaan. Kukaan ei ole tietääkseni moittinut.

        kattele alaspäin, oli keskustelua jykyläisistä kouluista.


      • saa mun pisteet
        beetuli kirjoitti:

        Omasta ja usean kaverin kokemuksesta voin suositella kympillä: Mene Jyväskylän autokouluun. Mukava porukka ja sovitut asiat pitävät toisin kuin muutamassa muussa, mistä olen kuullut. Siellä ei itketetä oppilaita.

        Ei mitään kikkailua vaan asiallista toimintaa. Mukavat, uudenaikaiset tilat ja autot. Tarjoilutkin kuuluu hintaan. Kukaan ei ole tietääkseni moittinut.

        Itse annan kyllä pisteeni kanssa Jyväskylän autokoululle. Mukavaa porukkaa töissä, mikä on vaan hyvä asia. Homma toimii.


    • Itse kävin autokoulu freeroad ja makso 900 euroa B kortti siihen aikaa eli about 3v sitten... ja on kaiketi tälläki hetkellä parastapalvelua / hintatarjous

    • ***

      Kiitos kaikille vinkeistä. Kävin tutustumiskäynnillä Autokoulu Menoxissa ja tykkäsin heidän ilmapiiristään ja palvelustaan niin paljon, että ilmoittauduin sinne. Varmasti on paljon muitakin hyviä kouluja, mutta viikkojen jahkailun jälkeen valinta oli tehtävä ja sitä kohti nyt suunnataan...

    • Kortti lompsassa

      Pakko kehua autokoulu Juhaa. Todella mukavat opettajat ja joustavaa toimintaa oli kun kortti piti saada pikaisesti. Pienessä koulussa plussaa vielä se, että sai henkilökohtaisempaa huomiota kun ei hävinnyt oppilaiden valtavaa määrään. Ja inssiinkin sattui oikein mukava rouvashenkilö. Tosi positiiviset fiilikset jäi Jyväskylässä suoritusta kortista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe