Lähes 100%:sen varma olen siitä että talollinen on trolli.Kenties hälle maksetaan trollaamisesta.
Mistä tietää?Koska lähes joka kerta talolliselta tulee vastaus joka joko
A)on ikään kuin tarkoitettu ärsyttämään vastapuolta
B)on kuin kopioitu eu-direktiiveistä
Ja tämä tapahtuu liian järjestelmällisesti jotta talollinen voisi olla aito.
Onhan se selvää että eu-kannattajat ja vastustajat ovat eri mieltä asioista mutta tuskin kukaan ihan sellaisenaan adoptoi jonkun europarlamentaarikko-bryssän mielipiteet.
Talollinen selvä trolli
15
1490
Vastaukset
- kyläläinen
Hätä on luikureilla ja tikustakin tekevät asiaa.
Pää pystyyn, IPUN ehdokkaat. Olette oikialla asialla.
Sortajanne kohtaavat vaaleissa unohtamansa kansan.- kyläläiselle!
Vaalityöni motiivi kasvoi välittömästi viestistäsi, Kyläläinen. Olin lähes menettänyt esiintymishalukkuuteni alueeni SDP-painotteisuuden takia.
- käsitystä politiikasta
kyläläiselle! kirjoitti:
Vaalityöni motiivi kasvoi välittömästi viestistäsi, Kyläläinen. Olin lähes menettänyt esiintymishalukkuuteni alueeni SDP-painotteisuuden takia.
vasta Internetin myötä on mahdollista muodostaa oma mediariippumaton käsitys. Vanhempi ikäluokka äänestää juuri niin kuin on tehnyt viimeiset 30 vuotta. Profiloitukaa hieman enemmän myös nuorison suuntaan, jos ei suoraan niin välillisesti. On tärkeää että nuoriso pystyy samaistumaan heillä tärkeisiin arvoihin ja aiheisiin
- tarkastikin.
käsitystä politiikasta kirjoitti:
vasta Internetin myötä on mahdollista muodostaa oma mediariippumaton käsitys. Vanhempi ikäluokka äänestää juuri niin kuin on tehnyt viimeiset 30 vuotta. Profiloitukaa hieman enemmän myös nuorison suuntaan, jos ei suoraan niin välillisesti. On tärkeää että nuoriso pystyy samaistumaan heillä tärkeisiin arvoihin ja aiheisiin
Ainakin itse seuraan sillä silmällä, kuinka puolueet ja ehdokkaat muistavat eläkeläisen asiaa.
- talollinen
Kyllä kansa on EU:n puolella, koska EU antaa vapauden.
- talollinen
kyläläiselle! kirjoitti:
On hienoa, että EU:n vastustajien esiintymishalukkuus voi tuolla tavoin laimeta, jos alue on SDP-painotteinen. Jos kaikki olisivat yhtä hyviä SDP:n kannatuksen kannalta kuin sinä ennen, niin koko Suomessa ei olisi vaaraa EU:n vastustuksesta.
Mutta aiotkin painaa vaalityötä ja lujaa. EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - vapauden?
talollinen kirjoitti:
EU on antanut ja antaa orjuuden, joka on vapauden vastakohta!
- bbbbb
talollinen kirjoitti:
Ei vapautta voi syödä. Ei vapaudella osteta ruokaa.
Vapaus on tyhjä sana työttömälle.
- ihmettely
Trullin tiedän mutta mikä on trolli en oikeaseti tiedä:D
- J.P.
Sellainen, joka esittää jotakin muuta kuin todellisuudessa on.
Siis esim. kirjoittaa niin puppua jonkin asian puolesta, että teksti toimii "puollettua" asiaa vastaan.
- talollinen
Onhan EU:n yhtenä tavoitteena toki hävittää EU:n vastustus, että EU voisi turvata jatkuvan kasvunsa.
- on selvästi
..nettiriippuvainen.
- nörzy
Taitaa olla nettiriippuvuutta täällä muillakin:D
- Right Democrat
Kun koko maailma on maksettu vastustamaan ipuloisia.. voi teitä loisia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734