NO JOO ANTEEKSI

Jaretc.......

Mä olen antanut itsestäni huonon kuvan. Mun pitäisi osata jo olla niin etten mä reagoisi niin voimakaasti kaikkiin typeriin komenteihin, jota täällä esitetään. Mua vaan joskus harmitaa kun jotkut yksin kertaiset asiat eivät mene perille. Mä pyydän anteeksi, jos olen jotakuta loukannut. Musta on ihanaa, että asioita voidaan keskustella. Mutta multakin se näyttää menevän joskus överiksi. No joo. Mä yritän olla tästä lähtien tarkempi. Kaikkihan me kuulutaan yhteen, vaikka ei kaikesta oltaiskaan samaa mieltä. Tässä pitää opetella kunioittamaan toinen toistaan. Mutta tietysti maltti pitäis säilyttää aina. Ja mun erityisesti koska mä olen jo sen ikäinen, joka on saanut kokea elämässä yhtä ja toista. No ei se ikäkään aina viisautta tuo. Kuitenkin mun pitäisi se jo osata. Antti on ihana ja olen hänen faninsa edelleen. Niin mä saatan olla joskus liijankin edoton mielipiteisäni. Ja siitä mun olis päästävä. Koska siihen liityy taas muutakin kuin komenti täällä fani palstalla.
Mä haluan kiitää kuitenkin teitä kaikkia siitä että olette ihania ja että teidän kanssanne on ollut kiva vaihtaa mielipiteitä. Haluan että nää palstakirjoitukset olisivat kaikille mieluisia.
KIITOS.

T: Jaretc

3

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siljukka

täällä ei nää kirjoitukset pysy oikein asiallisina. Oletko tutustunut Antin virallisiin sivuihin? Siellä on myös keskustelualue ja näyttää käyvän kaiken ikäistä väkeä. Paikassa on hyvä moderointi, joten tyhjän soopan jauhajat saa äkkiä bannit. www.anttituisku.fi , kannattaa käydä tutustumassa. Myöskin Antin päiväkirja löytyy sieltä.

ps. tuossa toisessa ketjussa kysyit siitä biisistä onko se tyhjä huone. Onhan se.=)

• jaretc.....

Kiitos tiedosta. Tosiaakin mietitiin sitä. Mua huvitaa kun mä en osannut laulaa sitä. Ja oltiin mun rakaani kanssa juuri silloin ostoksilla tossa Leppävarassa. Sitten mä kuitenkin yritin tapailla sitä kappaletta hieman.

T: Jaretc

• Nimimerkki

MISTÄ VOI LÖYTÄÄ SUOMI24 KESKUSTELU KOMENTI? JOTKA VOI POISTAA VASTATUT VIESTIT?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      69
      4357
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      4022
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      115
      3863
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3215
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      86
      3142
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      63
      2387
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1776
    8. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      216
      1250
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1243
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1235
    Aihe