Mä olen antanut itsestäni huonon kuvan. Mun pitäisi osata jo olla niin etten mä reagoisi niin voimakaasti kaikkiin typeriin komenteihin, jota täällä esitetään. Mua vaan joskus harmitaa kun jotkut yksin kertaiset asiat eivät mene perille. Mä pyydän anteeksi, jos olen jotakuta loukannut. Musta on ihanaa, että asioita voidaan keskustella. Mutta multakin se näyttää menevän joskus överiksi. No joo. Mä yritän olla tästä lähtien tarkempi. Kaikkihan me kuulutaan yhteen, vaikka ei kaikesta oltaiskaan samaa mieltä. Tässä pitää opetella kunioittamaan toinen toistaan. Mutta tietysti maltti pitäis säilyttää aina. Ja mun erityisesti koska mä olen jo sen ikäinen, joka on saanut kokea elämässä yhtä ja toista. No ei se ikäkään aina viisautta tuo. Kuitenkin mun pitäisi se jo osata. Antti on ihana ja olen hänen faninsa edelleen. Niin mä saatan olla joskus liijankin edoton mielipiteisäni. Ja siitä mun olis päästävä. Koska siihen liityy taas muutakin kuin komenti täällä fani palstalla.
Mä haluan kiitää kuitenkin teitä kaikkia siitä että olette ihania ja että teidän kanssanne on ollut kiva vaihtaa mielipiteitä. Haluan että nää palstakirjoitukset olisivat kaikille mieluisia.
KIITOS.
T: Jaretc
NO JOO ANTEEKSI
3
299
Vastaukset
- siljukka
täällä ei nää kirjoitukset pysy oikein asiallisina. Oletko tutustunut Antin virallisiin sivuihin? Siellä on myös keskustelualue ja näyttää käyvän kaiken ikäistä väkeä. Paikassa on hyvä moderointi, joten tyhjän soopan jauhajat saa äkkiä bannit. www.anttituisku.fi , kannattaa käydä tutustumassa. Myöskin Antin päiväkirja löytyy sieltä.
ps. tuossa toisessa ketjussa kysyit siitä biisistä onko se tyhjä huone. Onhan se.=)- jaretc.....
Kiitos tiedosta. Tosiaakin mietitiin sitä. Mua huvitaa kun mä en osannut laulaa sitä. Ja oltiin mun rakaani kanssa juuri silloin ostoksilla tossa Leppävarassa. Sitten mä kuitenkin yritin tapailla sitä kappaletta hieman.
T: Jaretc
- Nimimerkki
MISTÄ VOI LÖYTÄÄ SUOMI24 KESKUSTELU KOMENTI? JOTKA VOI POISTAA VASTATUT VIESTIT?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019