Välillä ajattelen,että mielikuvitukseni laukkaa liiankin kanssa.
Kun lyhyellä aikavälillä "viestiä" tulee jos jonkinmoisen asian kautta,en enää tiedä,luotanko omiin vaistoihini.
Miksi teet niin,mitä haluat?Kuka olet?
En ole voinut kuvitella kaikkea,kaikki ei ole sattumaa...
Seuraavalla kerralla,kun haluat minua muistaa,laita viesti niin selkeästi (esim.kännykkääni ;)),että tajuan...olisi kiva tietää,kuka minusta välittää =/
Kummallista =(
15
1505
Vastaukset
- mutta vastaan silti
että ei se ihastumiskuvio aina niin mee kuin haluis. Vedä syvään henkeä, äläkä odota mitään ihmeitä tapahtuvan. Asiat tapahtuu omalla painollaan, jos on tarkoitus.
- Iloakin
Millaisia viestejä ja minkä kautta tulee, noin suurin piirtein sanottuna?
Täällä moni kirjoittelee kaikenlaista ihan tuntemattomille tai ainakin itselleen. Hyvä, jos jollekin on sanoista iloa. Sellaista elämä näillä palstoilla on. :) - ne viestit
eivät ole sinulle :)
moni meistä on tehnyt erehdyksiä,monet jopa vuosien ajan.
sitten luetaan lehdestä kun se jonka kanssa on luullut viestittelevän,onkin todellisuudessa mennyt naimisiin tai saanut lapsen.
tänne viestittäjät ovat menettäneet rohkeuden elää,ja eivät omaa edes rohkeutta kirjoittaa oikeilla nimillään.
kirjoitetaan aina ne terveiset jussille,jaanalle sepolle jne jne.jos et halua saada "viestejä" lopeta näiden lukeminen,niin yksinkertaista se on :)
itse luen näitä päivitäin,ja joka päivä löydän minulle kirjoitetun viestin.
ovatko ne minulle?tiedän että ei,mutta olenkin lukenut näitä palstoja jo vuosia.
kauan uskoin niiden olevan juuri minulle,se helpotti yksinäisyyttäni.
olisi vaikeampaa elää maailmassa jossa minua ei kukaan rakastaisi.
mutta joku meitä kaikkia rakastaa :)- niin kauaa
täällä "roikkunut" mutta hyvin osasit kuvailla, varmaan melko monen fiiliksiä
T(n)
- * eräs *
aina välillä antaa "viestiä" sinulle, ihastunut sinuun kun olen, vaikka oletkin mitä luultavammin tavoittamaton. Valitettavasti viestiä kännyysi et minulta saa, en tiedä sitä numeroa, joten käytän muita keinoja :)
- Kai katsoit
jo päivän lehden? Laitatin sulle sellasen piiloviestin. Kun katsot, niin huomaat kyllä "viestini"...
ps. Tänään myös mainoskatkoissa!!- Alkup.
Jos oikein alkaisi asioita päässään jauhaa,voisi niinkin käydä,että vallan sekoaa.Pian viattomat mainoksetkin olisiva täynnä *viestejä häneltä*,hih =)
- oikeesti siinä
Alkup. kirjoitti:
Jos oikein alkaisi asioita päässään jauhaa,voisi niinkin käydä,että vallan sekoaa.Pian viattomat mainoksetkin olisiva täynnä *viestejä häneltä*,hih =)
yhdessä on.. Siinä, jossa on mun "tekstit". Jos oot tarkkana niin huomaat..
- Mä oon
oikeesti siinä kirjoitti:
muuten -yhtäkkiä palasi mieleen - todellakin nähnyt tällaisen mainoksen, jossa hänen...
;)
Menee jo liian pelottavaksi... - Alkup.
oikeesti siinä kirjoitti:
Voit kyllä kertoa sen mainoksen,tietenkään kukaan muu ei löydä niistä "teksteistä" sanomaa,kuin minä,jos ne on minulle.
Nyt tämä kuullosti jo ihan pimeeltä itsestäkin :/
- mahdollista
minkä laisia nämä viestit on?
- Alkup.
sieltä täältä,monesti...voi olla sattumaa,mutta jänniä juttuja.En näitä palstoja kuitenkaan tarkoita.
En kuitenkas ole seonnut tai sekoamassa,mutta jotain tapahtuu välillä.jollakin on minulle asiaa...
Noh,tämä on kivaa piristystä arkeen ja mitäpä se,onkin haihattelua kaikki tyynni,ei tämä ketään vahingoita =)) - vielä.
Alkup. kirjoitti:
sieltä täältä,monesti...voi olla sattumaa,mutta jänniä juttuja.En näitä palstoja kuitenkaan tarkoita.
En kuitenkas ole seonnut tai sekoamassa,mutta jotain tapahtuu välillä.jollakin on minulle asiaa...
Noh,tämä on kivaa piristystä arkeen ja mitäpä se,onkin haihattelua kaikki tyynni,ei tämä ketään vahingoita =))se päivä jolloin ne viestit käskevät sun tappaa :)
mutta älä usko niitä. - Niin ja
vielä. kirjoitti:
se päivä jolloin ne viestit käskevät sun tappaa :)
mutta älä usko niitä.ne käskyt kuuluu silloin jopa korvissa asti kun se päivä koittaa. Voi olla että siinä vaiheessa kannattaa tuskin enää palata tänne... Tai ainakin omalla vastuulla.
- Alkup.
Niin ja kirjoitti:
ne käskyt kuuluu silloin jopa korvissa asti kun se päivä koittaa. Voi olla että siinä vaiheessa kannattaa tuskin enää palata tänne... Tai ainakin omalla vastuulla.
No jos ääniä alan kuulla,niin hakeudun välittömästi hoitoon.
Joo,mutta joskus yön hiljaisina tunteina,jolloin on aikaa omille ajatuksille,saatan mietiskellä näitä outoja yhteensattumia,hymy huulilla =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263170Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252603Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu612303Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171235Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41038