Minulla on joskus lihavampana ollut vuonna -2000 verenpaine tauti mutta paineet ovat laskeneet painon myötä normaaleihin lukemiin.
Vasta 4 pv sitten mittasin 115/80...ja sitä sen on ollut säännöllisesti mitattuna.
Tiistaina sain tietää, että rinnastani löytyi joku kyhmy ja sani lähetteen mammografiaan.
Olen yrittänyt olla stressaamatta siitä ja keskittynyt koulunkäyntiin.
Eilen alkoi karmea päänsärky ja se kesti tähän iltaan saakka. Päivällä mittasin koululla lukemat 157/120...tulin sitten kotiin ja päänsärky yltyi.
Ottivat heti päivystykseen sydänfilmiin ym...
Antoivat mulle vahvan Plendilin ja Codeiinia päänsärkyyn. Edes Plendil ei laskenut painetta. Makasin päivystyksessä ja paineet vaan kohos entisestään..yläpaine oli jo 180 makuuasennossa.
Miten tää on mahdollista?
Voiko verenpaine kohota
järkytyksestä?
1
692
Vastaukset 1
- hmg
Katso tuosta sydän ja verisuonitaudit foorumista. Siinä on uusi ketju missä joku kyselee aivan samaa. Äsken vastasin siihen. Lue se ketju niin ehkä saat vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45687
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486