Minulla on joskus lihavampana ollut vuonna -2000 verenpaine tauti mutta paineet ovat laskeneet painon myötä normaaleihin lukemiin.
Vasta 4 pv sitten mittasin 115/80...ja sitä sen on ollut säännöllisesti mitattuna.
Tiistaina sain tietää, että rinnastani löytyi joku kyhmy ja sani lähetteen mammografiaan.
Olen yrittänyt olla stressaamatta siitä ja keskittynyt koulunkäyntiin.
Eilen alkoi karmea päänsärky ja se kesti tähän iltaan saakka. Päivällä mittasin koululla lukemat 157/120...tulin sitten kotiin ja päänsärky yltyi.
Ottivat heti päivystykseen sydänfilmiin ym...
Antoivat mulle vahvan Plendilin ja Codeiinia päänsärkyyn. Edes Plendil ei laskenut painetta. Makasin päivystyksessä ja paineet vaan kohos entisestään..yläpaine oli jo 180 makuuasennossa.
Miten tää on mahdollista?
Voiko verenpaine kohota
järkytyksestä?
1
615
Vastaukset
- hmg
Katso tuosta sydän ja verisuonitaudit foorumista. Siinä on uusi ketju missä joku kyselee aivan samaa. Äsken vastasin siihen. Lue se ketju niin ehkä saat vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004256272- 252441
- 2082324
- 1141668
- 1251655
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836