Eli voisiko joku ystävällisesti kertoa mulle että, mikä maanmerkki sopisi jellona-naiselle parhaiten noin niinku ihan pitkäaikaiseksi seurustelukumppaniksi? Olen tuntenut jo vuosia kiinnostavan oloisen sinkku neitsyen, kauriin ja härän, mutta en uskalla tehdä aloitetta, kun pidän heistä kaikista valtavasti. Enkä oikein oikeestaan ees osaa päätää, että kenen kanssa sitä uskaltaisi yrittää ihan suhdetta. Eli mulla olis niinku kolme aivan ihanaa ja herrasmiesmäistä miestä mun elämässä, mutta mä vaan en osaa päättää kuka heistä voisi olla sopivin. Osaako kukaan antaa ees pientä vinkkiä tai jotain.
Vastaukset 4
- Jousileijona
Pitäis nähdä koko kartta kaikilta teiltä!
- leo87
Oman kokemuksen kautta sanoisin että neitsyt ei sovi leijonalle tai siis mulle ei sopinu,suhteen alku oli kyllä mahtavaa mutta sitten neitsyt miehestä tuli mun mielestä liian ilkee tai siis oli sellanen negatiivinen tyyppi,Sitten taas kauris miesten kanssa en tule toimeen ,en sitten niin millään saan näppylöitä sen merkin edustajista =D nimenomaan mies puolisista ,naispuolisten kauriiden kanssa tulen toimeen paremmin =D Sitten härkä noh mitä tähän nyt sanois itelläni on härkä mies nyt että kai mun täytyy sanoo noista merkeistä että härkä on paras =D Kyllä mulla usein menee hermot kyllä mun härkä mieheen mutta osaa se olla myös ihana =) Mutta voihan se olla että sä tuut vaikka kauriin kanssa toimeen etkä härän se riippuu vähän monista asioista ,muttä näin mulla että neitsyt ei kauris ei härkä kyllä =D =) tsemmpii
- Nimetön
Moips,
Jellona miehenä voisin sanoa, että ainakin neitsyt, skorpioni sekä oinas ovat hyviä vaihtoehtoja ... tai sitten tällainen tuttu ja turvallinen leijona mies ..:) - =)(=
Härkämies.. neitsyt suhteessa ei hyvä, ystävänä ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa761802Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 50593
- 63551
- 32546
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398