Muuttuneen elämän tilanteen vuoksi joudun myymään rakkaan iguni pois =( Mahdollista ostaa igun mukana omatehty nätti terraario. Iguaani on käsiteltävissä ja syö kädestä, häntäänsä käyttää vain jos teet nopeita liikkeitä. Hinta yhteensä 300e
[email protected]
M:iguaani 2v
2
357
Vastaukset
- tämmöinen ratkaisu
Tuli mieleen, kun näyt olevan 06-alueella... Itsekin olen.
Olen miettinyt igun hankintaa, mutten sitten olekaan uskaltanut/viitsinyt/halunnut sitoutua tai jotakin, kun ei ole ennen sellaista ollut. Tuli vain mieleen, että jos elämäntilanteesi takia joudut luopumaan, niin voisin pitää sitä hoidossa sen aikaa, jolloin sinä saisit pitää igusi, ja minä saisin vähän kokemusta, millaista sen kanssa on elää. :-) - stamp
Olen tässä jo pitkään yrittänyt etsiä tarpeeksi isoa terraariota ja iguaania. Kuinka iso terraariot on? Jos mitat ovat noin 2x1x2m (l,s,k) niin voin kyllä ostaa. Ja onko terra edes myynnissä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357