Muuttuneen elämän tilanteen vuoksi joudun myymään rakkaan iguni pois =( Mahdollista ostaa igun mukana omatehty nätti terraario. Iguaani on käsiteltävissä ja syö kädestä, häntäänsä käyttää vain jos teet nopeita liikkeitä. Hinta yhteensä 300e
[email protected]
M:iguaani 2v
2
415
Vastaukset
- tämmöinen ratkaisu
Tuli mieleen, kun näyt olevan 06-alueella... Itsekin olen.
Olen miettinyt igun hankintaa, mutten sitten olekaan uskaltanut/viitsinyt/halunnut sitoutua tai jotakin, kun ei ole ennen sellaista ollut. Tuli vain mieleen, että jos elämäntilanteesi takia joudut luopumaan, niin voisin pitää sitä hoidossa sen aikaa, jolloin sinä saisit pitää igusi, ja minä saisin vähän kokemusta, millaista sen kanssa on elää. :-) - stamp
Olen tässä jo pitkään yrittänyt etsiä tarpeeksi isoa terraariota ja iguaania. Kuinka iso terraariot on? Jos mitat ovat noin 2x1x2m (l,s,k) niin voin kyllä ostaa. Ja onko terra edes myynnissä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599