Neisyt ja vesimies

vesimuija

Onko muilla kokemuksia tästä yhtälöstä, neitsyt-mies ja vesimies-nainen?

8

2364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies nainen

      Itse olen vesimies nainen ja pian ollut naimisissa neitsytmiehen kanssa 3 vuotta. Hän osasi olla seurustelu aikoina todella romanttinen ja ihana, mutta nykyään romanttisuuskin on kadonnut kokonaan. Omasta mielestäni vesimies ja neitsyt eivät sovi kuin kavereiksi!:( Ikävä oli minunkin huomata se vasta naimisiin menon jälkeen!:(

      • enää ystävä

        Voiko vesimiehen kanssa olla muuta kuin ystävä? Niillä ensinnäkään ei ole mitään logiikkaa toimissaan ja niiden saa on täynnä keksittyjä juttuja, joihin se itse uskoo. Ei ole tästä maailmasta. Ei tarvitse ihmetellä, jos ei tule toimeen kenenkään kanssa. Varokaa vesimiestä. Ne on työpaikkojen kränöjä ja luulevat että kaikki on heitä vastaan.


      • vesimuija

        Joo, itse olen huomannut saman asian. Tosin ei olla kyllä vielä edes kihloissa. Aluksi teki kaikkensa tehdäkseen onnelliseksi. Ja nyt sitten ei vaivaudu tekemään juurikaan mitään suhteen eteen. Odottaa vaan että minä piristän häntä. Muutenkin tuo itsekeskeisyys ja pikkutarkkuus on alkanut ärsyttämään. Saatko oman neitsyt miehesi puhumaan avoimesti mitä tuntee? Välillä tuntuu turhauttavalle kun joutuu itse kiskomaan kaiken toisesta irti. Se myös ärsyttää että olettaa että minä olen aina häntä varten kun tarvitsee tukea, mutta toisinpäin ei pysty empatiaan.
        Kuitenkin itse ainakin kaipaan sellaista perusturvallista ja rauhallista elämää minkä neitsytmies pystyy antamaan (jos haluaa), mutta pystyykö toista muuttamaan yhtään avoimemmaksi.


      • vesimies nainen
        vesimuija kirjoitti:

        Joo, itse olen huomannut saman asian. Tosin ei olla kyllä vielä edes kihloissa. Aluksi teki kaikkensa tehdäkseen onnelliseksi. Ja nyt sitten ei vaivaudu tekemään juurikaan mitään suhteen eteen. Odottaa vaan että minä piristän häntä. Muutenkin tuo itsekeskeisyys ja pikkutarkkuus on alkanut ärsyttämään. Saatko oman neitsyt miehesi puhumaan avoimesti mitä tuntee? Välillä tuntuu turhauttavalle kun joutuu itse kiskomaan kaiken toisesta irti. Se myös ärsyttää että olettaa että minä olen aina häntä varten kun tarvitsee tukea, mutta toisinpäin ei pysty empatiaan.
        Kuitenkin itse ainakin kaipaan sellaista perusturvallista ja rauhallista elämää minkä neitsytmies pystyy antamaan (jos haluaa), mutta pystyykö toista muuttamaan yhtään avoimemmaksi.

        Joo.. neitsyen kanssa arki tulee eteen aika nopeasti!=( Mun mieheni juttelee paljon.. mutta ihan turhanpäiväisistä asioista yleensä. Mistään tunneasioista hän ei tykkää puhua ja jos minä haluan puhua tunteista, niin silloin on pakko melkein kerjätä häntä keskustelemaan. Juu.. on huomattu se, että neitsyt ei ole mikään kovin hyvä tukemaan. Kysyy kyllä usein, että "kuinka voin auttaa"? Mutta kysymykseksi melkein aina jääkin!


    • veskariN

      neitsyt miestä n.2 kuukautta.jotenki tuntuu että neitsyt-mies on aika pinnallinen(jutuissa ja muutenkin)ja materialisti,mikä taas ei ilahduta minua vesimiehenä,kun haluaisin syvällisiä keskusteluja ja "aitoa" läheisyyttä,yhdessä oloa.sen verran tässä on aikaa kulunut että kohta pitäisi päättää ollakko vaiko eikö olla..

    • tarkasti... ;o)

      Sekä vesimiehen että neitsyen palstalta löytyy tästä aiheesta kirjoituksia. Jotkut parit toimivat, toiset eivät. Sen olen huomannut (vesimiehen neitsytnaisena), että jotta saa suhteen toimimaan, pitää osata hyväksyä ja arvostaa toisen erilaisuutta. Sopeutumisprosessi toiseen kesti aikansa, mutta on ollut sen arvoista (ehkä ei kaikilla, mutta aivan varmasti joillakin).

      Suhde voi toimia hienostikin, ja on paljon muustakin kuin aurinkomerkistä kiinni (mm. elämänkokemuksesta, yhteisistä arvoista jne.). :o)

    • Nimetön

      Toisinpäin on kokemusta useampaankin otteeseen, kun en kerrasta usko, ja hyvää ei heilu!!!

    • neitsytnainen

      meillä siis näin päin, kumpikin niin tyypillisiä omia merkkejään kuin olla ja voi, aiheuttaa paljon konflikteja,maa merkin on vaikea ymmärtää ilma merkin jatkuvaa halua olla liikkeessä, mokomakin ilmapallo! samoin tahtojentaistelut erillaisten käsitysten ja ajatustapojen takia suht kiivaita. ei mitenkään helppo liitto, mutta jos sattuu rakastumaan ja haluaa saada liiton kestämään, kannattaa ajatella että tuo puoliso on niin vaikea tapaus ymmärtää ja elää jotta on saavutus oppia suvaitsemaan ja ymmärtämään toisen erilaisia näkökulmia. emmie miestäni vaihtaisi vaikka onkin ilmapallo ja moon ku kallio, tuon vakautta ja hän tuo vauhtia suhteeseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe