kiihottaako teitä aidot nylonsukat sukkanauhoilla ja piikkikorkokengissä? Ja ovatko partnerinne leikissä mukana?
Nylonit - onko fetissi
13
3160
Vastaukset
- saumanylonpari
Täällä on todellinen pari joka todellakin ELÄÄ nylonsukkien kanssa ja rakastaa niitä. Ota yhteyttä jos ole tosiaan sitä mieltä.
t. Saumanylonpari- Fully Fashioned
Täällä myös todellinen pari joka rakastaa nyloneita! Aitoa, saumaa ja FF ja RHT sen olla pitää!
[email protected] - masa 2
no löytyyhän teitäkin.
olen 100 % nylon fetisti ja fani, olis mukava vaihtaa ajatuksia.
masa, helsinki
Huomenta
Kyllähän ne ovat ja varmaankin yksi yleisimmistä fetisseistä. Allekirjoittanut lukeutuu myös nyloneihin "hurahtaneisiin":).
Maski- äitilintu
siis iika...oliskos teistä apua tässä asiassa.?? eli onkos teillä tietoo mistä noita iki ihania ihka aitoja nylon sukkia sais? mieluiten jotain suomalaista firmaa. netti firmaa? tai ihan mistä vaan kaupasta jostain päin suomee..se on sitten minun ongelma millä ne saan esim hostain 600 kilsan päässä sijaitsevasta pikkukaupasta. olen tosissani etsinyt netistä ja paikallisista luetteloista moisia kapistuksia mut eipä ole vielä onnistunut. ulkomailta kyllä..mutta...
- Ikäsi?
Varmaan moni nuorempi ihminen ei ole nyloneita nähnytkään. Nyloni syrjäytyi jo 70-luvun alussa, sehän on aivan eri tuntuista ja lähes joustamatonta verrattuna nykyisin käytettäviin sukkamateriaaleihin. Talvella Nylon on todella kylmä materiaali.
Onhan niitä Nylon sivustoja netissä, vaan käsittääkseni aika hankala on nylonsukkia enää uutena saada, erikoiskaupoista tai "vanhaa varastoa".
Itselläni on äidin perimistönä 60-luvulta kolme avaamatonta pakkausta nylonisia saumasukkia.- äitilintu
vuosimallia 70....
- Urpoporo
äitilintu kirjoitti:
vuosimallia 70....
Vitt... ku vanha.
- vielä vanhempi
Urpoporo kirjoitti:
Vitt... ku vanha.
Jaaha siellä näytti olevan näppäimistön takana tyyppi joka sisääntullessa valehteli ikänsä. Nämä pikkupojathan laskevat että yli kakskymppinen on ikäloppu ja yli kolmekymppinen valmista kamaa hautaan.
- saa nyloneita
Ainakin täältä (Suomesta):
http://liivia.messiah.ath.cx/- SaumaNylonPari
Hei kaikille!
Olemme aviopari, joka todella diggaa 50-luvun tyylisiä ns. aitoja nylonsukkia jne. Jos olette aidosti kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä!
Monessakin mielessä voisi olla antoisaa jutella jne. jne.
t.Saumanylonpari
PS. Sähköpostimme: [email protected] - pois toiminnasta
SaumaNylonPari kirjoitti:
Hei kaikille!
Olemme aviopari, joka todella diggaa 50-luvun tyylisiä ns. aitoja nylonsukkia jne. Jos olette aidosti kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä!
t.Saumanylonpari
PS. Sähköpostimme: [email protected]palvelinongelman takia. Mutta pian asia korjaantuu.
Terveisin Liivia Lingerie - saa siis
SaumaNylonPari kirjoitti:
Hei kaikille!
t.Saumanylonpari
PS. Sähköpostimme: [email protected]nyt Suomesta osoitteesta www.liivia.org
Osoite on siis muuttunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885