Nylonit - onko fetissi

Nylosn ff rht

kiihottaako teitä aidot nylonsukat sukkanauhoilla ja piikkikorkokengissä? Ja ovatko partnerinne leikissä mukana?

13

3168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saumanylonpari

Täällä on todellinen pari joka todellakin ELÄÄ nylonsukkien kanssa ja rakastaa niitä. Ota yhteyttä jos ole tosiaan sitä mieltä.
      t. Saumanylonpari

• Fully Fashioned

Täällä myös todellinen pari joka rakastaa nyloneita! Aitoa, saumaa ja FF ja RHT sen olla pitää!

[email protected]

• masa 2

no löytyyhän teitäkin.
        olen 100 % nylon fetisti ja fani, olis mukava vaihtaa ajatuksia.
        masa, helsinki

• Huomenta

Kyllähän ne ovat ja varmaankin yksi yleisimmistä fetisseistä. Allekirjoittanut lukeutuu myös nyloneihin "hurahtaneisiin":).

Maski

• äitilintu

siis iika...oliskos teistä apua tässä asiassa.?? eli onkos teillä tietoo mistä noita iki ihania ihka aitoja nylon sukkia sais? mieluiten jotain suomalaista firmaa. netti firmaa? tai ihan mistä vaan kaupasta jostain päin suomee..se on sitten minun ongelma millä ne saan esim hostain 600 kilsan päässä sijaitsevasta pikkukaupasta. olen tosissani etsinyt netistä ja paikallisista luetteloista moisia kapistuksia mut eipä ole vielä onnistunut. ulkomailta kyllä..mutta...

• Ikäsi?

Varmaan moni nuorempi ihminen ei ole nyloneita nähnytkään. Nyloni syrjäytyi jo 70-luvun alussa, sehän on aivan eri tuntuista ja lähes joustamatonta verrattuna nykyisin käytettäviin sukkamateriaaleihin. Talvella Nylon on todella kylmä materiaali.

Onhan niitä Nylon sivustoja netissä, vaan käsittääkseni aika hankala on nylonsukkia enää uutena saada, erikoiskaupoista tai "vanhaa varastoa".

Itselläni on äidin perimistönä 60-luvulta kolme avaamatonta pakkausta nylonisia saumasukkia.

• äitilintu

vuosimallia 70....

• Urpoporo
        äitilintu kirjoitti:

vuosimallia 70....

Vitt... ku vanha.

• vielä vanhempi
        Urpoporo kirjoitti:

Vitt... ku vanha.

Jaaha siellä näytti olevan näppäimistön takana tyyppi joka sisääntullessa valehteli ikänsä. Nämä pikkupojathan laskevat että yli kakskymppinen on ikäloppu ja yli kolmekymppinen valmista kamaa hautaan.

• saa nyloneita
      • SaumaNylonPari

Hei kaikille!
        Olemme aviopari, joka todella diggaa 50-luvun tyylisiä ns. aitoja nylonsukkia jne. Jos olette aidosti kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä!
        Monessakin mielessä voisi olla antoisaa jutella jne. jne.
        t.Saumanylonpari
        PS. Sähköpostimme: [email protected]

• pois toiminnasta
        SaumaNylonPari kirjoitti:

Hei kaikille!
        Olemme aviopari, joka todella diggaa 50-luvun tyylisiä ns. aitoja nylonsukkia jne. Jos olette aidosti kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä!
        t.Saumanylonpari

palvelinongelman takia. Mutta pian asia korjaantuu.

Terveisin Liivia Lingerie

• saa siis
        SaumaNylonPari kirjoitti:

Hei kaikille!
        t.Saumanylonpari

nyt Suomesta osoitteesta www.liivia.org
        Osoite on siis muuttunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      43
      2724
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      44
      2676
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2572
    Aihe