kiihottaako teitä aidot nylonsukat sukkanauhoilla ja piikkikorkokengissä? Ja ovatko partnerinne leikissä mukana?
Nylonit - onko fetissi
Nylosn ff rht
133296
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 13
Vanhimmat
Täällä on todellinen pari joka todellakin ELÄÄ nylonsukkien kanssa ja rakastaa niitä. Ota yhteyttä jos ole tosiaan sitä mieltä.
t. Saumanylonpari
Täällä myös todellinen pari joka rakastaa nyloneita! Aitoa, saumaa ja FF ja RHT sen olla pitää!
[email protected]
no löytyyhän teitäkin.
olen 100 % nylon fetisti ja fani, olis mukava vaihtaa ajatuksia.
masa, helsinki
Huomenta
Kyllähän ne ovat ja varmaankin yksi yleisimmistä fetisseistä. Allekirjoittanut lukeutuu myös nyloneihin "hurahtaneisiin":).
Maski
siis iika...oliskos teistä apua tässä asiassa.?? eli onkos teillä tietoo mistä noita iki ihania ihka aitoja nylon sukkia sais? mieluiten jotain suomalaista firmaa. netti firmaa? tai ihan mistä vaan kaupasta jostain päin suomee..se on sitten minun ongelma millä ne saan esim hostain 600 kilsan päässä sijaitsevasta pikkukaupasta. olen tosissani etsinyt netistä ja paikallisista luetteloista moisia kapistuksia mut eipä ole vielä onnistunut. ulkomailta kyllä..mutta...
Varmaan moni nuorempi ihminen ei ole nyloneita nähnytkään. Nyloni syrjäytyi jo 70-luvun alussa, sehän on aivan eri tuntuista ja lähes joustamatonta verrattuna nykyisin käytettäviin sukkamateriaaleihin. Talvella Nylon on todella kylmä materiaali.
Onhan niitä Nylon sivustoja netissä, vaan käsittääkseni aika hankala on nylonsukkia enää uutena saada, erikoiskaupoista tai "vanhaa varastoa".
Itselläni on äidin perimistönä 60-luvulta kolme avaamatonta pakkausta nylonisia saumasukkia.
vuosimallia 70....
Vitt... ku vanha.
Jaaha siellä näytti olevan näppäimistön takana tyyppi joka sisääntullessa valehteli ikänsä. Nämä pikkupojathan laskevat että yli kakskymppinen on ikäloppu ja yli kolmekymppinen valmista kamaa hautaan.
Ainakin täältä (Suomesta):
http://liivia.messiah.ath.cx/
Hei kaikille!
Olemme aviopari, joka todella diggaa 50-luvun tyylisiä ns. aitoja nylonsukkia jne. Jos olette aidosti kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä!
Monessakin mielessä voisi olla antoisaa jutella jne. jne.
t.Saumanylonpari
PS. Sähköpostimme: [email protected]
palvelinongelman takia. Mutta pian asia korjaantuu.
Terveisin Liivia Lingerie
nyt Suomesta osoitteesta www.liivia.org
Osoite on siis muuttunut