NrjAwards Aaargh tuisku >:(

fabulouseddie

Tulee juuri tv:stä NRJ Awards subilta. Tää Tuiskun suoritus on jotain niin järkyttävää, ettei voi ees kääntää kanavaa, vaan itseään on ihan kidutettava. Kylläpä on pojan pirpanan annettu raiskata hieno Dingo-klassikko. Kiljuuko tuo yleisö kauhusta kenties??
En erota tanssitaanko tässä vai jumpataanko...

11

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titta-Mari

      ..on harvinaisen lahjaton ja epämusikaalinen kaveri. Jotkut totaalisesti ilman sävelkorvaa jääneet vielä kehuvat!

      • antti 4-everr

        antti oli Idolsin paras ja sen ois kuulunu voittaa se on menestynyt eniten ja sillä just on se musiikin lahja ja sä taidat olla yks niistä jolla ei oo sävelkorvaa koska et taida fanittaa anttia miks sitten ootte suomi24 keskustelussa jossa jutellaan antista jos ette tykkää siitä pätkän vertaa kannattas otta anti positiivisesti eikä vaan aina haukkua ! t: antti on paras


      • Ja Suomessa
        antti 4-everr kirjoitti:

        antti oli Idolsin paras ja sen ois kuulunu voittaa se on menestynyt eniten ja sillä just on se musiikin lahja ja sä taidat olla yks niistä jolla ei oo sävelkorvaa koska et taida fanittaa anttia miks sitten ootte suomi24 keskustelussa jossa jutellaan antista jos ette tykkää siitä pätkän vertaa kannattas otta anti positiivisesti eikä vaan aina haukkua ! t: antti on paras

        on toistaiseksi sananvapaus.....


    • antti 4-everr

      hyi ! kuinka voit olla tykkäämättä siitä?!siis antti on jotain ainut laatuista ja se dingon biisi on menyt ihan nappiin että ota antti positiivisena asiana !;D älä ole negatiivinen oon ihan varma et viel joskus säki oot sen fani ;DD

      • voi jösses

        että Antti Tuiskun ns. musiikki olis viimeistä maailmassa, niin mä eläisin sit totaalihiljaisuudessa. Mä kuuntelen kahtokaas ennemmin sellaista oikeesti soitettua musaa ku tollasta kilkutusta, joka tulee kovalevyn kautta. Ja toi Dingon biisin (taatusti karsee) uudistettu versio joutaa osastolle kaatopaikka!


      • on todella

        Ei voi muuta sanoa.....;)


      • tiedä
        voi jösses kirjoitti:

        että Antti Tuiskun ns. musiikki olis viimeistä maailmassa, niin mä eläisin sit totaalihiljaisuudessa. Mä kuuntelen kahtokaas ennemmin sellaista oikeesti soitettua musaa ku tollasta kilkutusta, joka tulee kovalevyn kautta. Ja toi Dingon biisin (taatusti karsee) uudistettu versio joutaa osastolle kaatopaikka!

        hmm.. sanoit "taatusti karsee" mikä kertoo siitä, ettet todennäköisesti ole kuullut itse kappaletta lainkaan. No ehkä se on sinulle vain hyvä - todennäköisesti kuolisit tuskaan.

        Se kummastuttaa, että Antti Tuiskun vihaajilla on näin paljon energiaa lähettää erilaisille keskustelupalstoille jopa kymmeniä ellei satoja hakkumaviestejä päivittäin. Kyse ei voi siis olla vain siitä, että tyyppi ei osaa mielestänne laulaa vaan myös jostain muusta. Se, että Antti Tuisku aiheuttaa näin paljon myös negatiivisia reaktioita, lienee omalla tavallaan positiivista.


      • positiivisuudesta...
        tiedä kirjoitti:

        hmm.. sanoit "taatusti karsee" mikä kertoo siitä, ettet todennäköisesti ole kuullut itse kappaletta lainkaan. No ehkä se on sinulle vain hyvä - todennäköisesti kuolisit tuskaan.

        Se kummastuttaa, että Antti Tuiskun vihaajilla on näin paljon energiaa lähettää erilaisille keskustelupalstoille jopa kymmeniä ellei satoja hakkumaviestejä päivittäin. Kyse ei voi siis olla vain siitä, että tyyppi ei osaa mielestänne laulaa vaan myös jostain muusta. Se, että Antti Tuisku aiheuttaa näin paljon myös negatiivisia reaktioita, lienee omalla tavallaan positiivista.

        Mutta sinähän näet negatiivista jopa positiivisessa:)


      • näenkin
        positiivisuudesta... kirjoitti:

        Mutta sinähän näet negatiivista jopa positiivisessa:)

        se on positiivista jos joku raukka menettää Antti Tuisku-vihansa takia yöunet ja motivoituu kirjoittamaan haukkumaviestejä tänne päivittäin... On paljon artisteja, jotka eivät herätä minkäänlaisia tuntemuksia.

        ... mutta en silti ymmärrä sitä!


      • muuta?
        näenkin kirjoitti:

        se on positiivista jos joku raukka menettää Antti Tuisku-vihansa takia yöunet ja motivoituu kirjoittamaan haukkumaviestejä tänne päivittäin... On paljon artisteja, jotka eivät herätä minkäänlaisia tuntemuksia.

        ... mutta en silti ymmärrä sitä!

        Onko vika yleisesti ymmärryksessäsi vai vainko tämä asia on liikaa herneelle?


      • butt-head1

        vielä mitä...raiskasi yhden suomen kansallisaarteista, häpeäisi edes...kuuntelin joskus kyseisen version youtubelta, se oli ihan kauheaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe