Rauhallinen lauantai

otto-tyttö

piti olla mutta toisin kävi,tarttee lähtee kylille kun äitin auton perään joku pösilö eilen kännissä oli peruuttanut:(ja paennut paikalta.Poliisit oli tullut paikalle ja lähtenyt ettiin tätä neitokaista,muuta en nyt tiedä...
Perässä kuulemma kauhee reikä,no kohta se selviää,mitä vahinkoo siellä on tapahtunut.

Hyviä päiviä kaikille.....

12

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekevät nämä vetokoukut muovipuskuriin, se on selvä.
      Kalliiksi saattaa käydä. jos ei syyllistä saada kiinni eikä ole kaskovakuutusta. Tahtovat maksaa nämä puskurit, eikä se maalauskaan niin kauhean edullista ole.

• DoeJohn

Miksi meän immeisten joukossa on nuita nuijia, jotka eivät uskalla/voi kantaa vastuuta tekosistaan?

Toivon todella, että jää kiinni sekä rattijuoppoudesta että kolaroinnista ja tieliikenne onnettomuus paikalta pakenemisesta ..

• wanita

ne on aina harmillisia nää tämmöset odotamattomat jutut....

toivottavasti saadaan kiinni

ja minä olen sitä mieltä että rattijuopolle merkintä ajokortiin ja katsastuskonttoreille ja vakuutusyhtiöille tieto, että on rattijuoppo ja ettei voi rekisteröidä uutta auto nimiinsä... väheniskö kohellukset sitten

• rangaistukseksi

haluaisin, että hän joutuu pitämään vähintään puoli vuotta (koko ajan liikkuessaan ulkona) lappua selässään jossa lukee :Olen rattijuoppo!

• wanita
        rangaistukseksi kirjoitti:

haluaisin, että hän joutuu pitämään vähintään puoli vuotta (koko ajan liikkuessaan ulkona) lappua selässään jossa lukee :Olen rattijuoppo!

ehdotus, kannatan!

• fin-landia

Joissakin maissa se luokitellaan sairaudeksi.

Ruotsi: Eräällä humalaisella oli kuski, johon hän sitten väsyi ja halusi ajaa itse, mut se kuski ei halunnut antaa auton omistajalle avaimia, joten hän soitti poliisit ja kun saapuivat paikalle, joutui kuski luovuttamaan avaimet et se humalainen pääsi ajelemaan, eli hänestä tuli sitten ratti-juoppo kun lähti liikenteeseen ja jäi myöskin kiinni, sitä Ruotsalaista rikoksen ehkäisyä?? lain mukaan oli menetelty oikein.

Norja: Ratti-juoppo ajoi kahden ihmisen päälle, mut ei suurempia vahinkoja, autoa ei saa häneltä ottaa pois ja kuulustelujen jälkeen hänet päästettiin vapaalle ja hetken kuluttua hänet saatiin taas ratti juoppoudesta kiinni, eikä vieläkään autoa takavarikoitu.

Tanska: Ratti-juoppo ajoi aamulla koululaisen päälle. Koululainen kuoli vammoihinsa sairaalassa, oikeudessa todettin, et vika oli koululaisen ei käyttänyt suojatietä. Tuomio: Ratti-juopolle sakkoja hoitoa.

Saksa: ratti-juoppo jäi kiinni moottori-tiellä töistä tullessaan, vietiin kotia nukkumaan, oli kuulemma siinä kunnossa.

Kaunista päivää sinne, autolla ajeluun :)

Olisi muitakin esimerkkejä, mut nämä asiat ovat tapahtuneet lähi ympäristössäni, siksi muistan ne.

• alexsandra

...ei voi muuta sanoa, kuin että leväperäistä lakisäätelyä.

Itse olen käräyttänyt viisi rattijuoppoa ja saanut vihat päälleni, silti tiedän, että tein oikein.

Suomessa myös samantapaisia uutisointeja.

Eli täällä Suomessa pyörii valistuksena: "jos otat, et aja"

Sitä noudatan ainakin itse :)

*hymmyilööpi ja toivottaa hyvää lauantai-iltaa Sinulle"

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...ei voi muuta sanoa, kuin että leväperäistä lakisäätelyä.

Itse olen käräyttänyt viisi rattijuoppoa ja saanut vihat päälleni, silti tiedän, että tein oikein.

Suomessa myös samantapaisia uutisointeja.

Eli täällä Suomessa pyörii valistuksena: "jos otat, et aja"

Sitä noudatan ainakin itse :)

*hymmyilööpi ja toivottaa hyvää lauantai-iltaa Sinulle"

.. narauttamisesta .. pisteesi silmissäni nousivat monta pykälää! Olispa kaltaisiasi enemmän .. ite oon käräyttänyt huoltis aikoina pari kappaletta ..

Hesarissa oli viikko kaksi sitten jostakin tuolta lounaisrannikolta tarinaa, missä oikein kehuivat ajavansa päissään .. En kirjoita tänne, mitä ajettelen niistä/sellaisista ihmisistä ..

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

.. narauttamisesta .. pisteesi silmissäni nousivat monta pykälää! Olispa kaltaisiasi enemmän .. ite oon käräyttänyt huoltis aikoina pari kappaletta ..

Hesarissa oli viikko kaksi sitten jostakin tuolta lounaisrannikolta tarinaa, missä oikein kehuivat ajavansa päissään .. En kirjoita tänne, mitä ajettelen niistä/sellaisista ihmisistä ..

...silloin kun olin ravintolassa töissä aikoinaan ja v-vastaavan duunissa olin se, joka viimeisenä näki lähtijät kapakasta lähtijät.

Omat hankaluutensa siitä tietenkin koitui, jopa käräjille saakka todistajaksi joutui, mutta minusta se oli sen arvoista. Kaikki saivat ansionsa mukaan.

Liian paljon syyttömiä ihmisiä menee juoppojen ja juoppouden vuoksi :( :( :(

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...silloin kun olin ravintolassa töissä aikoinaan ja v-vastaavan duunissa olin se, joka viimeisenä näki lähtijät kapakasta lähtijät.

Omat hankaluutensa siitä tietenkin koitui, jopa käräjille saakka todistajaksi joutui, mutta minusta se oli sen arvoista. Kaikki saivat ansionsa mukaan.

Liian paljon syyttömiä ihmisiä menee juoppojen ja juoppouden vuoksi :( :( :(

liian moni joutuu rattijuoppojen - noiden surkeiden ja heikkojen - uhreiksi. Onpa ankea aihe ..

*Laittaa mietintämyssyn päähänsä*

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

liian moni joutuu rattijuoppojen - noiden surkeiden ja heikkojen - uhreiksi. Onpa ankea aihe ..

*Laittaa mietintämyssyn päähänsä*

...värinen se sun myssy? -kysyy hän )

Vakavasta aiheesta kevyempään siirtyäkseni :)

Buteo Lagobus oli laittanut mulle postii, mutta kun laatikot on ruuvattu kiinni, ei päässyt lukemaan :(

*no hymmyilööpi*

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...värinen se sun myssy? -kysyy hän )

Vakavasta aiheesta kevyempään siirtyäkseni :)

Buteo Lagobus oli laittanut mulle postii, mutta kun laatikot on ruuvattu kiinni, ei päässyt lukemaan :(

*no hymmyilööpi*

Ei jaksakaan ruuvata koko hattua päähänsä ..

Eikö sulla S24 posti aukea? Mulla toimii moitteetta ..

*Odottelee posteja*

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2621
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      79
      1985
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1098
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe