Varokaa ns. ternimaitokapseleita kauppaavia verkostoja kuten esim.AquaSourcen ternimaito huijausta. Moni katsoi tv:ssä tään Petteri Jussilan ohjelman kyseisestä ternimaito huijauksesta. Ne kapselithan ovat ns. välimaitoa ja maitojauhetta. Jos haluatte ternimaito ostakaa sitä suoraan meijärilta tai tuottajilta 50 kertaa halvemmalla. Ei kannata huijareita elättää.
Varokaa myös amerikkalaista AMWAY verkostomarkkinointi/sekatavara kauppaa jossa painostetaan ihmisiä mukaan ja ei kerrota esim. että pitää maksaa joka vuosi firmalle 50 euroo ja että sun pitää värvätä sun sukus tähän kusetukseen. Sääntökirja on iso kun raamattu. Firma rahastaa paperiamateiriaaleilla satoja euroja vuodessa, Katsokaa mihin laitatte nimenne.
Varokaa myös NONI huijareita ja Enliveniä sekä ennekaikkea MOVE huijareita. Menetätte vaan rahanne. Antaa ennemmin rahanne luotettavaan hyväntekeväisyyteen kuin verkosto huijareille.
Varokaa ternimaito- ja noni huijareita.
18
5544
Vastaukset
- Ei huijattava
Kaikkeen noihin on kysytty mukaan. Ihan järkevät ihmiset menee retkuun.
Noi verkostot ovat yleisiä lessujen ja helluntailaisten joukossa kun hurahtaa uskoon niin hurahtaa myös noihin verkostomarkinointeihin.
Olen käynyt niihin tutustumassa mutta mitään edullista tuotetta en ole niistä löytänyt. - Ternilehmä
Taidat olla kenties joku katkeroitunut verkostomarkkinoija joka on pettynyt kun ei rikastunutkaan äkkiä!?Heheeeehheee.... Jos ei yritä niin ei rikastukaan. Tuotteet kuten ternimaito ja noni ovat ihan ok, jokainen kokeilkoon itse! Sittenpähän sen tietää.
- Maitojauhebisnestäkö??
Älä vertaa 100% ternimaitoa maito/välimaito jauhe kapseleihin. Kun vasikka imee lehmän nisästä ternimaitoa on siinä vielä mukana kaikki alkuaineet. heti kun ternimaito pääsee hapen kanssa kosketuksiin siitä "katoaa" tärkeitä aineosia. Ternimaidoksi kutsutaan poikimisen jälkeen 2-3 ensimmäistä lypsykertaa. Tuttaviani on eläinlääkäreinä, maidontuottajina ja tuottajien myymälöissä, eikä kukaan ole koskaan kuullut että YKSIKÄÄN MAITOTILA OLISI MYYNYT TERNIMAITOA YHDELLEKKÄÄN TEHTAALLE TAI PILLERINPYÖRITTÄJÄLLE! Ihmeellistä! Mistä sitä tehdään? Noin puolet ternimaidosta on niin veristä ettei sitä voi edes talon väki käyttää uunijuuston valmistukseen kuten ennen. Kuka teistä veilä aikuisena käyttää äidinmaitoa tai myy sitä muille aikuisille? Ternimaito on pikku vasikan maito, ei sitä aokuiset lehmä juo!
- tämä ei jää tähän
Maitojauhebisnestäkö?? kirjoitti:
Älä vertaa 100% ternimaitoa maito/välimaito jauhe kapseleihin. Kun vasikka imee lehmän nisästä ternimaitoa on siinä vielä mukana kaikki alkuaineet. heti kun ternimaito pääsee hapen kanssa kosketuksiin siitä "katoaa" tärkeitä aineosia. Ternimaidoksi kutsutaan poikimisen jälkeen 2-3 ensimmäistä lypsykertaa. Tuttaviani on eläinlääkäreinä, maidontuottajina ja tuottajien myymälöissä, eikä kukaan ole koskaan kuullut että YKSIKÄÄN MAITOTILA OLISI MYYNYT TERNIMAITOA YHDELLEKKÄÄN TEHTAALLE TAI PILLERINPYÖRITTÄJÄLLE! Ihmeellistä! Mistä sitä tehdään? Noin puolet ternimaidosta on niin veristä ettei sitä voi edes talon väki käyttää uunijuuston valmistukseen kuten ennen. Kuka teistä veilä aikuisena käyttää äidinmaitoa tai myy sitä muille aikuisille? Ternimaito on pikku vasikan maito, ei sitä aokuiset lehmä juo!
Ja mitäs tuo nyt todistaa. Me haluamme käyttää ravintoaineita emmekä imeä tissiä.
Juodaanhan tavallista maitoakin biljoonia litroja, ja ternimaidossa on enemmän vaikuttavia aineita.
Eihän sitä aikuiset lehmät juo, emmekä me ihmiset ole lehmiä. Me osaamme ottaa sieltä missä jotain erikoista on. Lehmä ei osaa imeä omaa tissiä. - oikeaa tietoa
Olisi hyvä nähdä lista näistä eläinlääkäreistä, maidontuottajista, myymälähenkilöistä yms. joiden kuulopuheita pitäisi alkaa uskomaan.
Jokainen ternimaitotuote on varmaankin mennyt läpi elintarvikeviraston säädökset.
Ja tuotteiden edustajilta saa tiedon mistä raaka-aineeet on peräisin.
Jos ei saa niin sitten voisi olla syytä epäillä vilppiä.
Kysellään ja otetaan selvää faktoista. - Anonyymi
Vasikoille se maito kuuluukin luonnon lain mukaan
- nähdä vaivaa
Jos tuo on sun mileipitees niin ok, kyllä jokainen osaa itse päättää omista asioista ja mihin rahansa tukkii, itse olen kokeillut kapseleita sekä amwayn tuotteitta ja olen ollut tyytyväinen ja ostan jatkossakin niitä, joten jokainen kokeilkoon itse ensin!
- Karleby
Hyvin tehty kaveri kun tuot verkostohuijauksien riskit esiin. Olen ollut parissa mukana, toinen oli toi Amway ja on todellakin ikäviä kokemuksia.
- puolustajat
Karleby kirjoitti:
Hyvin tehty kaveri kun tuot verkostohuijauksien riskit esiin. Olen ollut parissa mukana, toinen oli toi Amway ja on todellakin ikäviä kokemuksia.
on just niitä hurahtaneita. Senhän huomaa jo tuosta vauhkosta tyylistä jolla ne heti puolustaa. Olen ollut amway tilaisuudessa (jopa sinne mut houkuteltiin huijaamalla!!! Piti olla ihan muuta) Muija suu vaahdossa piirtotaulunsa kanssa vauhkosi 2 täyttä tuntia. Hyvä ettei pyörtyny kun ei varmaan uskaltanu paljoa henkeä vetää ettei kukaan kysy väliin mitään kyseenalaistavaa..
Kyseinen muija oli ollut mukana 4v muttei puhunut mitään että olisi rikastunu. Tuskin siis oli. Olisin halunnut nähdä tiliotteet jos ois niin väittäny.
Toinen puolituttu yritti kerran värvätä mua johonkin pesuainejuttuun. Hyvä kun edes tunnettiin. Hälytyskellot alkoi kuitenkin soida kun alkoi niin kovasti jututtaan ja tulihan se sieltä.. "kiinnostaisko tämmönen pesuaine plaa plaa plaa". Sanoin suoraan etteä ei kiitos, ei sitten pätkääkään. Meikkirinkeihin on kinuttu ym. Kysyä saa, mutta jos sanotaan ei, niin miksi aletaan jankkaamaan ja painostamaan??? - vasta-aineet toimii
puolustajat kirjoitti:
on just niitä hurahtaneita. Senhän huomaa jo tuosta vauhkosta tyylistä jolla ne heti puolustaa. Olen ollut amway tilaisuudessa (jopa sinne mut houkuteltiin huijaamalla!!! Piti olla ihan muuta) Muija suu vaahdossa piirtotaulunsa kanssa vauhkosi 2 täyttä tuntia. Hyvä ettei pyörtyny kun ei varmaan uskaltanu paljoa henkeä vetää ettei kukaan kysy väliin mitään kyseenalaistavaa..
Kyseinen muija oli ollut mukana 4v muttei puhunut mitään että olisi rikastunu. Tuskin siis oli. Olisin halunnut nähdä tiliotteet jos ois niin väittäny.
Toinen puolituttu yritti kerran värvätä mua johonkin pesuainejuttuun. Hyvä kun edes tunnettiin. Hälytyskellot alkoi kuitenkin soida kun alkoi niin kovasti jututtaan ja tulihan se sieltä.. "kiinnostaisko tämmönen pesuaine plaa plaa plaa". Sanoin suoraan etteä ei kiitos, ei sitten pätkääkään. Meikkirinkeihin on kinuttu ym. Kysyä saa, mutta jos sanotaan ei, niin miksi aletaan jankkaamaan ja painostamaan???Kuka nyt särkyvää painosti...?
Ei pidä sekoittaa keskenään bisneksenteko tyyliä, ja tuotteita mitä myyvät.
Samoja aineita myyvät muutkin yritykset.
Kyse on hyvin pitkälle siinä että jälleenmyyjille oli kova houkutus saada "alaisuuteensa" lisää jälleenmyyjiä jotta saisi vieläkin enemmän tuloja.
Mutta kun on käynyt niin että Myyjiä alkaa olla enemmän kuin ostajaryhmiä.
Närkästyneen uuden myyjän vielä luettuaan pari negatiivisävyistä juttua jostain, niin alkaa olla väärä asenne jo hyviä aineitakin kohtaan.
- Jabadabadoo
Ostin Kossua.H.11.99e.Nautiskelen parasta aikaa.!Voi vitun hyvää!
- HuijaritLinnaan
Mihinkäs ne ternimaitokapseli kauppiaat ovat hävinneet? Taisi olla täyttä huijausta koko juttu kun myynti loppui kuin seinään.
- Jippiiternii
Osaat varmaan laittaa hakusanan vaikkapa googleen, jos noin paljon kiinnostaa. Ei myynti ole loppunut vaikka aiheesta ei enää laajemmalti kirjoitella enää. Yleensä uudet asiat ovat aikansa esillä, ookkona huomannu?
Hyvä että nostit tämän aiheen ylös, taidanpa tilata purkin tai pari. - muaeihuijata
Jippii, täältä löytyy, jippii! :D
http://www.aquasource.net/DisplayProduct.aspx?cid=3&pid=4
- aikamoistamenoa
Onko Jutta vielä mukana bisneksessä? :)
- Anonyymi
Hyvä tietää.
- Anonyymi
Vuosikymmet ollut mukana, puhut täysin tietämättömänä puppua..
- Anonyymi
Onko kapseleita saatavilla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374956- 823516
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584