pusuja kissalle??

pus pus

Rakastan kissaani enemmän kuin melkein mitään muuta, siksi aina kun katson sitä, tekee mieleni suukotella sitä, mutta kisuni ei taida pitää siitä, koska heh, aina olen häntä vaikka pussanut vaikka poskelle, se välittömästi pesee sen kohdan, haha onko teillä muilla sama?? Huvittavaahan se sinänsä on koska en enää viitti häntä suukottaa, jos ei kerran pidä siitä, mutta kun kisuni on maailman suloisin pikku pallo jota ei voi olla halimatta ja suukottamatta :)

7

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellämieli

Minä suukotin kissojamme aikoinaan ja paljon lähinnä otsaan.Ei ne pahaa tykänneet.Lapsena yhden kissamme nimikin muuttui Pusuksi äitini suussa asian johdosta heh,!Pusu palleroiselle otsaan täältäkin pus!

• pese itsensä

silittelyn jälkeen ja myös pussailun koska haluaa maistaa sinun tuoksua mikä tarttuu sinusta kissaan kun liikutat sitä, niin muistan joskus kuuleeni ;)

• KisKis

saan onneksi pussailla kissaani. Se tykkää varsinkin kun suukottelen masua kauttaaltaan! :)

• pus pus

no mäkin pusuttelen masua, se on niin ihanan pehmeä :) mut kasvot se aina pesee jos suukotan niitä xD

• Jenxi

täälläkin aina kissan ehdoilla :) Yksi kissoista on ihan hulluna pusutteluun ja tarjoaa aina otsaansa tietyllä tavalla kun haluaa siihen pusuja. Samainen kissa myös itse pussaa omalla tyylillä takaisin kun se oikein napakasti työntää märällä nenällä minua alahuulen alapuolelle leukakuoppaan.

Kissojen massuja pitää aina välillä pusutella kun ovat niin pehmoisia ja pörröisiä.

• Pentu..

Meilläkin poika saa joka päivä monta pusua, yleensä nenänpäähän ja monta kertaa oikein ojentaa nenänsä pusua vastaanottamaan. Ja joskus sitten tulee itse nuolaisemaan mua nenään. Enimmäkseen se kuitenkin puree mun nenää, ehkä sekin on jotakin kissan pusuttelua.. :)

• Anonyymi

Meidän kissa rakastaa suukkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5247
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3234
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2986
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1565
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1446
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      135
      1243
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe