pusuja kissalle??

pus pus

Rakastan kissaani enemmän kuin melkein mitään muuta, siksi aina kun katson sitä, tekee mieleni suukotella sitä, mutta kisuni ei taida pitää siitä, koska heh, aina olen häntä vaikka pussanut vaikka poskelle, se välittömästi pesee sen kohdan, haha onko teillä muilla sama?? Huvittavaahan se sinänsä on koska en enää viitti häntä suukottaa, jos ei kerran pidä siitä, mutta kun kisuni on maailman suloisin pikku pallo jota ei voi olla halimatta ja suukottamatta :)

7

1243

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellämieli

Minä suukotin kissojamme aikoinaan ja paljon lähinnä otsaan.Ei ne pahaa tykänneet.Lapsena yhden kissamme nimikin muuttui Pusuksi äitini suussa asian johdosta heh,!Pusu palleroiselle otsaan täältäkin pus!

• pese itsensä

silittelyn jälkeen ja myös pussailun koska haluaa maistaa sinun tuoksua mikä tarttuu sinusta kissaan kun liikutat sitä, niin muistan joskus kuuleeni ;)

• KisKis

saan onneksi pussailla kissaani. Se tykkää varsinkin kun suukottelen masua kauttaaltaan! :)

• pus pus

no mäkin pusuttelen masua, se on niin ihanan pehmeä :) mut kasvot se aina pesee jos suukotan niitä xD

• Jenxi

täälläkin aina kissan ehdoilla :) Yksi kissoista on ihan hulluna pusutteluun ja tarjoaa aina otsaansa tietyllä tavalla kun haluaa siihen pusuja. Samainen kissa myös itse pussaa omalla tyylillä takaisin kun se oikein napakasti työntää märällä nenällä minua alahuulen alapuolelle leukakuoppaan.

Kissojen massuja pitää aina välillä pusutella kun ovat niin pehmoisia ja pörröisiä.

• Pentu..

Meilläkin poika saa joka päivä monta pusua, yleensä nenänpäähän ja monta kertaa oikein ojentaa nenänsä pusua vastaanottamaan. Ja joskus sitten tulee itse nuolaisemaan mua nenään. Enimmäkseen se kuitenkin puree mun nenää, ehkä sekin on jotakin kissan pusuttelua.. :)

• Anonyymi

Meidän kissa rakastaa suukkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      149
      2443
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      987
    3. 66
      980
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      120
      947
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      793
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      611
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      90
      561
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      536
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      522
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36