Rakastan kissaani enemmän kuin melkein mitään muuta, siksi aina kun katson sitä, tekee mieleni suukotella sitä, mutta kisuni ei taida pitää siitä, koska heh, aina olen häntä vaikka pussanut vaikka poskelle, se välittömästi pesee sen kohdan, haha onko teillä muilla sama?? Huvittavaahan se sinänsä on koska en enää viitti häntä suukottaa, jos ei kerran pidä siitä, mutta kun kisuni on maailman suloisin pikku pallo jota ei voi olla halimatta ja suukottamatta :)
pusuja kissalle??
7
936
Vastaukset
- hellämieli
Minä suukotin kissojamme aikoinaan ja paljon lähinnä otsaan.Ei ne pahaa tykänneet.Lapsena yhden kissamme nimikin muuttui Pusuksi äitini suussa asian johdosta heh,!Pusu palleroiselle otsaan täältäkin pus!
- pese itsensä
silittelyn jälkeen ja myös pussailun koska haluaa maistaa sinun tuoksua mikä tarttuu sinusta kissaan kun liikutat sitä, niin muistan joskus kuuleeni ;)
- KisKis
saan onneksi pussailla kissaani. Se tykkää varsinkin kun suukottelen masua kauttaaltaan! :)
- pus pus
no mäkin pusuttelen masua, se on niin ihanan pehmeä :) mut kasvot se aina pesee jos suukotan niitä xD
- Jenxi
täälläkin aina kissan ehdoilla :) Yksi kissoista on ihan hulluna pusutteluun ja tarjoaa aina otsaansa tietyllä tavalla kun haluaa siihen pusuja. Samainen kissa myös itse pussaa omalla tyylillä takaisin kun se oikein napakasti työntää märällä nenällä minua alahuulen alapuolelle leukakuoppaan.
Kissojen massuja pitää aina välillä pusutella kun ovat niin pehmoisia ja pörröisiä. - Pentu..
Meilläkin poika saa joka päivä monta pusua, yleensä nenänpäähän ja monta kertaa oikein ojentaa nenänsä pusua vastaanottamaan. Ja joskus sitten tulee itse nuolaisemaan mua nenään. Enimmäkseen se kuitenkin puree mun nenää, ehkä sekin on jotakin kissan pusuttelua.. :)
- Anonyymi
Meidän kissa rakastaa suukkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807