pusuja kissalle??

pus pus

Rakastan kissaani enemmän kuin melkein mitään muuta, siksi aina kun katson sitä, tekee mieleni suukotella sitä, mutta kisuni ei taida pitää siitä, koska heh, aina olen häntä vaikka pussanut vaikka poskelle, se välittömästi pesee sen kohdan, haha onko teillä muilla sama?? Huvittavaahan se sinänsä on koska en enää viitti häntä suukottaa, jos ei kerran pidä siitä, mutta kun kisuni on maailman suloisin pikku pallo jota ei voi olla halimatta ja suukottamatta :)

7

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellämieli

Minä suukotin kissojamme aikoinaan ja paljon lähinnä otsaan.Ei ne pahaa tykänneet.Lapsena yhden kissamme nimikin muuttui Pusuksi äitini suussa asian johdosta heh,!Pusu palleroiselle otsaan täältäkin pus!

• pese itsensä

silittelyn jälkeen ja myös pussailun koska haluaa maistaa sinun tuoksua mikä tarttuu sinusta kissaan kun liikutat sitä, niin muistan joskus kuuleeni ;)

• KisKis

saan onneksi pussailla kissaani. Se tykkää varsinkin kun suukottelen masua kauttaaltaan! :)

• pus pus

no mäkin pusuttelen masua, se on niin ihanan pehmeä :) mut kasvot se aina pesee jos suukotan niitä xD

• Jenxi

täälläkin aina kissan ehdoilla :) Yksi kissoista on ihan hulluna pusutteluun ja tarjoaa aina otsaansa tietyllä tavalla kun haluaa siihen pusuja. Samainen kissa myös itse pussaa omalla tyylillä takaisin kun se oikein napakasti työntää märällä nenällä minua alahuulen alapuolelle leukakuoppaan.

Kissojen massuja pitää aina välillä pusutella kun ovat niin pehmoisia ja pörröisiä.

• Pentu..

Meilläkin poika saa joka päivä monta pusua, yleensä nenänpäähän ja monta kertaa oikein ojentaa nenänsä pusua vastaanottamaan. Ja joskus sitten tulee itse nuolaisemaan mua nenään. Enimmäkseen se kuitenkin puree mun nenää, ehkä sekin on jotakin kissan pusuttelua.. :)

• Anonyymi

Meidän kissa rakastaa suukkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      133
      2299
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      62
      2227
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1895
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      66
      1586
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      97
      1451
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1427
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      111
      1299
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1190
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1040
    Aihe