Mitä aluetta kehitetään varjonyrkkeilyllä eli onko se nopeus vai mikä? kuinka monta kertaa viikossa sitä olisi normaalien treenien lisäksi harjoitettava?
Kiitos hyvistä vastauksista etukäteen.
Varjonyrkkeily
epätietoinen?
1
1008
Vastaukset
- AndyS
Varjolla kehitetään kykyä käyttää tekniikoita sujuvasti liikkeestä ja yhdistää niitä toisiinsa. Paras olisi tehdä varjoa peilin edessä, että suoritukset näkee. Nimensä harjoitus on saanut siitä, että jos sitä tekee ulkona selkä aurinkoon päin, voi varjoa tarkkailemalla nähdä virheitä. Peili on kuitenkin parempi.
Jos olet harrastaja, sinun ei ole mikään pakko treenata sitä ollenkaan normitreenien ulkopuolella. Jos olet kilpailija, tee sen verran kuin valmentajasi sanoo. Itse en tee paljonkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️771646Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1171064YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä54928- 58841
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74786- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli75753Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028749Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726