Kaksosmiehen ystävyys

Leelia111

Varattu kaksosmies järjestää tapaamisia ja pitää aktiivisesti yhteyttä. Samalla koko ajan muistuttaa perheestään. Onko vain työtoverina ja ystävänä liikkeellä vai mitä tämä on ? Miten suhtautua ? Hän tietää, että itse olen tällä hetkellä vapaa.

21

5212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todistaja

      minulla aivan sama juttu kuin edellisellä. olen aivan ymmälläni, miten suhtautua tilanteeseen. sanotaan että kaksoset on kaksijakoisia ihmisiä. taitaa pitää paikkansa? tosi inhottavaa leikkiä ja peliä toisten tunteilla.

    • Minä täällä

      Kaksosmies on avoin ja estoton. Hän todennäköisesti on ihastunut sinuun, muttei ole valmis perheestään luopumaan. Voi olla hän rakastuu sinuun ja jättää perheensä. Mutta todennäköisempää on että hän vaan haluaa pitää hauskaa ja nauttii flirttailusta kanssasi. Mikäli hän tunnustaa rakkautensa niin hän sitä kyllä tarkoittta, mutta muista että valloittaminen on tälle miehelle kuin esileikkiä. Hän näuttii siitä että saa valloitettu sinut ja jos antaudut liian helposti tai olet omistushaluinen ja mustasukkainen, niin hän saattaa vaan hävitä elämästäsi jälkiä jättämättä. Nauti hänen huomiostaan ja anna ajan kulua. Kyllä rakkauden sitten tuntee kun sen kohtaa :)

      • kumma69

        kaksonen voi rakastaa, rakastaa niin tulenpalavasti että sattuu ja tekee kipeää!!! ei se silti sitä tarkoita että kaksonen perheensä jättää vaikka toiselle naiselle miten rakkauttaan vannoo!!
        kukaan itseään kunnioittava, vähäkään järkevä ihminen ei kajoa kaksoseen. koskaan. herra jättää jälkeensä vain ihmisraunion eikä kadu mitään tippaakaan. jatkaa elämäänsä onnellisena jonkun toisen kanssa. ja luultavammin hänellä on koko ajan monta rautaa tulessa samaan aikaan. joten nauttikaa siskot todellakin ja vain ja ainoastaan huomiosta, flirtistä ym. mutta älkää päästäkö herraa sydämeen eikä sieluun.
        pitäkää aina rautaovi tiiviisti kiinni tuollaisen valehtelevan paskiaisen lähellä.


      • Kaxix
        kumma69 kirjoitti:

        kaksonen voi rakastaa, rakastaa niin tulenpalavasti että sattuu ja tekee kipeää!!! ei se silti sitä tarkoita että kaksonen perheensä jättää vaikka toiselle naiselle miten rakkauttaan vannoo!!
        kukaan itseään kunnioittava, vähäkään järkevä ihminen ei kajoa kaksoseen. koskaan. herra jättää jälkeensä vain ihmisraunion eikä kadu mitään tippaakaan. jatkaa elämäänsä onnellisena jonkun toisen kanssa. ja luultavammin hänellä on koko ajan monta rautaa tulessa samaan aikaan. joten nauttikaa siskot todellakin ja vain ja ainoastaan huomiosta, flirtistä ym. mutta älkää päästäkö herraa sydämeen eikä sieluun.
        pitäkää aina rautaovi tiiviisti kiinni tuollaisen valehtelevan paskiaisen lähellä.

        Sinä se olet valehteleva paskiainen. Etkö kestä tappiota? Onko typerää kunniaasi loukattu?
        Paljon enemmän sinä aiheutat pahaa mieltä kun täällä puhut takanapäin karille mennestä suhteestasi. Mene itseesi. Kukaan ei usko yksipuoliseen sepustukseesi. Sulle sopii tuo tuttu sanonta: Hanki elämä! Ja lause aloitetaan isolla kirjaimella!


      • hahhaa
        Kaxix kirjoitti:

        Sinä se olet valehteleva paskiainen. Etkö kestä tappiota? Onko typerää kunniaasi loukattu?
        Paljon enemmän sinä aiheutat pahaa mieltä kun täällä puhut takanapäin karille mennestä suhteestasi. Mene itseesi. Kukaan ei usko yksipuoliseen sepustukseesi. Sulle sopii tuo tuttu sanonta: Hanki elämä! Ja lause aloitetaan isolla kirjaimella!

        Oijoi. Sattuiko???


      • Kaxix
        hahhaa kirjoitti:

        Oijoi. Sattuiko???

        Ainahan tommoset sattuu. Voit jatkaa vahingoniloasi.


      • sopuliii
        Kaxix kirjoitti:

        Ainahan tommoset sattuu. Voit jatkaa vahingoniloasi.

        Ei ole tarvetta.
        Sinulla ehkä on?


      • PäiviP
        Kaxix kirjoitti:

        Sinä se olet valehteleva paskiainen. Etkö kestä tappiota? Onko typerää kunniaasi loukattu?
        Paljon enemmän sinä aiheutat pahaa mieltä kun täällä puhut takanapäin karille mennestä suhteestasi. Mene itseesi. Kukaan ei usko yksipuoliseen sepustukseesi. Sulle sopii tuo tuttu sanonta: Hanki elämä! Ja lause aloitetaan isolla kirjaimella!

        Ihan kuin täällä keskustelisi "karille ajanut" pari?


      • avrakatseinen
        Kaxix kirjoitti:

        Sinä se olet valehteleva paskiainen. Etkö kestä tappiota? Onko typerää kunniaasi loukattu?
        Paljon enemmän sinä aiheutat pahaa mieltä kun täällä puhut takanapäin karille mennestä suhteestasi. Mene itseesi. Kukaan ei usko yksipuoliseen sepustukseesi. Sulle sopii tuo tuttu sanonta: Hanki elämä! Ja lause aloitetaan isolla kirjaimella!

        Mitäs järkeä täällä on lähteä tappelemaan? Kuka on paskiainen ja kuka ei.. Jos jotain helpottaa keskustelu ulkopuolisten kanssa niin ei se nyt sitä tarkoita etteikö sillä olis elämää..!


      • TasapainoV-V
        avrakatseinen kirjoitti:

        Mitäs järkeä täällä on lähteä tappelemaan? Kuka on paskiainen ja kuka ei.. Jos jotain helpottaa keskustelu ulkopuolisten kanssa niin ei se nyt sitä tarkoita etteikö sillä olis elämää..!

        Voi keskustella. Mutta järjetön haukkuminen on vähän eri asia. Kumma69 syyllistyi pahaan ylilyöntiin. Oon huomannut, että lapsetkin lukevat näitä palstoja. Ei ole reilua, että joku yleistää heidätkin kelvottomiksi. Se vaikuttaa heidän itsetuntoonsa ja aiheuttaa heille pahaa oloa. Mutta aikuiset eivät kai välitä.

        Millä tavalla olet avarakatseinen?


      • ja voi ihmisiä
        Kaxix kirjoitti:

        Sinä se olet valehteleva paskiainen. Etkö kestä tappiota? Onko typerää kunniaasi loukattu?
        Paljon enemmän sinä aiheutat pahaa mieltä kun täällä puhut takanapäin karille mennestä suhteestasi. Mene itseesi. Kukaan ei usko yksipuoliseen sepustukseesi. Sulle sopii tuo tuttu sanonta: Hanki elämä! Ja lause aloitetaan isolla kirjaimella!

        Mistä sinä voit tietää kuka täällä valehtelee ja kuka ei?

        Otit itseesi tuntemattoman ihmisen kirjoituksen, miksi?

        Ehkäpä se oletkin sinä jonka täytyy hankkia elämä, tai et kestä tappiota tai sinun kunniaa on loukattu? :)

        Eläkää sovussa ja rakastakaa toisianne. Niin on mukavampaa.


    • hiiri

      Minulla on kaksosmiehen puolisona taas kamala olo, kun tiedän, että flirtti kaksoseni töissä ja kapakoissa(käy 2 krt/kk vaikka on pieni vauva 2kk) käydessään tapailee paljon eri naisia. Puhelin on täynnä exä naisten ja naisystävien puhelinnumeroita. Kaksosen puhuu sinulle kauniisti niin kauan kun saa sinut hurmattua. Sitten jossain vaiheessa hän kyllästyy ja etsii uuden hurmattavan. Joku on minulle sanonut, että kaksosmies oikean kohdattuaan on uskollinenkin, mutta puolitoista vuotta kaksosmiehen kanssa oltuani tiedän, ettei hän pysty siihen. Väittää kyllä, että olen ainoa, mutta kehonkieli ja silmät kertovat muuta.Kehottaisin jättämään tämän miehen. Hän vaan loukkaa sinua. Etsi arvoisesi.

      • kummankaa69

        valitettavasti olet niin kovin oikeassa.
        mutta sinulle lohduksi voin kyllä sanoa, että sinä olet hänelle sa ykkönen korokkeella. vaikkei uskollinen olekaan, niin pitkälti toiset naiset ovat vain hupia ja valloitettavia. sinä olet saanut miehesi sydämen. jos pystyt elämään ja antamaan anteeksi miehesi synkän puolen voi teillä olla edessä uskomattoman upea, hauska ja antoisa elämä :)
        Tsemppiä. Älä kysele liikoja. Ole ainakin uskovinasi miehesi puheita.


      • Nimetön
        kummankaa69 kirjoitti:

        valitettavasti olet niin kovin oikeassa.
        mutta sinulle lohduksi voin kyllä sanoa, että sinä olet hänelle sa ykkönen korokkeella. vaikkei uskollinen olekaan, niin pitkälti toiset naiset ovat vain hupia ja valloitettavia. sinä olet saanut miehesi sydämen. jos pystyt elämään ja antamaan anteeksi miehesi synkän puolen voi teillä olla edessä uskomattoman upea, hauska ja antoisa elämä :)
        Tsemppiä. Älä kysele liikoja. Ole ainakin uskovinasi miehesi puheita.

        Mä oon kyllä sitä mieltä että kyllä oinaatkin osaavat flirttailla ja käyttäytyä sopimattomasti varattuina.. Mutta ehkäpä kaksosmies osaa tuon vielä paremmin.. En ole kyllä onneksi koskaan törmännyt mieheen joka ois kaksonen.. Ehkä ne kuuluu automaattisesti siihen kastiin jota en katsele.. Ja ehkei kaksi kaksosta kiinnostu koskaan toisistaan.. Törmään aika usein oinaisiin ja oon huomannut ettei nekään niin puhtoisia ole.. Tällä hetkellä mulla on oinaan kanssa parisuhde ja se toimii sillee etten kamalasti ole mustasukkainen sen naiskavereista toisin sanoen en tiedä niistä enkä haluakaan.. Joten koita jaksaa sinäkin:)


      • täällä taas
        Nimetön kirjoitti:

        Mä oon kyllä sitä mieltä että kyllä oinaatkin osaavat flirttailla ja käyttäytyä sopimattomasti varattuina.. Mutta ehkäpä kaksosmies osaa tuon vielä paremmin.. En ole kyllä onneksi koskaan törmännyt mieheen joka ois kaksonen.. Ehkä ne kuuluu automaattisesti siihen kastiin jota en katsele.. Ja ehkei kaksi kaksosta kiinnostu koskaan toisistaan.. Törmään aika usein oinaisiin ja oon huomannut ettei nekään niin puhtoisia ole.. Tällä hetkellä mulla on oinaan kanssa parisuhde ja se toimii sillee etten kamalasti ole mustasukkainen sen naiskavereista toisin sanoen en tiedä niistä enkä haluakaan.. Joten koita jaksaa sinäkin:)

        itse olen kaksonen ja minulle hyvin rakas ihminen on myös. tää suhde millään tasolla on todella mahdoton ja repii hermot ja sydämen :)


    • kolahti

      missäpäin tämä sinun kaksosmies pyörii? ei kai itä-suomessa

      • kun lukee.............

        Näitä niin tulee mieleen et kaksoset ovat omasta mielestään lahja maailmalle. Tulee olla onnellinen et sydän kuuluu ykköselle vaikk jakaa *ulkkua sarjassa.
        Heh, joo. Vaya con Dios ... näinä tautien aikoina tyydyn ennemmin jopa doctorphiliin päiväunelmissa kuin kaiken panevaa kaksosta. Tosin drphil, puistattaa sekin joten..... Yäks. :D


      • pyörii ita-suomessa

        minkähän ikäisestä kaksosmiehestä on sinun tapauksessa kysymys...?


      • Katri37

        Nyt mullakin heräsi kiinnostus, eihän vain ole kysymys n. 45-vuotiaasta, naimisissa olevasta miehestä, juuri Itä-Suomesta.


    • kaksosmiehen kanssa.

      Olemme molemmat kaksosia.Oltu yhdessä iät ja ajat.Tappelemme ehkä niin kauan että jompi kumpi on haudassa.Helvetillinen suhde.

      • kalojen kanssa kalana

        kuulostaa hurjalta...mutta mitä sanot tästä...iät ja ajat kalanaisena kalamiehen kanssa...ei pääse edes tappelemaan, tuntuu vain pyrstön pehmoinen vilaus ja ui tiehensä, näkymättömiin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe