Mitkä kaikki merkit sopivat ihan pitkäkestoisesti leijonalle, ei siis mistään pikkujutuista ole nyt kyse? Muuta en tiedä kuin että leijona & leijona saattaa olla liian "raivokas" liitto, meinaten siis sitä että kaksi tunteikasta ja huomiohakuista saattaa olla saman katon alle ehkä liikaa...?
No en tiedä kertokaa paremmin kun tiedätte.:D
Leijonalle sopivat?
13
4405
Vastaukset
- -Jellona-
No, minä itse olen huomannut että tulen toimeen skorpionien ja tosi hyvin. Melkein kaikki ystäväni ovat yllätys yllästys skorpiooneja. Neitsyitä taasen en voi sietää, en vain tajua heidän ajatuksen juoksuaan. Olet oikeassa siinä, että leijona ja leijona eivät välttämättä sovi pitkäkestoisesti, mutta ihan hyvin olen tullut muiden leijonien kanssa toimeen. Tosin joskus muiden leijonien huomionkipeys alkaa ärsyttämään.
- -Jellona-
korjaus: skorpionien kanssa*
- Nimetön
Omasta kokemuksestani voin sanoa; olen leijonamies, leijonalle sopivia merkkejä ovat neitsyt, jousimies sekä oinas .. tämä vain oman kokemukseni mukaan ...
- ei sovi
neitsyet yhtään!Kaikkein huonoiten neitsyt.
- mss leijona
leijonalle sopii ehdottomasti parhaiten vaaka! ahh sitä ihanaa lempeä!
- Tätivaaka
Pelastit muutenkin aurinkoisen päiväni! :)
Olen aloittanut seurustelun leijonamiehen kanssa. Vaikuttaa ihan hyvältä jutulta tähän asti. Katsellaan miten kehittyy. Miehellä on toisaalta itsetunto korkealla (ammatillisessa mielessä ainakin) ja toisaalta ujohko jollain tavalla.
- leonainen
....sovi tälle leijonanaiselle ollenkaan.antoisin suhde tunnepuolella ja seksuaalisesti on ollut ravun kanssa mutta taas ajallisesti pisin on ollut kauris.
- leijonannn
Oinas ja Jousimies ainakin sopivat tosi hyvin..neitsyet ja vesimiehet eivät yhtään.. ainakaan omasta kokemuksesta. Ite olen leijona tyttö, ja siskoni on neitsyt merkiltään..tulehtuneet välit siskoon ja miehiin jotka ovat neitsyitä.
- jellonii
Jousimies on pisin ystävyys suhde ja edelleen tosi mukavaa ja hauskaa. sitten useimmat ystävistä vaakoja, niitten kans tulee hyvin juttuun ja voi olla niinku on. mun mielesta kauriit ei oikeis sytytä koska niillä on niin erilaiset arvot. ja lisäksi neitsyet joskus tosi hankalia mutta toisinaan kivaakin.
- parisuhteessa
neitsyiden kanssa kauheaa,sekä että, jousimiehet välillä loukkaavia,mutta voi sanoa suoraan jos loukkaa, ja ystäviä taas. vaakojen kanssa perheessä elänyt,hyvin menee,voi ola oma ittensä.kauriiden kanssa ensin synkkää sitten menee karille,sekä että, kalat ärsyttäviä ei toimi.parisuhteista ei muita kokemuksia kuin toisia leijonia,ja vaakoja sekä oinaita.hyvin mennyt,molemmat tajuavat toisiaan,samanlainen huumori ollut. muut merkit eivät vielä sattuneet kohdalle.
- Kaksoset-Leijona
Kaksoset sosiaalisia kuin leijonat, joten natsaa aika hyvin yhteen... niin kotioloissa kuin ulkopuolella.
- sopivin
jos minulta kysytään! Leijona-jousimies suhde on intohimoinen, liekit leiskuu niin makkarissa kuin taisteluissakin, mutta asiat saadaan selvitettyä. Leijona yleensä ymmärtää antaa jousimiehelle tarpeeksi vapautta ja jousimies ymmärtää hemmotella kuningatartaan. Molemminpuolinen kunnioitus toimii, molemmat ovat kuitenkin itsenäisiä.
- lellona
Jos minulta kysytään ei se siintä horoskooppi merkistä ole kyse on olemassa erilaisia ihmisiä vaikka ny vaikka neitsyitä olisi Minunkin nainen on neitsyt ja silti sovimme tosi hyvin yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142