Leijonalle sopivat?

mitä kaikkia niitä on

Mitkä kaikki merkit sopivat ihan pitkäkestoisesti leijonalle, ei siis mistään pikkujutuista ole nyt kyse? Muuta en tiedä kuin että leijona & leijona saattaa olla liian "raivokas" liitto, meinaten siis sitä että kaksi tunteikasta ja huomiohakuista saattaa olla saman katon alle ehkä liikaa...?
No en tiedä kertokaa paremmin kun tiedätte.:D

13

4378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Jellona-

      No, minä itse olen huomannut että tulen toimeen skorpionien ja tosi hyvin. Melkein kaikki ystäväni ovat yllätys yllästys skorpiooneja. Neitsyitä taasen en voi sietää, en vain tajua heidän ajatuksen juoksuaan. Olet oikeassa siinä, että leijona ja leijona eivät välttämättä sovi pitkäkestoisesti, mutta ihan hyvin olen tullut muiden leijonien kanssa toimeen. Tosin joskus muiden leijonien huomionkipeys alkaa ärsyttämään.

      • -Jellona-

        korjaus: skorpionien kanssa*


    • Nimetön

      Omasta kokemuksestani voin sanoa; olen leijonamies, leijonalle sopivia merkkejä ovat neitsyt, jousimies sekä oinas .. tämä vain oman kokemukseni mukaan ...

      • ei sovi

        neitsyet yhtään!Kaikkein huonoiten neitsyt.


    • mss leijona

      leijonalle sopii ehdottomasti parhaiten vaaka! ahh sitä ihanaa lempeä!

      • Tätivaaka

        Pelastit muutenkin aurinkoisen päiväni! :)

        Olen aloittanut seurustelun leijonamiehen kanssa. Vaikuttaa ihan hyvältä jutulta tähän asti. Katsellaan miten kehittyy. Miehellä on toisaalta itsetunto korkealla (ammatillisessa mielessä ainakin) ja toisaalta ujohko jollain tavalla.


    • leonainen

      ....sovi tälle leijonanaiselle ollenkaan.antoisin suhde tunnepuolella ja seksuaalisesti on ollut ravun kanssa mutta taas ajallisesti pisin on ollut kauris.

    • leijonannn

      Oinas ja Jousimies ainakin sopivat tosi hyvin..neitsyet ja vesimiehet eivät yhtään.. ainakaan omasta kokemuksesta. Ite olen leijona tyttö, ja siskoni on neitsyt merkiltään..tulehtuneet välit siskoon ja miehiin jotka ovat neitsyitä.

    • jellonii

      Jousimies on pisin ystävyys suhde ja edelleen tosi mukavaa ja hauskaa. sitten useimmat ystävistä vaakoja, niitten kans tulee hyvin juttuun ja voi olla niinku on. mun mielesta kauriit ei oikeis sytytä koska niillä on niin erilaiset arvot. ja lisäksi neitsyet joskus tosi hankalia mutta toisinaan kivaakin.

    • parisuhteessa

      neitsyiden kanssa kauheaa,sekä että, jousimiehet välillä loukkaavia,mutta voi sanoa suoraan jos loukkaa, ja ystäviä taas. vaakojen kanssa perheessä elänyt,hyvin menee,voi ola oma ittensä.kauriiden kanssa ensin synkkää sitten menee karille,sekä että, kalat ärsyttäviä ei toimi.parisuhteista ei muita kokemuksia kuin toisia leijonia,ja vaakoja sekä oinaita.hyvin mennyt,molemmat tajuavat toisiaan,samanlainen huumori ollut. muut merkit eivät vielä sattuneet kohdalle.

    • Kaksoset-Leijona

      Kaksoset sosiaalisia kuin leijonat, joten natsaa aika hyvin yhteen... niin kotioloissa kuin ulkopuolella.

    • sopivin

      jos minulta kysytään! Leijona-jousimies suhde on intohimoinen, liekit leiskuu niin makkarissa kuin taisteluissakin, mutta asiat saadaan selvitettyä. Leijona yleensä ymmärtää antaa jousimiehelle tarpeeksi vapautta ja jousimies ymmärtää hemmotella kuningatartaan. Molemminpuolinen kunnioitus toimii, molemmat ovat kuitenkin itsenäisiä.

      • lellona

        Jos minulta kysytään ei se siintä horoskooppi merkistä ole kyse on olemassa erilaisia ihmisiä vaikka ny vaikka neitsyitä olisi Minunkin nainen on neitsyt ja silti sovimme tosi hyvin yhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe