hyvä

itsetunto

Miksi hyvä itsetunto tuo kateellisia ihmisiä rinnalles!?

3

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverin kokenut

Usein ongelmana on se, että kyseesä ei ole hyvä itsetunto vaan narsistinen kuvitelma itsestään. "Kateelliset" ihmiset eivät myöskään ole kateellisia vaan lähinnä kyllästyneitä kuuntelemaan väritettyjä tarinoita ja joskus jopa suoranaisia valheita joita "hyvän itsetunnon omaava" suoltaa.

Jos tuntuu siltä, että muut mollaavat ja kaveruussuhteet jäävät lyhytaikaisiksi, kannattaa tehdä pieni reality check: olenko minä todella sitä, mitä annan ymmärtää ja onko puheillani aina totuuspohjaa.

• niinPÄ NIIN

tässähän se taas nähdään. en ole ihan sitä mitä kerrot.olen hiljaista, ujoa ja arkaa mutta rehellisitä ihmistä. ehkä vaa vähän avointa seurassa jotka tunnen erityisen hyvin. olen sinut itseni kanssa ja mitä tuntemuksiin/kuvitelmiin tulee nii koulukiusaamisen seurauksena ajattelen koko ajan että mitähän toikin nyt musta tossa ehkä ajattelee, no tätäpä asiaa ei moni ymmärräkkään ja käsittääkkin väärin, kokenut olen. tuosaahan sen kateuden voi taas mitata. usein sitä ujoistakin luullaan heti että on ylpeä vaik ei sitä edes ole. taas tuota ennakkoluuloisuutta minkä ihmiset vois jo unohtaa. ja mitä kateellisiin ihmisiin tulee olen huomannut että moni kateellinen VASTA ONKIN SE VALHEIDEN LEVITTÄJÄ!

• itsetär

Se vaan ärsyttää, jos on tasapainossa itsensä kanssa. Se on heti ylpeyttä ym. paskaa, koska ihminen ei saa tässä maassa olla onnellinen ja tyytyväinen. Asiat ei saa olla paremmin kuin toisella.
      Minäkin olen itsevarma ja puheliaskin, mutta ihmiset kyllä yleensä juttelevat mielellään kanssani ja soittelevatkin kuulumisiaan, että en minä varmaan nyt niin ärsyttävä voi olla, mutta kai sitten olen. Miksi pitäisi muuttaa puheliaisuuttaan, jotta muita ei ärsyttäisi. sehän on vaan elämän sääntö, että meitä on moneen junaan. Valehdella en kyllä osaa, siinä se vika varmaan onkin;)

Ole vain itsevarma ja älä anna muiden lannistaa, jos joku ei sitä ole, se ei ole sinun ongelmasi. Minuakin ärsyttää ihmiset jotka tietää kaikesta kaiken ja ovat jatkuvasti äänessä, että onhan sitä hyvä antaa tilaa muillekin ilmaista itseään.Itsetunto ei kuitenkaan korreloi mitenkään suoraan tähän saarnaamiseen ja ylpistelyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1929
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      249
      1404
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe