Nykyään kun olen tälläinen parikymppinen nuori nätti nainen ja blondi ja vielä missityyppiä,sinut itseni kanssa. ovat miehet ne komeimmatkin perässä. Yllätys, yllätys.. en olis tälläistä kohtelua ikinä osannut odottavankaan. musta luullaan että olen helppoa nakki ja paskat sanon mä! joskus kuulee kaupungilla että toihan saa kenet vaa ite jämähdän paikoilleen ihmettelemään että mitä!? kuulinko oikein?? ennen kun olin sellainen en nyt lihava mutta ylipainoa oli ja brunetti sanotiinn etten ikinä sais ketää. tässä sitä nyt sitte ollaan! ja nautin siitä!!! olkaa vaa kateellisia!
Nätille
3
1201
Vastaukset
- kateellisia :)
sillä jo viiden vuoden kuluttua näkyy ensimmäiset merkit rupsahtamisesta
- Ei se upeus katoa iän..
..myötä, jos sä oikeasti olet upea.:) Ole vain iloinen kivasta ulkomuodostasi. Hyvä homma.
- myös nätti, mutta
että samalla kun laihdutit ja puhkesit kukkaan, laihdutit myös aivosi pihalle.
Huom, kadulla on myös nättejä naisia, jotka eivät ole niin pirun itsetietoisia kokoajan itsestään eikä mieti mitä muut kommentoi. Samantekevää, elämässä on niin paljon ihania asioita ja juttuja nähtävänä ja koettavana, että ei jaksa miettiä jotakin tukan väriä ja perseen kokoa, sitä sanotaan älykkyydeksi ystäväiseni ja tiedätkö mitä, sillä saa miehistä ne parhaimmat ja ihanimmat! Lopeta itsesi tuijotus ja nauti elämästäsi nättinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1651901
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591541Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271215- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701104viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan45988- 38885