Nykyään kun olen tälläinen parikymppinen nuori nätti nainen ja blondi ja vielä missityyppiä,sinut itseni kanssa. ovat miehet ne komeimmatkin perässä. Yllätys, yllätys.. en olis tälläistä kohtelua ikinä osannut odottavankaan. musta luullaan että olen helppoa nakki ja paskat sanon mä! joskus kuulee kaupungilla että toihan saa kenet vaa ite jämähdän paikoilleen ihmettelemään että mitä!? kuulinko oikein?? ennen kun olin sellainen en nyt lihava mutta ylipainoa oli ja brunetti sanotiinn etten ikinä sais ketää. tässä sitä nyt sitte ollaan! ja nautin siitä!!! olkaa vaa kateellisia!
Vastaukset 3
- kateellisia :)
sillä jo viiden vuoden kuluttua näkyy ensimmäiset merkit rupsahtamisesta
- Ei se upeus katoa iän..
..myötä, jos sä oikeasti olet upea.:) Ole vain iloinen kivasta ulkomuodostasi. Hyvä homma.
- myös nätti, mutta
että samalla kun laihdutit ja puhkesit kukkaan, laihdutit myös aivosi pihalle.
Huom, kadulla on myös nättejä naisia, jotka eivät ole niin pirun itsetietoisia kokoajan itsestään eikä mieti mitä muut kommentoi. Samantekevää, elämässä on niin paljon ihania asioita ja juttuja nähtävänä ja koettavana, että ei jaksa miettiä jotakin tukan väriä ja perseen kokoa, sitä sanotaan älykkyydeksi ystäväiseni ja tiedätkö mitä, sillä saa miehistä ne parhaimmat ja ihanimmat! Lopeta itsesi tuijotus ja nauti elämästäsi nättinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771590
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105797En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493