Nykyään kun olen tälläinen parikymppinen nuori nätti nainen ja blondi ja vielä missityyppiä,sinut itseni kanssa. ovat miehet ne komeimmatkin perässä. Yllätys, yllätys.. en olis tälläistä kohtelua ikinä osannut odottavankaan. musta luullaan että olen helppoa nakki ja paskat sanon mä! joskus kuulee kaupungilla että toihan saa kenet vaa ite jämähdän paikoilleen ihmettelemään että mitä!? kuulinko oikein?? ennen kun olin sellainen en nyt lihava mutta ylipainoa oli ja brunetti sanotiinn etten ikinä sais ketää. tässä sitä nyt sitte ollaan! ja nautin siitä!!! olkaa vaa kateellisia!
Nätille
3
1212
Vastaukset
- kateellisia :)
sillä jo viiden vuoden kuluttua näkyy ensimmäiset merkit rupsahtamisesta
- Ei se upeus katoa iän..
..myötä, jos sä oikeasti olet upea.:) Ole vain iloinen kivasta ulkomuodostasi. Hyvä homma.
- myös nätti, mutta
että samalla kun laihdutit ja puhkesit kukkaan, laihdutit myös aivosi pihalle.
Huom, kadulla on myös nättejä naisia, jotka eivät ole niin pirun itsetietoisia kokoajan itsestään eikä mieti mitä muut kommentoi. Samantekevää, elämässä on niin paljon ihania asioita ja juttuja nähtävänä ja koettavana, että ei jaksa miettiä jotakin tukan väriä ja perseen kokoa, sitä sanotaan älykkyydeksi ystäväiseni ja tiedätkö mitä, sillä saa miehistä ne parhaimmat ja ihanimmat! Lopeta itsesi tuijotus ja nauti elämästäsi nättinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030