Eli millaisia kokemuksia kyseisestä liedestä.
Olen kuullut huonoja kokemuksia wallaksen lämppäreistä, mutta miten toimii diesel liedet.
wallas 95D?
9
1993
Vastaukset
- Arc
Ei henk.koht. kokemuksia, mutta se tiedetään
että
- ...vetin kallis
- ...tanan hidas
ainakin kaasulieteen verrattuna. Lisäksi pitää
rakentaa pakoputkisysteemit yms... Olisikohan muita perusteita kuin se, että kaasupulloa ei
saa mihinkään ?- JoNo
Itselläni on ko liesi ja toiminta on ollut moitteetonta. Liesi ei ole nopeudeltaan kaasulieden veroinen, mutta saamaan aikaan kun aamukahvit kiehuvat ehtii käydä uimassa ja tehdä muut aamutoimet. Lieden keraaminen taso on helppo pitää puhtaana ja minusta liesi on tyylikäs. Ne jotka Wallaksen tuotteita moittivat, niin heillä ei ole henkilökohtaista kokemusta niistä tai eivät ole niihin viitsineet kyllin perehtyä.
- hydratech
...tanan turvallinen verrattuna kaasuun. Eikä tarvitse käyttää kuin yhtä polttoainetta veneessä, eli kaasun raijaaminen jää pois.
Hidashan se on, mutta ei kai venereissulla missään jäniksen selässä olla ja hellan voi laittaa päälle hyvissä ajoin ennen ruuan laiton aloittamista.
Hyvä peli se Wallas, kun sen muistaa huoltaa kerran 5 vuodessa.
- Hellas
Itselläni on Wallas 900, johon valitsin tavalliset rautaliedet, en keraamista mallia. Onneksi myyjä muisti mainita, että keraaminen levy on niin ohut, että saattaa haljeta pienestäkin kattilan kolhusta ja hintaa tälle "varaosalle" tulee n. 1500 Fim!
Wallas 900 on nopea, taloudellinen ja lisäksi rautalevyjen jälkilämmöillä virran katkaisun jälkeen voi vielä lämmitellä vaikkapa tiskivedet, silloin kun ei ole maasähköissä kiinni. Edellinen jenkki-painespriikeitin olikin todellinen liekinheitin. Ensin annettiin esihuikka syttymistä varten ja sitten pumpattiin lisää kamaa säiliöstä. Tässä vaiheessa oli spriin lemu jo täyttänyt kajuutan ja liekit hipoivat kattoa. Wallaksessa tarvitsee vain käynnistää napista ja nauttia olostaan!
Olen myös samaa mieltä siitä, että merellä ei saa olla kiire mihinkään. Mikäs sen mukavampaa kuin hiljaisessa, tyynessä kesäaamussa odotella aamukahvin tai puuron valmistumista? Mikroaaltouunia kerkeää sitten talvella käyttää ihan tarpeeksi!
Wallaksen toimivuudesta sen verran, että hyvällä huollolla kestää hyvin normaalia käyttöä. Huoltamatta ei kestä mikään. - Sir BB
99,9% veneilijöistä ei voi olla väärässä, wallakseen retkahtaneet luonnollisesti kehuu omaansa, mutta eivät varmasti osta toista kertaa.
- VV
ja ne haukkuvat joilla ei ole ollut.omani kyllä toimii kuin kello.Helppoa ja turvallista kokkaamista.Älytöntä paskanjauhamista. Toivottavasti ei ainakaan niin monella kuin 99,9%:lla
- Justiisa
Hyvä peli, vaikkakin hiukan äänekäs tuuletin ja hidas jäähdytys. Turvallinen käyttää.
- vetinhidashamalainen
päätit sitten jatkaa tätä ketjua 13,5 vuoden hiljaiselon jälkeen.... hmm.
- Anonyymi
Wallas toimii ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744