miksi härkä ...

hanne61

tulee aina elämääni?Melkein 20 vuotta elin härän
kanssa ja sitten tuli mitta täyteen.Ajattelin silloin että ei ikinä herra härkää elämääni.
Mutta kuinka ollakaan taas härkä pyörii ympärilläni.Kaikki sanoo että leijona ja härkä ei sovi yhteen. Lyönköhän taas päätäni seinään vai voisikohan tästä tulla vielä jotain? Onko muilla leijona naisilla samanlaista vetoa herra härkiin.

9

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leo87

      Mun ensimmäinen pitkä suhde oli härän kanssa ja sitten kun se loppui päätin että ei ikinä enää härkä miestä,vaikka hän olikin jotain aivan ihanaa,mutta silti loppujen lopuksi huomasin että olemme liian erillaisia.Niin ja kuinka ollakkaannyt olen kihloissa toisen härkä mihen kanssa =D Muutenkin mua viehättää aina härkä miehet,en oikein tiedä miksi mutta niin vain on, olis helpompaa jos tuntisi vetoa vähän "helpompiin" merkkeihin mutta ei niin ei =D

      • hanne61

        se veto voima vaikea luonteisiin ihmisiin sitähän
        nämä herra härät ovat.Miksei kiinnosta jos ei ole haastetta miehessä? Mutta olen minä sitäkin ihmetellyt että mikä vetää härkää vaikean leijona
        naisen puoleen. Ehkä hekin hakee haastetta meistä?

        Jaksellaan härkä herrojemme kanssa.
        Onnellisia hetkiä teille yhdessä.


      • leijona-65
        hanne61 kirjoitti:

        se veto voima vaikea luonteisiin ihmisiin sitähän
        nämä herra härät ovat.Miksei kiinnosta jos ei ole haastetta miehessä? Mutta olen minä sitäkin ihmetellyt että mikä vetää härkää vaikean leijona
        naisen puoleen. Ehkä hekin hakee haastetta meistä?

        Jaksellaan härkä herrojemme kanssa.
        Onnellisia hetkiä teille yhdessä.

        ottanu selvää missä merkissä sulla on venus? mulla pyörii neitsytmiehiä ympärillä ja venus on neitsyessä....


      • hanne61
        leijona-65 kirjoitti:

        ottanu selvää missä merkissä sulla on venus? mulla pyörii neitsytmiehiä ympärillä ja venus on neitsyessä....

        miten sen saa selville missä merkissä on minun venus?


      • leijona-65
        hanne61 kirjoitti:

        miten sen saa selville missä merkissä on minun venus?

        vaikka mtv3.fi,sieltä helmi ja sitten kuudes aisti ja valitse syntymäkartta.tarvitset syntymäpäivän,kellonajan sekä paikkakunnan kartan tekoon.


      • hanne61
        leijona-65 kirjoitti:

        vaikka mtv3.fi,sieltä helmi ja sitten kuudes aisti ja valitse syntymäkartta.tarvitset syntymäpäivän,kellonajan sekä paikkakunnan kartan tekoon.

        Kiitti vinkistä.Sieltä löytyi että minulla on venus ravussa.Mutta kun luki sitä tähtikarttaa
        niin oli kyllä kun itseensä olis lukenut.


      • leo87
        hanne61 kirjoitti:

        Kiitti vinkistä.Sieltä löytyi että minulla on venus ravussa.Mutta kun luki sitä tähtikarttaa
        niin oli kyllä kun itseensä olis lukenut.

        Kiitoksia =) Mun venus on leijonassa =D Mun härkäni venus on kaksosissa,en muista kuka mutta joku sanoi että jos härällä venus on kaksosissa ni on varma pettäjä =D Mutta mä en usko että toi mun ukko mua pettäis ja jos pettää omapahan on menetyksensä että näin =D


    • härkä magneetti

      valitettavasti olen ollut pitemmässä suhteessa kaksi kertaa härän kanssa!
      Olen tehnyt itselleni lupauksen että ei enää härkiä!!
      Isäni on härkä, joten uskoisin sen tulevan jotenkin sieltä... senkään kanssa en ole tullut koskaan toimeen. tai siis emme ymmärrä toisiamme millään asteella.
      Näillä minun härillä on aina ollut joku omituinen tapa puhua minulle kuin lapselle! ei kuin kumppanille tai aikuiselle ihmiselle. Se saa sillä sekunnilla niskakarvani pystyyn ja itseni puolustuskannalle.
      ikäni on 33 joten se todellakin on ärsyttävää!

    • leonetta

      totta. Itse olen muutaman härkä-exän jälkeen todennut että ei ikinä enää!! ja taas on itselläkin härkämies ajatuksia viemässä niin pahasti..hohhoijaa... järki vaiko tunteet? kohtalona taitaa olla härkä....=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe