Quixtar Amway liiketoiminnan analyysi
"Internetin laajin julkinen kokoelma Quixtar ja Amway tietoutta"
Tervetuloa kaikki te, jotka etsitte tietoa Amwaysta! Tällä sivulla on kansantajuinen liiketoiminta-analyysi ja realistinen katsaus Amwayn / Quixtarin liiketoimintaan. Jos tutkit Amwayta tai Quixtaria mahdollisuutena ansaita rahaa, niin sinun on parasta uhrata hieman aikaasi, jotta ymmärtäisit miten se toimii ja mitkä ovat sen sudenkuopat. Tämä sivu on olemassa sitä varten, että saisit tietoa, jota sponsorisi ei yleensä kerro sinulle. Se antaa myös kipinän uteliaisuudellesi, jotta osaisit kysyä oikeat kysymykset ja voisit tehdä parempaan taustatietoon perustuvan päätöksen.
Sinun tulisi noudattaa suurempaa tarkkuutta kuin tutkiessasi muita liikeinvestointeja. Sinä et riskeeraa ainoastaan omaa aikaasi ja rahojasi vaan myös niiden ystäviesi ajan ja rahat, jotka värväät mukaan toimintaan. Älä vaaranna mainettasi puutteellisen tutkimuksen vuoksi.
Oliko tästä sivusta hyötyä sinulle? Tee lahjoitus
Minulle Amway/Quixtar on kiehtova yhdistelmä liiketaloutta, väärää tiedonantoa ja sosiaalipsykologiaa, joka muodostaa Amerikan suosituimman kaupallisen kultin. Kirja, joka kertoo Amwaystä, on syystäkin nimeltään cult of free enterprise. (vapaan yrittämisen kultti)
Ehdokkaille näytetään hyvin yksinkertainen toimintasuunnitelma, jonka mukaan he voivat ansaita helposti tuhansia dollareita kuukaudessa tekemällä työtä vain 8 - 12 tuntia viikossa ja neuvomalla muita, miten he voivat tehdä ostoksia Quixtarissa. Tyypillinen Amway/ Quixtar -unelma on jäädä "eläkkeelle" kokopäivätyöstä ja saada itselleen rajattomasti vapaa-aikaa ja taloudellinen riippumattomuus. Niille, jotka haluavat saavuttaa tämän unelman "2 - 5 vuoden suunnitelman" mukaan, liiketoiminnasta tulee elämäntapa, johon käytetään jokainen liikenevä hetki ja koko henkinen kapasiteetti. Valitettavasti 2 - 5 vuoden suunnitelma ei ole sen enempää kuin saavuttamaton unelma ja useimmat jäsenet menettävät tuhansia dollareita vuodessa sekä ajan, jonka olisivat voineet käyttää perheidensä kanssa. Amwayn unelma muuttuu monille henkilökohtaiseksi taloudelliseksi painajaiseksi, kun jälleenmyyjät tuhlaavat tuhansia dollareita ylälinjansa tukijärjestelmään, jonka tarkoitus on saada heidät menestymään.
Suuri yleisö ei varaa itselleen aikaa, jotta voisi ymmärtää Quixtarin surkean kaiken kattavan liikeidean, jonka mukaan tuotteet tulee "ostaa itseltään". Jälleenmyyjien täytyy myydä (Quixtarin lakiosaston mukaan) muille virallisesti 70 % siitä, mitä he Quixtarilta ostavat, jotta eivät olisi laiton pyramidi-järjestelmä. Todellisuudessa useimmilla jälleenmyyjillä ei ole muita asiakkaita "yritykselleen" kuin he itse. Aktiivinen Amwayn jälleenmyyjä saattaa käyttää parituhatta dollaria ja satoja tunteja vuodessa edistääkseen liiketoimintamallia, jonka myynti on vain muutama tuhat dollaria, josta suurin osa on jälleenmyyjän omaa kulutusta. Kun otat lisäksi huomioon systeemin pyörittämiseen käytetyn todellisen ajan ja vertaat sitä myynnin määrään, niin verkostomarkkinoinnin täytyy olla maailman huonoiten kannattava tapa markkinoida tuotteita. Jälleenmyyjille on opetettu, että "Jos unelma on riittävän suuri, tosiasioita ei tarvitse ottaa huomioon". Tosiasioilla on vain vähän merkitystä useimmille jälleenmyyjille, koska heidät on opetettu uskomaan, että kuka tahansa voi toteuttaa unelman, jos vain haluaa tehdä tarpeeksi paljon työtä ja värvätä riittävästi ihmisiä pyramidiinsa.
Johtuen Amwayn pyramidimaisen palkkiojärjestelmän monimutkaisuudesta ja siitä, etteivät jälleenmyyjät tiedä miten se toimii, onnistuvat ylätasojen jälleenmyyjät käyttämään "keppi ja porkkana" -menetelmää. Näin he saavat alalinjansa tekemään vapaaehtoisesti työtä alle minimipalkan sekä värväämään muita, vaikka he eivät saa vastineeksi muuta kuin pelkän toivon siitä, että tekevät ison tilin jonain päivänä itselleen. Kuusinumeroiset ansiot odottavat tavallista pulliaista kulman takana eikä siihen tarvita muuta kuin vähän kovempaa työntekoa ja enemmän neuvokkuutta. Niin saavutetaan päämäärä: "taloudellinen riippumattomuus". Useimmat jälleenmyyjät eivät tiedä sitä, että keskiverto pätevöitynyt timantti-tason jälleenmyyjä ansaitsee Quixtarilla vain 150,000 dollaria vuodessa niiden miljoonien sijasta, joista he kerskuvat puheissaan.
Useimmilla jälleenmyyjillä on vain vähän tietoa siitä, miten palkkiojärjestelmä toimii. He vain olettavat, että huipulla olevat ansaitsevat miljoonia Quixtarilla. Quixtar julkaisee erittäin vähän liiketoiminnasta saaduista tuloista kertovia tilastoja. Eikä ihme, sillä Quixtarille olisi noloa julkaista faktoja, jotka ovat ristiriidassa suosittujen suurista tuloista kertovien myyttien ja liioittelun kanssa, mitkä kiertävät huhuina eri sponsori-linjoissa. Se vähän, mitä Quixtar julkaisee, on että keskiverto jälleenmyyjän kuukausittainen bonus oli 82 dollaria ennen kuluja. Vaikka tyypillinen aktiivinen Quixtarin jälleenmmyyjä käyttäisi vain 10 tuntia viikossa liiketoimintaansa, saisi hän ainoastaan 1,90 dollaria tunnilta vaivanpalkkaa ennen kuin kuluja on huomioitu, tai 0,95 dollaria/ tunti jos kyse on avioparista. Tyypilliset järjestelmästä aiheutuvat kulut vaihtelevat 175 ja 250 dollarin välillä/ kuukausi eikä tähän sisälly vielä tuotteiden ostaminen. Kaiken lisäksi useimmat jälleenmyyjät eivät saa riittävästi tuloja Quixtarilta, jotta voisivat maksaa itselleen kilometrikorvauksen oman autonsa käytöstä. Epäilemättä valtaosa jälleenmyyjistä menettää rahaa liiketoimintaan. Jälleenmyyjä onnistuu saamaan tuntuvia palkkioita vain siten, että hän myy tuotteita tehokkaasti asiakkaille tai värvää alalinjaansa oman armeijan alipalkattuja rahaa häviäviä jälleenmyyjiä.
Täytyy mennä liikemaailman ulkopuolelle - uskontoon ja
politiikkaan - jotta löydettäisiin ihmisiä, jotka tekevät yhtä paljon työtä yhtä
pientä korvausta vastaan kuin useimmat Amwayn jäsenet tekevät.
Forbes Magazine
Koska Quixtarin vähittäismyyntihinnat ovat niin korkeat, on vaikeaa saada asiakkaita. Jälleenmyyjät päätyvät ostamaan suurimman osan tuotteista itselleen. Se on heidän velvollisuutensa Quixtarin liiketoiminnan harjoittajina. Se, että Quixtarin itsenäisistä edustajista lopettaa vuoden yrittämisen jälkeen 66 % ja he kuluttavat keskimääräisesti vähän tuotteita, todistaa ainoastaan sen puolesta, ettei tyypilliselle perheelle ole paljoakaan hyötyä ostaa Quixtarista edes "tukkuhinnoilla". Quixtar kilpailee jopa omien jälleenmyyjiensä kanssa vähittäismyyntiasiakkaista, kun tarjoaa heille mahdollisuuden ostaa tuotteita tukkuhintaan suoraan Quixtarin verkkokaupasta ilman, että väliin tarvittaisiin jälleenmyyjää.
Minulla on tapana kutsua Amway/Quixtar -liiketoimintaa "Amerikan arvostetuimmaksi petokseen perustuvaksi markkinointijärjestelmäksi." Tämä johtuu siitä, että suuri enemmistö ihmisistä näkee Amwayn amerikkalaisena vapaan yrittämisen menestystarinana, mutta vain harvat tietävät järjestelmän pimeät salaisuudet. Valtaosalla kansasta, poliitikoista, Amway/Quixtarin hankkijoista ja liikekumppaneista ei ole mitään käsitystä 20-vuotta jatkuneesta systemaattisesta petoksesta ja salaisesta sopimuksesta Amway yhtiön ja huipputason jälleenmyyjien välillä. Tämä on johtanut satojen miljoonien ja jopa miljardien dollareiden tappioihin, jotka ovat peräisin viattomilta kovaa työtä tekeviltä ihmisiltä, heidän "vapaan yrittämisen" business tilaisuudesta, mihin he tarttuivat kiinni heille jaettujen väärien tietojen, liioittelun, valheiden ja monien myyttien perusteella.
"Värvättyjä jälleenmyyjiä aivopestään kuluttamaan omaisuuksia oheistuotteisiin (koulutusmateriaaliin) samalla kun he käyttävät Amwayn varsinaisia tuotteita. Heiltä viedään joko housutkin jalasta tai sitten he alkavat tienata saamalla alapuolelleen tarpeeksi väkeä, jotka tekevät samoin kuin he." Don_Gregory, entinen puheenkirjoittaja Amwayn toiselle perustajajäsenelle Jay_Van_Andelille Forbes Magazine Maaliskuun 25, 1985
Liiketoiminta on kulkenut kauas harhapoluille alkuperäisistä perustajiensa aikomuksista olla pienen ihmisen keino ansaita vähän lisätuloja myymällä tuotteita. Sen sijaan se on muuttunut pääyhtiön ja huipputason jälleenmyyjien väliseksi symbioottiseksi suhteeksi, jossa molemmat tukevat toistensa etuja tarkoituksena viedä pienen ihmisen rahat mieliä hallitsevan koulutusmateriaalin ja ylihinnoiteltujen tuotteiden avulla.
Pääyhtiön ja huipputason jälleenmyyjien välinen suhde on ainutlaatuinen. Pääyhtiö ei tulisi toimeen ilman huipputason jälleenmyyjien levittämiä vääriä tietoja ja valheellisia palkkioesimerkkejä, kun he esittelevät ihmisille Amway/Quixtarin tuotteita ja liiketoimintaa. Samaan aikaan huipputason jälleenmyyjät eivät selviäisi ilman oikeudellista, poliittista ja lainopillista tukea, jota miljardiluokan yhtiöt Alticor/Quixtar/Amway heille tarjoavat.
"Minulle opetettiin ja opetin sen vuoksi itsekin, että järjestelmä oli kehitetty auttamaan ihmisiä rakentamaan heidän omaa "Amway" -liiketoimintaansa. Tämä on nykyisin niin kaukana totuudesta kuin vain olla voi, koska kun saat 80 % tuloistasi järjestelmän ulkopuolelta, (suom. huom. bisnestä tukevasta motivointimateriaalista ja koulutusjärjestelmästä) asia on juuri päinvastoin, Amway on olemassa, jotta ihmiset voisivat myydä heidän järjestelmäänsä!" (suom. huom. varsinainen tuote on verkostomarkkinoinnin idean myyminen) Dan Lorenzo: Timantti-tason jälleenmyyjä
Muita lainauksia Lorenzon puheista:
Jälleenmyyjät mainostavat idean kannattavuutta kuin loton jättipottia, joka tuo lisää vapaa-aikaa ja taloudellisen riippumattomuuden siten, että rakennetaan Quixtarin tuotteita käyttävien kuluttajien verkosto. Kuitenkin taloudellisesti riippumattomat miljonäärit ovat todellisuudessa niitä huipputason jälleenmyyjiä, jotka huijaavat alalinjaansa kaseteilla sekä motivointi- ja koulutusjärjestelmällä, joita he myyvät luomalla kovan paineen heihin. Järjestelmät ovat käytännössä laittomia pyramideja, koska he myyvät suurimman osan tuotteista omalle teamilleen, eivät ulkopuolisille asiakkaille.
Kasetit ja seminaarit - käytän niistä tässä kirjoituksessa jatkossa nimitystä "työkalut" - aivopesevät jälleenmyyjiä, mistä syystä ne ovat niin "arvokkaita" ja yksittäisen jälleenmyyjän menestys on kiinni niiden jatkuvasta ostamisesta sekä opiskelusta. (suom. huom. "Työkalut" tarkoittaa kaikkea liiketoiminnan tukijärjestelmää: koulutusta, valmennusta, kokouksia, motivointia, videokasetteja, tavallisia kasetteja, CD-ROM -levyjä, kirjoja, jne.) Sinun tulee saada myös alalinjasi ostamaan niitä, jotta menestyksesi olisi kauaskantoisemmin taattu.
Kasettien sisältö kertoo sen, miksi yksittäisen jälleenmyyjän menestys on riippuvainen siitä, että jälleenmyyjät saadaan mukaan kaikkiin tapahtumiin ja suurimpiin motivointikokouksiin. Tapahtumia ja suurimpia motivointikokouksia järjestetään sen vuoksi, että saataisiin jälleenmyyjät vakuutetuiksi siitä, että heidän kannattaa tilata jatkuvasti kaikki saatavilla olevat kasetit ja ilmoittautua erilaisiin koulutusohjelmiin. Järjestelmän päätarkoitus on saada sinut kuluttamaan enemmän rahaa itseensä järjestelmään. Se on paholaismainen mainonnan noidankehä ja kaikki materiaali toistaa samaa tietoa. On uskomatonta, miten monilla kaseteilla sanotaan samat asiat, vain hieman eri tavalla. Tuotekoulutus mainitaan vain harvoin kaseteilla.
Ilmainen kirja Quixtarista
"Mechants of Deception"
Quixtar on todellisuudessa Amway
Onko se kultti?
Onko Amwayläisyys verrattavissa järjestäytyneeseen rikollisuuteen?
Pyramid Primer
Koulutuksen perusopetus on se, että tie menestykseen on värvätä pikemminkin lisää ihmisiä kuin Quixtarin tavaroiden myyminen. Ei ole sattumaa, että "työkaluja" markkinoidaan enemmän kuin Quixtarin tuotteita. Työkaluilla on paljon parempi kateprosentti, lähes 85 %. Quixtarin tuotteista saa vain 32 % katteen.
Järjestelmä on suunniteltu ensisijassa kopioimaan ja myymään itseään. Kuuntele muutama heidän kasettinsa ja käy parissa heidän kokouksessaan, niin näet tämän itse. Koko hyväksikäytön kiemura muistuttaa minua Dr. Seussin kirjasta Star belly sneetches. Sivuillani vierailleet ihmiset ovat kertoneet, miten riippuvaiseksi kaseteista voi tulla ja kuinka vasta muutaman viikon kuuntelutauon jälkeen pystyy ajattelemaan järkevästi.
Loppujen lopuksi alempien tasojen jälleenmyyjät eivät ole muuta kuin tykinruokaa johtohahmojen "työkaluille". Keulakuvina oleville huippumyyjille ei ole merkitystä sillä, että useimmat itsenäiset edustajat ostavat vain vähän Quixtarin tuotteita ja että monet menettävät tuhansia dollareita vuodessa liiketoimintaan. Suuret voitot saadaan myymällä "salaisuuksia taloudellisen riippumattomuuden saavuttamiseksi" ja ne kerrotaan motivointi- sekä liiketoiminnan koulutusjärjestelmissä. Alatasojen jälleenmyyjiä opetetaan ensin värväämään muita ennen kuin heitä opastetaan kaupan olevien tuotteiden myynnissä. Pelin henki on rakentaa liiketoimintaa mahdollisimman nopeasti myymällä uusille värvätyille paljon kasetteja ja lippuja koulutustilaisuuksiin, joista ei saa rahoja takaisin, (palautusoikeus puuttuu) ennen kuin he heräävät ja näkevät miten huijaus todella toimii. Kestää yleensä kolme vuotta ennen kuin jälleenmyyjät huomaavat, että todellinen tulos tehdään myymällä "työkaluja" eikä Quixtarin tuotteita. Quixtar on tyytyväinen saadessaan pelata tätä peliä huippumyyjien kanssa, koska se saa samalla myydyksi tuotteita matkan varrella. Katso, mitä kaikkia työkaluja on myytävänä: Ebay. Katso, mitä kaikkea myytiin ja miten halvalla: Ebay.
Työkaluja ei ole pakko ostaa, mutta pakko ei ole myöskään menestyä.
Yleinen sanonta bisneksessä
Työkalut Amwayn organisaatiossa ovat pääasiallinen tulojen lähde. Amwayn palkkiojärjestelmä on yksi alan huonoimmista, joten työkalut auttavat parempaan tulokseen. Entinen Amway Crown - Leonard Hall
Suurin osa alalla työskentelevistä ihmisistä on kunnollista ja kovaa työtä pelkäämätöntä väkeä. Useimmat eivät kuitenkaan tiedä sitä, että "karismaattiset huijarit" ovat vetäneet heitä nenästä: nämä ovat hyvän olon tunteen motivointijärjestelmien kulkukauppiaita. Monet kovasti töitä tekevät ihmiset on houkuteltu mukaan liiketoimintaan antamalla heille väärää tietoa, kertomalla heille valheita ja erittäin suosittuja "Ama-myyttejä" - menestystarinoita ja perättömiä huhuja. Jäsenten arvomaailma ja etiikka muuttuvat merkittävällä tavalla sen jälkeen, kun heitä on ohjelmoitu riittävästi "järjestelmän" kautta. Jälleenmyyjille opetetaan, ettei "faktoilla ole merkitystä". Nämä muuttuvat "purple Kool-aid" -juoman nautiskelijoiksi, (katso linkki) jotka ovat etulinjan sotureita edistämässä pettämättömiä järjestelmiä, jotka riistävät heiltä samalla tuhansia dollareita vuodessa. huipputason jälleenmyyjien käyttöönottamat järjestelmät hyödyntävät samoja mielen ja ajatusten hallinnan tekniikoita, mitä kultit käyttävät pitääkseen jäsenensä kontrollinsa alla. Tämä on jopa taltioitu: Amway internal memo. Tästä aiheesta on olemassa paljon asiantuntevaa kirjallisuutta.
Minulla ei ole lainkaan epäilystä siitä, että ne "intohimoiset kapitalisti" -perheet, jotka omistavat Amway/Quixtar -yhtiöt sekä huipputason jälleenmyyjät tietävät riistävänsä rehellisten ja lujasti työtä tekevien jälleenmyyjien laumaa, ja kaikki tämä vapaan yrittäjyyden ja elikeinovapauden varjolla. Yhtiö teki sopimuksen paholaisen kanssa 1980-luvulla, kun sen oma tulevaisuus oli uhattuna sen epäonnistuneen yrityksen johdosta, kun se koetti hallita väärinkäytöksiä "työkalujen" myymisen järjestelmissä.
"Työkalujen myynti ja tapahtumien järjestäminen tuottavat valtavia voittoa. Yksinkertaisesti sanottuna: raha ei tule Amwayn liiketoiminnasta; se tulee Amwayn liiketoiminnan mainostamisen tempusta. - kanteen pohjalta postittanut Crown Kenny Stewart,
Tupla-Timantti Brig Hart ja Timantti C. Schmitz
Suosittelen vahvasti sitä, että lähestytte tätä liiketoimintaa kriittisin katsein ja äärimmäisen epäileväisin mielin. Ole varovainen ja pidä suojavarustuksesi yllä, kun puhut karismaattisen timantti-tason johtajan kanssa. He ovat mestareita psykologisessa manipuloinnissa ja välttelevät kiusallisia kysymyksiä vastaamalla kysymyksiin kysymyksillä. Voit nähdä mainostempun (hype), petoksen ja valheiden lävitse vain jos ajattelet omilla aivoillasi etkä anna manipuloida itseäsi.
Älä missään nimessä anna heille nimilistaa tuntemistasi ihmisistä, ellet tiedä, mistä liiketoiminnassa on todella kysymys. Liiketoiminta perustuu henkilökohtaisen suosittelun periaatteeseen. Jos annat heille nimilistan, niin he ottavat yhteyttä siinä oleviin henkilöihin ja käyttävät sinun nimeäsi ikään kuin suosituksena itselleen tai liiketoiminnalle, jopa ennen kuin tiedät, mistä siinä on kysymys. Monet sivuillani vierailleet ihmiset ovat katuneet sitä, kun ovat saaneet ystävänsä sekaantumaan bisnekseen ja tuntevat olevansa osaksi vastuussa heidän taloudellisista tappioistaan.
Vasemmalla puolella olevat linkit alkaen sivun yläreunasta tutustuttavat sinut täydellisesti tähän liiketoimintaan, jotta tietäisit paremmin, mitä varoa.
"Senkaltaisten päätösten tekeminen, mitä toimitusjohtajat joutuvat tekemään, ei suju hyvin, jos ne on tehtävä mukautumalla muiden mielipiteisiin. Päätökset ovat hyviä vain, jos ne perustuvat erilaisten näkemysten yhteentörmäykseen; erilaisten näkemysten vastakkainasetteluun; erilaisten arvioiden välillä tapahtuvaan valintaan."
Peter F Drucker - "The Effective Executive"
"Tieto on polttoainetta, jonka avulla saamme aivomme toimimaan kunnolla. Jos kiellät ihmistä saamasta tietoa, jota hän tarvitsee järkevän arvioinnin tekemiseen, niin hän ei kykene siihen.
Steve Hassan, Combating Cult Mind Control (Taistelu kulttien mielenhallintaa vastaan)
Ymmärrän sen, että ihmiset haluavat olla käytännöllisiä ja tutkia tätä liiketoimintaa liiketoiminnan näkökulmasta käsin. Mutta siinäpä se vääryys piileekin... ja juuri tässä kohden suurin osa maailmaa on ymmärtänyt asiat aivan väärin. Tässä ei ole kyse liiketoiminnasta tai yrityksestä. Tämä on ideologia, ajatustapa, tapakulttuuri, filosofia ja elämäntapa. Mistä luulet johtuvan sen, että syytökset "kultista" ovat niin laajalle levinneitä? Nuo ovat vain oiretta laajemmasta asiakokonaisuudesta. Se on "kommunismia", joka on verhottu vapaan yrittäjyyden ja elinkeinovapauden peitteeseen. Se on täysin kieroutunut tapa elää ja se on koristeltu kristillisellä symboliikalla. Se on vääryys, joka on puettu siten, että se näyttäisi oikealta.
Alkuperäinen englanninkielinen versio:
http://www.amquix.info/amway.html
Suomentanut Petteri Haipola
Varokaa ihmiset
AMWAY lähettiläitä
1
1067
Vastaukset
Samanlaista toimintaa on ollut Suomessa pian 15 vuotta Golden Products-liiketoiminnan nimissä.
En viitsinyt tai jaksanut lukea juttua loppuun, mutta asia menee juuri noin. Yritys ei tuota tippaakaan lisäarvoa, siinä vain olemassaolevat varat jaetaan uudelleen. Pääoma siirtyy tyhmiltä älykkäille, joskin röyhkeille tyypeille. Kannattaa varoa, ellei rikkauksia ole jo tarpeeksi, jotta rahaa on vara syytää roistoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673