Tuliliskoa hankkimassa

riitulainen

Meillä on 80 litran akvaario, sellanen valmispaketti, jossa on kiinteänä lämmitin ja suodatin. Siinä on kansi jossa myös valaisin.Merkkiä en juuri nyt muista. Nyt olen suunnitellut siihen tuliliskoja lemmikiksi pojalleni (9v.)Mitä minun tulisi huomioida?
Sopiiko tuliliskoille suodatin joka on "vakiomalli" siis akvaarion korkuinen? Voiko tuollaista suodatinta käyttää siis jos vettä on vain puolet akvaariossa. Muitakin käytännön vinkkejä saa laitella. Kuinka teen toimivan akvaarion, tuliliskon ruokintaa, hoitoa ja hintoja tietysti kanssa voisi laitella.

2

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja

Lämmitintä ei tarvitse ollenkaan, mutta voiko sen suodattimen vaikka kääntää ? Kun niissä ei noi moottorit tykkää olla veden pinnan yläpuolella ja tulareilla ei allas saa olla täynnä, meillä makaa pohjalla ja työntää vettä semmoisen seinämän yli (putous).
      Muista sisustuksessa, wttä ne tarvitsee kuivittelu tiloja, eli vaikka kantoja tms. jotka nousevat vedenpinnan yläpuolelle ja välillä, jos tulee maakaussia, eli oleskelevat enemmän maalla, niin on tilaa maalla. Meillä toinen viihtyilee maalla, käy vain muodon vuoksi vedessä, muutenkin on ns. seinä kiipeilijä ollut alusta asti.

• tarpeellinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe