Onko veskari naisella..

pettynyt ystävään

tapana haluta sama mies minkä ystävä on saanut?
Tuntu että niin kauan kun minulla ei ollut ketään
kaikki oli ok. mutta kun minä rupesin kiinnostumaan jostakin tekee hän kaikkensa saadakseen miehen itsellen. Mutta on sen verran näköjään tyhmä ettei osaa edes peitellä tekojaan.
Onko kellään samanlaisia kokemuksia veskari ystävästä?

17

2721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun ystäväpiirissä

      Veskariystäväni päinvastoin kunnioittavat toisten suhteita ja varsinkin ystävänsä.Joka merkissä löytyy joku "vinksahtanut" tapaus.Omalla kohdalla noin on käynyt jousimies- sekä vaakanaisen kohdalla,jotka flirttailivat jopa edessäni miesystävälleni.
      Ehkä ei tämäkään asia ole merkistä kiinni.

    • Toivon Kipinä

      Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että erityisesti veskari kunnioittaa toista ihmistä ja hänen suhteitaan. Viittaa pikemminkin narsistisesti häiriintyneeseen persoonaan, jos pitää väen vängällä saada toisen omaa itselleen ja näitä henkilöitähän löytynee joka merkissä.

      Itselläni tällainen kokemus härkäystävättärestä (nykyään ex-sellainen), että mies kun kelpasi ainakin yhdeksi yöksi kunhan se vain oli minulta pois. Kerrankin iski baarituttuni sillä aikaa kun olin naistenhuoneessa käymässä. Seuraavana päivänä sitten soitti ja kertoi että "ihan kammottava jätkä oli vai olisitsä kumminkin halunnu sen?" Joopajoo.

      • sellainen

        Sillä sen hallitsijaplaneetta on uranus. Mulla on esimerkki siitä miten vei siskoltaan miehen ja jätti sitten sen. Ihan huvikseen. Sanoi käyttävänsä kaikkia konsteja. Sellainen ihminen ei rakasta ketään eikä myös itseään. Veskari on kylmä ihminen.


      • ***********
        sellainen kirjoitti:

        Sillä sen hallitsijaplaneetta on uranus. Mulla on esimerkki siitä miten vei siskoltaan miehen ja jätti sitten sen. Ihan huvikseen. Sanoi käyttävänsä kaikkia konsteja. Sellainen ihminen ei rakasta ketään eikä myös itseään. Veskari on kylmä ihminen.

        Taidat sinä olla vielä kovin nuori kun yksi vesimieskokemus ja se tarkoittaa kaikkia.
        Oivoi,,,
        mikäpäs olet itse horoskoopiltasi?Voisin kertoa sinusta jotakin.Ihan tasapuolisuuden nimissä.;)


      • sinua
        *********** kirjoitti:

        Taidat sinä olla vielä kovin nuori kun yksi vesimieskokemus ja se tarkoittaa kaikkia.
        Oivoi,,,
        mikäpäs olet itse horoskoopiltasi?Voisin kertoa sinusta jotakin.Ihan tasapuolisuuden nimissä.;)

        siunattu huonolla itsetunnolla. Veskareillahan se on yleensä (ja usein ihan syystä) hyvä.
        Tunnen kyllä yhden vastaavan "tasapuolisuuden nimissä"-tyypin.
        Näkyykö sun kartalla kenties myös vaakaa ja neitsyttä? ;)


      • en ole huono itsetuntoinen...
        sinua kirjoitti:

        siunattu huonolla itsetunnolla. Veskareillahan se on yleensä (ja usein ihan syystä) hyvä.
        Tunnen kyllä yhden vastaavan "tasapuolisuuden nimissä"-tyypin.
        Näkyykö sun kartalla kenties myös vaakaa ja neitsyttä? ;)

        ...viestini oli enemmänkin sellainen turhautunut fiilikseltään.;)
        Kyllähän se olisi aika tyhmää jos meitä olisi vain 12 erilaista ihmistä,ei vivahteita,ei persoonia.Vai?
        Ystäväpiiristäni löytyy monta vesimiestä ja olemme jokainen tyystin erilaisia,toki jotain samaa löytyy mutta jo tapamme ajatella on usein erilainen.Ihan nyt vaan tartuin tuohon ehdottomuuteen,en muuhun.
        Vaakaa löytyy mutta neitsyttä ei.:)


      • samanlaisia kokemuksia
        sellainen kirjoitti:

        Sillä sen hallitsijaplaneetta on uranus. Mulla on esimerkki siitä miten vei siskoltaan miehen ja jätti sitten sen. Ihan huvikseen. Sanoi käyttävänsä kaikkia konsteja. Sellainen ihminen ei rakasta ketään eikä myös itseään. Veskari on kylmä ihminen.

        ja sitten kun mies on saatu niin jättää sen raaasti


      • sellainen
        *********** kirjoitti:

        Taidat sinä olla vielä kovin nuori kun yksi vesimieskokemus ja se tarkoittaa kaikkia.
        Oivoi,,,
        mikäpäs olet itse horoskoopiltasi?Voisin kertoa sinusta jotakin.Ihan tasapuolisuuden nimissä.;)

        Havaitsijan aurinkomerkillä ei taida olla merkitystä tämän havaitsemisessa. Vai kuinka?? Kerroin vaan tapauksen ja lienee ainut lajinsa edustaja. Sulle on tyypillistä vastuun pakoilu, vesimiesmäinen kieltäminen ja perusteettomien väittämien esittäminen. Iästäni voin sanoa, että olen varmasti vanhempi kuin sinä ja kokeneempikin. Ja varmasti on enemmän tietoa astrologiasta kuin sulla. Lopettakaa hyvät vesimiehet tuollainen halveksiva "TIEDÄN KAIKEN" asenne. Teidän tunne-elämänne vaan on sellainen kuin siitä yleensä puhutaan.


      • että,,,
        sellainen kirjoitti:

        Havaitsijan aurinkomerkillä ei taida olla merkitystä tämän havaitsemisessa. Vai kuinka?? Kerroin vaan tapauksen ja lienee ainut lajinsa edustaja. Sulle on tyypillistä vastuun pakoilu, vesimiesmäinen kieltäminen ja perusteettomien väittämien esittäminen. Iästäni voin sanoa, että olen varmasti vanhempi kuin sinä ja kokeneempikin. Ja varmasti on enemmän tietoa astrologiasta kuin sulla. Lopettakaa hyvät vesimiehet tuollainen halveksiva "TIEDÄN KAIKEN" asenne. Teidän tunne-elämänne vaan on sellainen kuin siitä yleensä puhutaan.

        pystyt tuntematta ihmistä analysoimaan luonteen.Hienoa!
        Olet varmasti minua vanhempi ja viisaampi kun sitä kovasti haluat tuoda julki.
        Esitit juuri itse perusteettomia väittämiä minusta ja samalla nostatit omaa egoasi ja "tiedän kaiken" asennettasi mutta suon sen sinulle enemmän kuin mieluusti.;)Eiköhän meitä mahdu tänne palstoille vaikkemme nyt niin kamalan astrologituntijoita olekaan.;)


      • sellainen
        että,,, kirjoitti:

        pystyt tuntematta ihmistä analysoimaan luonteen.Hienoa!
        Olet varmasti minua vanhempi ja viisaampi kun sitä kovasti haluat tuoda julki.
        Esitit juuri itse perusteettomia väittämiä minusta ja samalla nostatit omaa egoasi ja "tiedän kaiken" asennettasi mutta suon sen sinulle enemmän kuin mieluusti.;)Eiköhän meitä mahdu tänne palstoille vaikkemme nyt niin kamalan astrologituntijoita olekaan.;)

        ...:on huonoa käytöstä. Enkö tunnekin vesimiestä hyvin? Toimin vain kuin vesimies toimii. Se on helppoa kun avaa astrologiaa käsittelevän kirjan. Kaikki tuo löytyy niistä. Saman voi tehdä muistakin merkeistä. En ole itse keksinyt noita väitteitä. Esim. Tuo ' minä tiedän ' on suoraan oppikirjasta. ;)


      • tietää ehkä kaiken
        sellainen kirjoitti:

        ...:on huonoa käytöstä. Enkö tunnekin vesimiestä hyvin? Toimin vain kuin vesimies toimii. Se on helppoa kun avaa astrologiaa käsittelevän kirjan. Kaikki tuo löytyy niistä. Saman voi tehdä muistakin merkeistä. En ole itse keksinyt noita väitteitä. Esim. Tuo ' minä tiedän ' on suoraan oppikirjasta. ;)

        Esimerkiksi Juhani Nummela: Astrologian käsikirja. Sivu 63.
        Vesimiehet ovat ihania! Tuollainen varmuus on huippuihanaa! Kadehtii eräs toinen horoskooppimerkki.


      • erittäin
        sellainen kirjoitti:

        ...:on huonoa käytöstä. Enkö tunnekin vesimiestä hyvin? Toimin vain kuin vesimies toimii. Se on helppoa kun avaa astrologiaa käsittelevän kirjan. Kaikki tuo löytyy niistä. Saman voi tehdä muistakin merkeistä. En ole itse keksinyt noita väitteitä. Esim. Tuo ' minä tiedän ' on suoraan oppikirjasta. ;)

        selvä.;)


      • sellainen
        tietää ehkä kaiken kirjoitti:

        Esimerkiksi Juhani Nummela: Astrologian käsikirja. Sivu 63.
        Vesimiehet ovat ihania! Tuollainen varmuus on huippuihanaa! Kadehtii eräs toinen horoskooppimerkki.

        "Vesimiehet osaavat puhua asiantuntijamaisesti ja vakuuttavasti asioista, vaikka he ei tietäisi niistä yhtään mitään...." .... ja viittaa pres. Reaganin tapaan töksäytellä lukemattomia kertoja ydinsodan aloittamisesta. "kukaan ei saa osoittaa hänen tietojaan heikoiksi..." ja sitten siitä, mistä keskustellaan ehkä eniten eli rakkaudesta "Hän voisi oppia rakkaudesta, että se on myös jatkuvaa yhteyttä ja ykseyttä".


      • J.D.
        sellainen kirjoitti:

        ...:on huonoa käytöstä. Enkö tunnekin vesimiestä hyvin? Toimin vain kuin vesimies toimii. Se on helppoa kun avaa astrologiaa käsittelevän kirjan. Kaikki tuo löytyy niistä. Saman voi tehdä muistakin merkeistä. En ole itse keksinyt noita väitteitä. Esim. Tuo ' minä tiedän ' on suoraan oppikirjasta. ;)

        Niinpä onkin, että "minä tietän" on yksi vesimiehen ominaisuuksistaan, mutta turha sitä on nenän alle hieroa ennen kun perehtyt millä tavalla veskarit sen "minä tietämisen" kokee. Sanoilla on iso voimaa ja useimmiten ne on hyvin moniselitteiset. Enkä muuten usko että "oppikirjoista" voi oppia tuntemaan ihmistä tai ihmistyyppiä. Me kaikki ollaan valitetavasti erehtyväisiä ja älä sinäkään ota sitä kovin vakavasti jos et ole aina oikeassa :)


      • kossu ja kola
        sellainen kirjoitti:

        ...:on huonoa käytöstä. Enkö tunnekin vesimiestä hyvin? Toimin vain kuin vesimies toimii. Se on helppoa kun avaa astrologiaa käsittelevän kirjan. Kaikki tuo löytyy niistä. Saman voi tehdä muistakin merkeistä. En ole itse keksinyt noita väitteitä. Esim. Tuo ' minä tiedän ' on suoraan oppikirjasta. ;)

        Vesimiestä ei mikään hivele niin kuin anteeksipyytäminen. Eikä ole väliä onko tehnyt itse väärin tai ei. Tuossa eräskin kehui miten häneltä mies pyytää anteeksi vaikka ei olis syytäkään. Sillä saa rauhan taloon.


    • akvaakka

      Samanlaisia löytyy kaikista merkeistä. Itse veskari ja mun kavereissa ollut sellaisia joilla sama vika ja ne ei ole veskareita.Eli ne on noita sairaita tyttörassuja, joiden itsetunto riippuu siitä, kuin monta miestä ne saa iskettyä ja nimenomaan sellaisia, joista ystävä on kiinnostunut.Yleensä jätän moiset ämmät oman onnensa ojaan iskemään taas jonkun uuden ystävättären kiinnostuksen kohteita.Oikea ystävä on näet lojaali. Hasta la vista babet..

    • yks sellainen

      "ystävä"Kaksi vienyt,heti hylkäs kun onnistui omakseen saamaan.Kolmatta yritti viekoitella,ei onnistunut kun ei miestä kiinnostanut.Ero tuli meille kuitenkin myöhemmin toisista syistä.Nyt taas seurustelen ja kukas yrittää väliin tunkea..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe