Tutkikaa

koneenne

Käykää katsomassa rekisterissä(regedit-komennolla) seuraavia juttuja, käytä etsi-toimintoa: "c?\" "00:\" "01:\" "02:\" . Jos löytyy korjaa muotoon: "c:\". Kone ei jummarra muuta kuin tuon "c:\", muut rivit jää käyttämättä, eli kone ei toimi oikein.

8

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koneenne

Löytykö muutoksia rekisteristä? Jos löyty, tarkastakaa aina uudestaan kun asennatte jotain koneelle. Kertokaa tänne mitä löyty, ja minkä verran.

• koneenne

Laita se regeditin haku ilman noita lainausmerkkejä. Ja kerro meille tänne miten paljon löytyi.

• jarmo43

Mulla kakkoskoneella 98SE, löytyi noita kaikkia vaihtoehtoja, korjailin pari ruudullista, jäi vielä korjaamista pariksi päiväksi. Miksi 98 näin tekee?

• koneella
        jarmo43 kirjoitti:

Mulla kakkoskoneella 98SE, löytyi noita kaikkia vaihtoehtoja, korjailin pari ruudullista, jäi vielä korjaamista pariksi päiväksi. Miksi 98 näin tekee?

Onko koneellasi ns.täysversio? Vai onko käyttis räätälöity jollekin konemerkille, missä mukana tulee se palautusromppu? Täysversio ei tee niin paljon, mutta ne kone-OEM versiot sitäkin enemmän. Ja vaikka ne rivit korjaa, kun koneelle seuraavan kerran asentaa jotakin, taas niitä jokunen löytyy. F3 napilla EtsiSeuraava nopeuttaa. Ja etsinnässä ja korjauksessa ei tarte hiirtä käyttää, näppis vaan syliin ja töihin. Installeri ilmeisesti viallinen. Kokeile hakea WindowsInstaller Microsoftin sivuilta, pääset päivityksen kautta.

• jarmo43
        koneella kirjoitti:

Onko koneellasi ns.täysversio? Vai onko käyttis räätälöity jollekin konemerkille, missä mukana tulee se palautusromppu? Täysversio ei tee niin paljon, mutta ne kone-OEM versiot sitäkin enemmän. Ja vaikka ne rivit korjaa, kun koneelle seuraavan kerran asentaa jotakin, taas niitä jokunen löytyy. F3 napilla EtsiSeuraava nopeuttaa. Ja etsinnässä ja korjauksessa ei tarte hiirtä käyttää, näppis vaan syliin ja töihin. Installeri ilmeisesti viallinen. Kokeile hakea WindowsInstaller Microsoftin sivuilta, pääset päivityksen kautta.

98 on täysversio ja 98SE on Windowsista asennettava päivitys. Sain kaikki korjattua rekisteristä.

• mutta...

tulihan noita vaan ettei ois ms:n jokin merkintätapa koska useimmista linkeistä ei ole koko tiedostoa olemassakaan. Ehkä ennen kuin kyseinen tiedosto ja sen toiminto otetaan käyttöön! Itse en lähtisi noita muuttamaan.

• koneenne

Korjaa ensin kaikki rivit, ja asenna senjälkeen jotain koneelle, ja taas niitä virheitä löytyy. Törmäsin tähän juttuun tyttären koneella: asensin NIS2002:n, ja tein ne "pelastuskorput", mutta niiden kokeiluohjelma jäi pyörimään ympyrää. En silloin tiennyt juurikaan mitään koneesta, mutta aloin hiukan myöhemmin tutkia syntyjä syviä, ja siellähän niitä virheitä oli rekisterissä. En ensin oivaltanut asiaa, mutta kysyin alaa tuntevalta henkilöltä, ja hän sanoi, että ne eivät sinne kuulu. Ja kun niitä viallisia rivejä alkaa olla kymmenittäin, niin onhan se pois koneen toiminnasta. Täysversio(asennusromppu) tekee niitä vähemmän kuin ne merkki-OEM versiot.

• juuliska

Noitten rekisterivirheitten takiako Win98 sai huonon maineen käyttiksenä. Jos rekisterissä installerin alla alkaa olla 50 viallista riviä, onhan se jostain pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3270
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1869
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      141
      1552
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1423
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1345
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1341
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1284
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe