Joillain kaverillani on dildo en ymmärrä miten he ovat se saaneet hommattua. En uskalla tilata/ostaa sellaista kiinnijäämisen pelossa. Olen kokeillut muita perinteisiä kotikonsteja mm. löylykauhaa. Paras on kuitenkin lenkkimakkara aluksi se teki kipeää, mutta muutaman kokeilukerran jälkeen se tuntuukin ihanalta. Kytön jälkeen se tietysti pitää hävittää. Onko kellään vielä jotain parempaa ideaa. En voi loputtomiin käyttää makkaraa, koska epäilykset varmasti heräävät perheessä.
Miten te tytöt tyydytätte itsenne?
13
21686
Vastaukset
- pööpöö
hinkkaa klitoristasi pöydän kulmaan. takuu varma orgasmi.
että morje- jonttu_smo
Kuumenna rautakankea hiilissä sillai et hehkuu ja sit annat vaa palaa.
- Nimetön
jonttu_smo kirjoitti:
Kuumenna rautakankea hiilissä sillai et hehkuu ja sit annat vaa palaa.
Sehän sattuu ihan älyttömästi. Älkää nyt kukaan pillujane poltelko. Ajatelkaa nyt jos päädytte joskus miehen kanssa sänkyyn ja alapäästänne paljastuu palanut... On siinä miehelle selittämistä...
- kova
"syömään" porkkanaa. on terveellistä rouskuttaa porkkanaa vielä iltapalaksi sängyssä.banaania nyt voi kukavaan ostaa kaupasta itse ilman että kukaan epäilee jos nyt et ala niitä puristeleen siellä.ja sen voi sitten syödä lopuksi.eikun banskuttamaan sisaret!
- Jusu
Kiinnijäämisen pelossa!
Uskomatonta!
Ja ikää oli????
Jusu
- olisi parempi
kuin lenkkimakkara tai löylykauhan varsi. Ja noita tyydyttämään halukkaita kulleja kuljeskelee joka puolella tyydytettävää pillua etsimässä.
- claus
Moi. Miten, kiinnostaisko sua ihan ikioma dildo, saat sellaisen multa. Kirjoita mulle niin jutellaan lisää [email protected]
- sormea
Mene jätkä vaan hinkkaamaan känsäsellä kädelläsi piliäsi! Kaunis Katariina...ja kissan viikset! Keskenkasvuinen pojannapero olet...
- sitä makkaraa
Käytön jälkeen otat vain kuoren pois ja syöt sen makkaran. Niin todistusaineisto häviää.
- neuvoja nenonen
Itseänikin nolotti kovasti ostaa ensimmäinen oma hieromasauva, kuten varmasti monia ensikertaa seksikaupassa asioivia. Toisista paikkakunnista en uskalla mennä sanomaan, mutta Turussa ainakin nuo alan liikkeet ovat valoisia ja mukavia, ei pimeitä luolia, kuten elokuvat harhaanjohtavasti antavat ymmärtää =) Eli otat vain itseäsi niskasta kiinni ja käyt paikallisessa liikkessä, myyjä osaa varmasti antaa tarvittaessa opastusta. Mikäli rohkeus tai ikä ei riitä asioimaan liikkeissä, on postimyynnit hyvä vaihtoehto. Silloin pitää tosin väärentää huoltajan allekirjoitus tilauslomakkeeseen. Paketit toimitetaan lähimpään postikonttoriin tai koon salliessa suoraan kotiin. Pakkaukset ovat huomaamattomia, eikä päältä päin ketään tiedä, mitä se pitää sisällään. Rohkenen olettaa, että olet joskus joko "oman käden kautta" tai kumppanin avustuksella saavuttanut orgasmin? Tai ainakin päässyt lähelle sitä? Jos näin, niin tiedät siis, mikä tuntuu hyvältä. Toiset pitävät klitoriksen hyväilystä, kun toiset taas vannovat g-pisteen nimeen. Omat mieltymykset kannattaa ottaa huomioon sauvaa ostaessa. (joissain malleissa on erillinen klitoriksen kiihoitin, joissain muotoilu helpottaa sauvan kärjellä klitoriksen hyväilyä) Perusmallilla pääsee jo alkuun, erilaisia voi sitten myöhemmin hankkia lisää. Erotiikkaliikkeistä on saatavilla myös monenlaisia klitoriksen kiihoitukseen tarkoitettuja apuvälineitä, joita voi käyttää niin itsetyydytyksessä kuin yhdessä kumppaninkin kanssa. Monissa keskusteluissa olen huomannut naisten pitävän myös suihkusta. Suuntaat vain suihkun klitorikselle ja annat veden hyväillä. Sormilla voit tehostaa mielihyvää kiihoittamalla g-pistettä. Itsekin olen tätä kokeillut ja saavutin sillä voimakkaan orgasmin. Eli toimiva kikka, kunhan muistaa, ettei suuntaa suihkua suoraan vaginaan, sillä herkät limakalvot saattavat ärtyä. Ja loppukommenttina vielä, että tytöt hyvät muistakaa, ettei vaginaan saa koskaan laittaa mitään elintarvikkeita tai vastaavia, siis ei koskaan!
En tiedä, saako näillä palstoilla jakaa nettiosoitteita, mutta teen sen silti. Ylläpidolle pienen pieni pyyntö, jos se on täälläkin kiellettyä. Ettehän poista tätä viestiä! Kiitos
http://fi.wikipedia.org/wiki/G-piste
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vagina
http://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi
http://www.itsetyydytys.org/
kattava tietopaketti itsetyydytyksestä- neuvoja nenonen
Aiemmat keskustelut herätti vielä muutaman ajatuksen..
Hieromasauvat kuten muutkin seksivälineet ovat ehdottomasti henkilökohtaisia. Älkää koskaan ostako niitä käytettynä tai lainatko kaverilta.
Ja sauvan koko kannattaa valita poikaystävän mukaan, hankkikaa joko saman kokoinen tai pienempi.
Monet vietit oli selkeästi kirjoitettu muotoon "v**tu ootko tyhmä" mutta siltikään ketään ei ole osannut vielä antaa parempiakaan neuvoja.
En tätä sillä, että itse olisin alan ekspertti, mutta ainakin olen sen verran kypsä, että osaan keskustella asiasta häpeilemättä. Uskon, että monet täälläkin, on vielä kovin nuoria, omaa seksuaalisuuttaan etsiviä. Miksi ihmeessä siis ei voida keskustella asioista niiden oikeilla nimillä ja esittää omia näkemyksiä ja kokemuksia? Nimimerkkien takana jokaisen henkilöllisyys on turvattu, ei kenenkään pidä kirjoittaa omalla nimellä, jos ujostuttaa. Toivonkin siis, että tästä voisi kehkeytyä asiallinen keskustelu, josta jokainen voisi oppia jotain uutta. Keskusteluiden ja kokeilujen kauttahan jokainen löytää ne omat juttunsa.. - ankkis
neuvoja nenonen kirjoitti:
Aiemmat keskustelut herätti vielä muutaman ajatuksen..
Hieromasauvat kuten muutkin seksivälineet ovat ehdottomasti henkilökohtaisia. Älkää koskaan ostako niitä käytettynä tai lainatko kaverilta.
Ja sauvan koko kannattaa valita poikaystävän mukaan, hankkikaa joko saman kokoinen tai pienempi.
Monet vietit oli selkeästi kirjoitettu muotoon "v**tu ootko tyhmä" mutta siltikään ketään ei ole osannut vielä antaa parempiakaan neuvoja.
En tätä sillä, että itse olisin alan ekspertti, mutta ainakin olen sen verran kypsä, että osaan keskustella asiasta häpeilemättä. Uskon, että monet täälläkin, on vielä kovin nuoria, omaa seksuaalisuuttaan etsiviä. Miksi ihmeessä siis ei voida keskustella asioista niiden oikeilla nimillä ja esittää omia näkemyksiä ja kokemuksia? Nimimerkkien takana jokaisen henkilöllisyys on turvattu, ei kenenkään pidä kirjoittaa omalla nimellä, jos ujostuttaa. Toivonkin siis, että tästä voisi kehkeytyä asiallinen keskustelu, josta jokainen voisi oppia jotain uutta. Keskusteluiden ja kokeilujen kauttahan jokainen löytää ne omat juttunsa..asialista keskustelua näitä lisää
- vinkkivvv
suihku on ehdottomasti hyvä, varsinkin jos on sellainen hierova.
Toinen kiva on sähköhammasharja:
eli siis klitoriksen kiihottamiseen, vaikka aluksi pikkuhousujen päältä. Tosi kivat vibat.
Jos on jotain "pakko" tunkea sisäänsä, voi olla hyvä idea käyttää kondomia siinä päällä.
Nautinnollisia hetkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179