4.0l:n veekasi Bemari. Minulla on tietoa automaattilaatikolla varustetusta 540:sta.Kiihtyvyys 0-100km/h 6.8 ja huiput 240km/h.Olen kuullut että tätä saisi manuaalivaihteisena. Mitkä olisi sen vastaavat arvot? Vielä: Kulutus jos joku tietää?
BMW 540 i 93 - 96
10
797
Vastaukset
- bmw
on sen verran että ei meinaa päästä samanikäisellä M5:lla karkuun!!!! Kone on muuten 4.4 litraa vaikka perässä lukee 540. arvoista en tiedä mutta hyvä halvempi vastine M5:selle se on
- Poika
M60 moottori on 4,0L kun se äijä puhui E34 korista. 4,4L Tuli siihen uudempaan E39 malliin.
- e34 touring
540i Manuali laatikolla ja se on kuusivaihteinen. Se on 850CSI´stä se laatikko. En osaa sanoa kuinka nopeesti se kihtyy mutta eikö se ole siinä 6s paikeella.Mulla on remuksen putkisto, jr tehofilteri ja Jr Superchip. Niin se kulutus on muuten sen ajotietokoneen mukaan 8,3 talvi ajoa. Se oli ennen chippausta.En ole viellä katsonnut laskiko se vai nuosiko se kulutus (auto on Hifin asennuksessa).Se kulutus oli muuten rauhallista ajoa = laillista ajoa.
- e34 touring
540i Manuali laatikolla ja se on kuusivaihteinen. Se on 850CSI´stä se laatikko. En osaa sanoa kuinka nopeesti se kihtyy mutta eikö se ole siinä 6s paikeella.Mulla on remuksen putkisto, jr tehofilteri ja Jr Superchip. Niin se kulutus on muuten sen ajotietokoneen mukaan 8,3 talvi ajoa. Se oli ennen chippausta.En ole viellä katsonnut laskiko se vai nuosiko se kulutus (auto on Hifin asennuksessa).Se kulutus oli muuten rauhallista ajoa = laillista ajoa.
- jepe11
tietääkö kukaan mistä saisi tollaseen BMW 540 iA tehopakoputkistoa !!!!?????
- jepe11
vuosimalliin 93
- BMWPower92
jepe11 kirjoitti:
vuosimalliin 93
Itse porasin omaan bemariini (320 -92) takapöntön eteen 10mm reiän.Tuli kunnon pörinät..Nyt voi kehua kaikille että on tehoputkisto.
- gsdfd
jepe11 kirjoitti:
vuosimalliin 93
google tietää.. käytä hakusanoja Eisenmann ja Supersprint
- jepe11
just käyhän se noinkin ....
- jepe11
ei löydy koko putkistoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673