BMW 540 i 93 - 96

Vinkkeli se olla pitää

4.0l:n veekasi Bemari. Minulla on tietoa automaattilaatikolla varustetusta 540:sta.Kiihtyvyys 0-100km/h 6.8 ja huiput 240km/h.Olen kuullut että tätä saisi manuaalivaihteisena. Mitkä olisi sen vastaavat arvot? Vielä: Kulutus jos joku tietää?

10

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bmw

on sen verran että ei meinaa päästä samanikäisellä M5:lla karkuun!!!! Kone on muuten 4.4 litraa vaikka perässä lukee 540. arvoista en tiedä mutta hyvä halvempi vastine M5:selle se on

• Poika

M60 moottori on 4,0L kun se äijä puhui E34 korista. 4,4L Tuli siihen uudempaan E39 malliin.

• e34 touring

540i Manuali laatikolla ja se on kuusivaihteinen. Se on 850CSI´stä se laatikko. En osaa sanoa kuinka nopeesti se kihtyy mutta eikö se ole siinä 6s paikeella.Mulla on remuksen putkisto, jr tehofilteri ja Jr Superchip. Niin se kulutus on muuten sen ajotietokoneen mukaan 8,3 talvi ajoa. Se oli ennen chippausta.En ole viellä katsonnut laskiko se vai nuosiko se kulutus (auto on Hifin asennuksessa).Se kulutus oli muuten rauhallista ajoa = laillista ajoa.

• e34 touring

540i Manuali laatikolla ja se on kuusivaihteinen. Se on 850CSI´stä se laatikko. En osaa sanoa kuinka nopeesti se kihtyy mutta eikö se ole siinä 6s paikeella.Mulla on remuksen putkisto, jr tehofilteri ja Jr Superchip. Niin se kulutus on muuten sen ajotietokoneen mukaan 8,3 talvi ajoa. Se oli ennen chippausta.En ole viellä katsonnut laskiko se vai nuosiko se kulutus (auto on Hifin asennuksessa).Se kulutus oli muuten rauhallista ajoa = laillista ajoa.

• jepe11

tietääkö kukaan mistä saisi tollaseen BMW 540 iA tehopakoputkistoa !!!!?????

• jepe11

vuosimalliin 93

• BMWPower92
        jepe11 kirjoitti:

vuosimalliin 93

Itse porasin omaan bemariini (320 -92) takapöntön eteen 10mm reiän.Tuli kunnon pörinät..Nyt voi kehua kaikille että on tehoputkisto.

• gsdfd
        jepe11 kirjoitti:

vuosimalliin 93

google tietää.. käytä hakusanoja Eisenmann ja Supersprint

• jepe11

just käyhän se noinkin ....

• jepe11

ei löydy koko putkistoa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe