Miten asiamiestoiminta on rakennettu?
Käsittääkseni esim. vakuutusmyyjät ovat monesti asiamiehiä.
Tarkoittaako se sitä, että asiamies koulutetaan yhtiön puolesta ja että hänelle annetaan "salkku" käteen ja sanotaan, että "Mars myymään" vai miten?
Asiamies sitten ilmeisesti toiminimellä laskuttaa palkkiot eikä ole työsuhteessa päämieheen, vai?
Joutuuko asiamies maksamaan itse kaikki kulunsa?
Miten toimii asiamiestoiminta
3
468
Vastaukset
- Asiaton mies
Itse ruohonjuuritason kohtuullisesti pärjäävänä yrittäjänä ei mikään ota kupoliin enemän kuin nämä provikkapalkkaiset asiamiehet 20v vanhoissa rippikoulupuvuissaan jotka tulevat kertomaan minulle säästämisestä,sijoittamisesta, eläkevakuutuksista,jne,jne...
Jos kerta tiedän tai olen saanut rahan poikimaan niin nytkö tarvitsisin jonkin pikakoulutetun pellen apua??
Tosin kyseessähän on tuplajymäytys sillä täkyihin tarttuneet asiakkaathan ohjataan pikaisesti kokeneemmille emoyhtiön listoilla oleville henkilöille..- seuraava...
Pohjantähdellä oli seuraava ilmoitus työpaikkoja avoinna kohdassa.
"Tule vakuutusedustajaksi Pohjantähteen"
"Tehtävä on asiamiespohjainen, siitä ei synny työsuhdetta. Työ sopii erinomaisesti yrittäjähenkiselle yksityishenkilölle tai yrittäjälle. Ansiosi perustuu tekemääsi työpanokseen ja onnistuessasi on varmasti palkitseva"
Voisiko joku suomentaa että mitä tuo tarkoittaa!
Kuka maksaa tulonhankkimisesta aiheutuneet kulut kun soitan asiakkaille tai menen autolle asiakkaan luokse? Entä sotumaksut jne...
Onko tämä asiamiesjutska joku uusi/vanha tapa kiertää työsuhdetta? - Asiallinenmies?
seuraava... kirjoitti:
Pohjantähdellä oli seuraava ilmoitus työpaikkoja avoinna kohdassa.
"Tule vakuutusedustajaksi Pohjantähteen"
"Tehtävä on asiamiespohjainen, siitä ei synny työsuhdetta. Työ sopii erinomaisesti yrittäjähenkiselle yksityishenkilölle tai yrittäjälle. Ansiosi perustuu tekemääsi työpanokseen ja onnistuessasi on varmasti palkitseva"
Voisiko joku suomentaa että mitä tuo tarkoittaa!
Kuka maksaa tulonhankkimisesta aiheutuneet kulut kun soitan asiakkaille tai menen autolle asiakkaan luokse? Entä sotumaksut jne...
Onko tämä asiamiesjutska joku uusi/vanha tapa kiertää työsuhdetta?Asiamiestoiminta on työsuhteen kiertämistä(vanhaa), mutta se on lailla suojattua. Jos ryhdyt asiamieheksi vakuutusyhtiölle, perustat muodoltaan itse valitsemasi yrityksen. Jotkut yhtiöt eivät hyväksy muuta kuin henkilöyhtiön.
Olet siis yrittäjä ja vastaan itse kaikista kuluistasi ja tuloistasi.
Hakeutuisin sinuna ehkä johonkin isompaan yhtiöön asiamieheksi, tai sitten jotain toista uraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145