Miten asiamiestoiminta on rakennettu?
Käsittääkseni esim. vakuutusmyyjät ovat monesti asiamiehiä.
Tarkoittaako se sitä, että asiamies koulutetaan yhtiön puolesta ja että hänelle annetaan "salkku" käteen ja sanotaan, että "Mars myymään" vai miten?
Asiamies sitten ilmeisesti toiminimellä laskuttaa palkkiot eikä ole työsuhteessa päämieheen, vai?
Joutuuko asiamies maksamaan itse kaikki kulunsa?
Miten toimii asiamiestoiminta
3
463
Vastaukset
- Asiaton mies
Itse ruohonjuuritason kohtuullisesti pärjäävänä yrittäjänä ei mikään ota kupoliin enemän kuin nämä provikkapalkkaiset asiamiehet 20v vanhoissa rippikoulupuvuissaan jotka tulevat kertomaan minulle säästämisestä,sijoittamisesta, eläkevakuutuksista,jne,jne...
Jos kerta tiedän tai olen saanut rahan poikimaan niin nytkö tarvitsisin jonkin pikakoulutetun pellen apua??
Tosin kyseessähän on tuplajymäytys sillä täkyihin tarttuneet asiakkaathan ohjataan pikaisesti kokeneemmille emoyhtiön listoilla oleville henkilöille..- seuraava...
Pohjantähdellä oli seuraava ilmoitus työpaikkoja avoinna kohdassa.
"Tule vakuutusedustajaksi Pohjantähteen"
"Tehtävä on asiamiespohjainen, siitä ei synny työsuhdetta. Työ sopii erinomaisesti yrittäjähenkiselle yksityishenkilölle tai yrittäjälle. Ansiosi perustuu tekemääsi työpanokseen ja onnistuessasi on varmasti palkitseva"
Voisiko joku suomentaa että mitä tuo tarkoittaa!
Kuka maksaa tulonhankkimisesta aiheutuneet kulut kun soitan asiakkaille tai menen autolle asiakkaan luokse? Entä sotumaksut jne...
Onko tämä asiamiesjutska joku uusi/vanha tapa kiertää työsuhdetta? - Asiallinenmies?
seuraava... kirjoitti:
Pohjantähdellä oli seuraava ilmoitus työpaikkoja avoinna kohdassa.
"Tule vakuutusedustajaksi Pohjantähteen"
"Tehtävä on asiamiespohjainen, siitä ei synny työsuhdetta. Työ sopii erinomaisesti yrittäjähenkiselle yksityishenkilölle tai yrittäjälle. Ansiosi perustuu tekemääsi työpanokseen ja onnistuessasi on varmasti palkitseva"
Voisiko joku suomentaa että mitä tuo tarkoittaa!
Kuka maksaa tulonhankkimisesta aiheutuneet kulut kun soitan asiakkaille tai menen autolle asiakkaan luokse? Entä sotumaksut jne...
Onko tämä asiamiesjutska joku uusi/vanha tapa kiertää työsuhdetta?Asiamiestoiminta on työsuhteen kiertämistä(vanhaa), mutta se on lailla suojattua. Jos ryhdyt asiamieheksi vakuutusyhtiölle, perustat muodoltaan itse valitsemasi yrityksen. Jotkut yhtiöt eivät hyväksy muuta kuin henkilöyhtiön.
Olet siis yrittäjä ja vastaan itse kaikista kuluistasi ja tuloistasi.
Hakeutuisin sinuna ehkä johonkin isompaan yhtiöön asiamieheksi, tai sitten jotain toista uraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840