Vastustajat ovat hörhöjä

fin.

17

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unionisti

      Poikkeus vahvistaa säännön! Menipä kauan löytää säädyllinen änkyrä. Arvaapa kauan meiltä kestää löytää satoja asiallisia ehdokkaita?

      • Äänestäjä

        Minä äänestän änkyrää mielelläni. Jos Kortelainen on sellainen, niin sopii minulle oikein hyvin!


      • Sininen_variaatio
        Äänestäjä kirjoitti:

        Minä äänestän änkyrää mielelläni. Jos Kortelainen on sellainen, niin sopii minulle oikein hyvin!

        Euroopan Unionin maihihnnousu ja äänestäkäämme IPUA,
        Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia.


      • jälleen
        Sininen_variaatio kirjoitti:

        Euroopan Unionin maihihnnousu ja äänestäkäämme IPUA,
        Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia.

        EU ei saa vaikuttaa enempää yhteiskuntaamme, joten luettelit kaikki viisaat puolueet!


      • fin.

      • talollinen
        Sininen_variaatio kirjoitti:

        Euroopan Unionin maihihnnousu ja äänestäkäämme IPUA,
        Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia.

        EI IPUA!

        EI PESUJA!

        EI KÖYHÄKAULOJA!

        Vain EU, EU yksin.


      • talollinen
        jälleen kirjoitti:

        EU ei saa vaikuttaa enempää yhteiskuntaamme, joten luettelit kaikki viisaat puolueet!

        Ei tämä ole viisasta:

        http://www.itsenaisyyspuolue.fi

        EIKÄ MIKÄÄN MUUKAAN!!! Paitsi EU:n kannattaminen ja talouden kasvattaminen.

        VEIVIKAULAT!!!


      • nomex
        Äänestäjä kirjoitti:

        Minä äänestän änkyrää mielelläni. Jos Kortelainen on sellainen, niin sopii minulle oikein hyvin!

        Änkyrää! kyllä tämä eu hulluus on lopetettava heti alkuunsa kaikenlainen teolisuusjohtajien ja teollisuuden tukeminen kansakunnan varoilla on lopetettava välittömästi!


      • nomex
        talollinen kirjoitti:

        EI IPUA!

        EI PESUJA!

        EI KÖYHÄKAULOJA!

        Vain EU, EU yksin.

        eu elää kuolikouristuksissaan eulle käy entiselle neuvostoliitolle ja euta voidaankin verrata neuvostoliittoon paitsi että kun venäjä sulki esim kaasu ja öljyhanat niin hetihän esim keski-euroopassa tuli hätä vaikka eu oli kuinka venäjää vastaa mutta johan venäjää arvostettiin kun eu sai venäjältä öljyä ja kaasua:) huomasit kuinka haavoittuvainen se eusi on:) eu on täysin riipopuvainen venäjästä:)


      • nomex
        talollinen kirjoitti:

        Ei tämä ole viisasta:

        http://www.itsenaisyyspuolue.fi

        EIKÄ MIKÄÄN MUUKAAN!!! Paitsi EU:n kannattaminen ja talouden kasvattaminen.

        VEIVIKAULAT!!!

        On in ja eu on out:) äänestä sinä ipua:)


      • nomex
        Sininen_variaatio kirjoitti:

        Euroopan Unionin maihihnnousu ja äänestäkäämme IPUA,
        Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia.

        Tarvitse euta tänne Suomeen nokkimaan asioitamme eikäsäätämään meile typeriä direktiivejään joka haluaa eu direktiivejä painukoon brysseliin!!


    • ProjectX

      Samaa roskaa mitä täälä saa lukea päivästä toiseen..

    • talollinen

      Kauan ei mene, ennen kuin hän muuttuu risupartaiseksi hörhöksi. EU:ta voivat vastustaa vain tietyntyyppiset ihmiset, ei koko kansa.

      • nomex

        Vstustaa jo yli puolet kansasta on nähty ettei puheet eusta pitäneet paikkansa mm hinnat nousivat sekä työttömyys lisääntyi se on puhtaasti eun vika


    • niitä

      risupartoja on puolet suomalaisista!!!!!!

      • ryhmä euroopassa

        ...


    • EU:lle tulee aiheuttaa maksimi jäynää tunkemalla direktiivit sinne missä päivä ei paista.

      EU:ta vertaan kommunisteihin ja enemmän ihmettelen ihmisiä, jotka hyväksyvät kaiken paskan, jonka jotkut puku päällä kulkevat pellet suoltavat suustaan.

      Ja miksiköhän kommunistinen?Koska politbyroo kyhää direktiivejään tuntemustensa perusteella, kuten joku lakupaperit sekä tupakkakielto vouhotukset.

      No hui..Nyt EU:n Gestapo syynää IP:tä ja toteaa, että kirjoittaja ei hyväksy kommunistien ideologiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe