Kaikki EU:n vastustajat ovat risupartaisia hörhöjä?
http://www.kortelainen.org/
Vastustajat ovat hörhöjä
17
1687
Vastaukset
- Unionisti
Poikkeus vahvistaa säännön! Menipä kauan löytää säädyllinen änkyrä. Arvaapa kauan meiltä kestää löytää satoja asiallisia ehdokkaita?
- Äänestäjä
Minä äänestän änkyrää mielelläni. Jos Kortelainen on sellainen, niin sopii minulle oikein hyvin!
- Sininen_variaatio
Äänestäjä kirjoitti:
Minä äänestän änkyrää mielelläni. Jos Kortelainen on sellainen, niin sopii minulle oikein hyvin!
Euroopan Unionin maihihnnousu ja äänestäkäämme IPUA,
Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia. - jälleen
Sininen_variaatio kirjoitti:
Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia.EU ei saa vaikuttaa enempää yhteiskuntaamme, joten luettelit kaikki viisaat puolueet!
- fin.
Ei hän ole suinkaan ainoa "säädyllinen änkyrä". Täällä toinen.
http://www.iltalehti.fi/runot/runottimosoiniHM_rn.jpg - talollinen
Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia.EI IPUA!
EI PESUJA!
EI KÖYHÄKAULOJA!
Vain EU, EU yksin. - talollinen
jälleen kirjoitti:
EU ei saa vaikuttaa enempää yhteiskuntaamme, joten luettelit kaikki viisaat puolueet!
Ei tämä ole viisasta:
http://www.itsenaisyyspuolue.fi
EIKÄ MIKÄÄN MUUKAAN!!! Paitsi EU:n kannattaminen ja talouden kasvattaminen.
VEIVIKAULAT!!! - nomex
Äänestäjä kirjoitti:
Änkyrää! kyllä tämä eu hulluus on lopetettava heti alkuunsa kaikenlainen teolisuusjohtajien ja teollisuuden tukeminen kansakunnan varoilla on lopetettava välittömästi!
- nomex
talollinen kirjoitti:
EI IPUA!
EI PESUJA!
EI KÖYHÄKAULOJA!
Vain EU, EU yksin.eu elää kuolikouristuksissaan eulle käy entiselle neuvostoliitolle ja euta voidaankin verrata neuvostoliittoon paitsi että kun venäjä sulki esim kaasu ja öljyhanat niin hetihän esim keski-euroopassa tuli hätä vaikka eu oli kuinka venäjää vastaa mutta johan venäjää arvostettiin kun eu sai venäjältä öljyä ja kaasua:) huomasit kuinka haavoittuvainen se eusi on:) eu on täysin riipopuvainen venäjästä:)
- nomex
talollinen kirjoitti:
Ei tämä ole viisasta:
http://www.itsenaisyyspuolue.fi
EIKÄ MIKÄÄN MUUKAAN!!! Paitsi EU:n kannattaminen ja talouden kasvattaminen.
VEIVIKAULAT!!!On in ja eu on out:) äänestä sinä ipua:)
- nomex
Köyhien asialla puoluetta tai Perussuomalaisia.Tarvitse euta tänne Suomeen nokkimaan asioitamme eikäsäätämään meile typeriä direktiivejään joka haluaa eu direktiivejä painukoon brysseliin!!
- ProjectX
Samaa roskaa mitä täälä saa lukea päivästä toiseen..
- talollinen
Kauan ei mene, ennen kuin hän muuttuu risupartaiseksi hörhöksi. EU:ta voivat vastustaa vain tietyntyyppiset ihmiset, ei koko kansa.
- nomex
Vstustaa jo yli puolet kansasta on nähty ettei puheet eusta pitäneet paikkansa mm hinnat nousivat sekä työttömyys lisääntyi se on puhtaasti eun vika
- niitä
risupartoja on puolet suomalaisista!!!!!!
- ryhmä euroopassa
...
EU:lle tulee aiheuttaa maksimi jäynää tunkemalla direktiivit sinne missä päivä ei paista.
EU:ta vertaan kommunisteihin ja enemmän ihmettelen ihmisiä, jotka hyväksyvät kaiken paskan, jonka jotkut puku päällä kulkevat pellet suoltavat suustaan.
Ja miksiköhän kommunistinen?Koska politbyroo kyhää direktiivejään tuntemustensa perusteella, kuten joku lakupaperit sekä tupakkakielto vouhotukset.
No hui..Nyt EU:n Gestapo syynää IP:tä ja toteaa, että kirjoittaja ei hyväksy kommunistien ideologiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401684Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151098Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231053Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571043- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12865Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843