Nyt vaalien alla kaikki haluavat olla ympäristön ystäviä.
Siksi on syytä kiinnittää huomiota ympäristön kannalta kaikkein törkeimpään epäkohtaan.
Suomessa maatalous on ylivoimaisesti pahin vesistöjen saastuttaja. Tämä koskee sekä sisävesi- että merialueita.
Ministeri Pekkarisen olisikin syytä hoitaa tämä asia ensisijaisesti kuntoon ennen kuin alkaa puuhastella kaikenmaailman bioenergiahörhöilyjen kanssa.
Maatalous pahin vesistöjen saastuttaja
3
470
Vastaukset
Hyvin kirjoitettu.
Samasta epäkohdasta kirjoitti Nokia Oyj:n entinen pääjohtaja DI Kalle Isokalliokin hiljattain kolumnissaan.- oivahärkönen
... hyökätä maanviljelyn kimppuun ja herätellä jo henkiin jo unohtunutta vastakkaiasettelua maaseudun ja keskusten välillä.
Viljelyn päästöjä ollaan tehokkaasti vähennetty viime aikoina. Mutta ei niitä kovin paljoa pystytä vähentämään jos leipää aiomme syödä.
On se muuten kumma, että Pohjanlahti on hämmästyttävän puhdas, vaikka sen ranta-alueet ovat voimakkaasti viljeltyä aluetta ja Pohjanmaan joet laskevat Pohjanlahteen. Mutta siellä ei ole suuria kaupunkeja eikä niin paljon raskasta teollisuutta kuin Suomenlahden rantamilla. Suomenlahti on likainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859