spermaa naiselle!!!???

teen89

moi.. oisko täällä paljo vapaaehtoisia miehiä jotka haluis osallistua yhden naisen fantasian toteuttamiseen.. eli tämä nainen haluais niellä mahdollisimman paljon spermaa.. niin kysyisin näin alustavasti että kuinka paljo täältä löytyis miehiä siihen???

pistäkää ikä viestiin ja kertokaa kuinka paljo haluatte mukaan ja jotain muuta mitä keksitte!! ja jos sulta tulee saman verran spermaa kun peter north:lta ni se ois kiva ;D

ps. tää nainen on 18v!!

13

2825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä_

      pistäkää ikä viestiin ja kertokaa kuinka paljo haluatte mukaan ja jotain muuta mitä keksitte!!

      Täysi-ikäinen, aika paljon ja kyllähän sitä kaikkea voi keksiä.

    • samppa pks

      186cm ja n.100kg lihaksikas/roteva 17cm parrun omaava mies vantaalta haluu antaa spermaansa nieltäväksi...tarvittaessa ehkä pystyn järkkäämään paikanki..ilmota pian itestäs...mailissa saat numeron josta mut tavottaa...mailiossasta huolimatta olen täysin suomalainen

      t:sami

      • Hiestomania

        Eikai vain ole H?
        Haluat antaa spermasi miehen nieltäväksi.
        No huhhuh.


    • Litrasanko

      Älä nyt hyvä Mies viitsi leikilläsikään naisena esiintyä, kasva vähän.

    • Anonyymi

      Pistä viestiä 0442113294.spermaa täältä

      • löytyy 38v ja spermaa tulee paljon


    • Anonyymi

      26 vuotias 185cm normaali kokoinen mies olisi valmis antamaan spermat. Vantaalta kotoisin! 0504070869 jos haluaa ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Hyvä mies feikki..

    • Anonyymi

      ja 12 vuotta vanha ketju...

    • Anonyymi

      Mies Lahdesta 50 mukana.
      Erittäin kiinostunut. Jos pääsee mukaan laitan yhteystietoa. Ryhmäseksi muutenkin kiinostaa. Olen hetero

    • Anonyymi

      Ei täällä enää kukaan mitään etsi. Katsokaa hyvät ihmiset koska aloitus on kirjoitettu ennenkuin luulette vielä pääsevänne mukaan.

    • Anonyymi

      Keski-Suomen alueella olis vähän sama tilanne. Emännällä haaveena sama

    • Anonyymi

      Haaveillahan aina saa, mutta ei tämän ketjun aloittajan kanssa mitään toteuttamisesta tule Ymmärtäkää jo.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe