Mistä ihmeestä tämä kipu ja ummetus/ripuli johtuvat? Aloitin e-pillereiden syönnin kaksi viikkoa sitten ja nyt alavatsa on koko ajan ihan tajuttoman kipee. Maanantaina olin päivystyksessä, koska luulin että umpisuoli temppuilee. Kaikki testit otettiin ja mitään ei löytynyt. Ehkäsy-neuvolassakin epäiltiin vain klamydiaa, mutta se ei voi olla koska en ole ollut yhdynnässä. Kipu on välillä niin kovaa että on vaikea olla. Olen kova jännittämään ja mulla on paniikkihäiriö lääkitys. Viime aikoina oloni on tuntunut jostain syystä todella huonolta. eilen illalla käsiin on ilmestynyt ihmeellistä ihottumaa. Voisko olla ruoka aine allergia? tulen kohta hulluksi!!!
mä tuun hulluksi kohta itseni kanssa
vatsaan sattuu
7859
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 7
Vanhimmat
oon muuten 17-vuotta
Siis tuo kipu alkoi pillereiden syönnin aloitettuasi? Tajusiko arvon lekuri etes mainita, että ne pillerit ei välttämättä sovi sinulle? Otappas asia puheeksi lääkärin kanssa niin voi olla, että saat kokeilla erimerkkisiä pillereitä. Pillereillähän saattaa olla kaikenlaisia sivuvaikutuksia. Nuihin meliane pillereihin joita syön kuuluu ripuli,huonovointisuus jne. Ei tuo ole kyllä normaalia kun tuolleen kipuilee.
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanro=&atc=&freetext=natriumlauryylisulfaatti&vaikuttavat=&muoto=&haitta=&kaytto=&vasta=&x=0&y=0
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanro=&atc=&freetext=titaanidioksidi&vaikuttavat=&muoto=&haitta=&kaytto=&vasta=&x=0&y=0
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000202&posting=22000000018923852&view_mode=flat_threaded
http://www.mm.helsinki.fi/users/lindstro/Opetus/Opetus_2003/Seminaarityot_2001/Sari/MYKOTOX_SARI.html
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
ja apua tuolta:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri