Savonlinnassa larppaajia?

Takatukkatonttu

Olisin kiinnostunut larppaamisesta vaan en tunne ketään muita larppiksia täältäpäin. Täällä nätkillä päin on todella hyviä larppipöheikköjä. Iloinen larppis ota yhteyttä! [email protected]

12

1731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse harrastan hyvin usein "SKARPPAAMISTA"

Joskus bisnekset Savonlinnan seudulla menee pieleen ja silloin päätän SKARPATA hieman. Hyvin usein SKARPATTUANI huomaan, että pankkitilini on lihonut noin 500.000€:lla

Mielestäni siis kannattaa SKARPATA ja suosittelin SKARPPAUSTA muillekin. SKARPATKAA ja teistäkin voi tulla oikein hyvällä säkällä rikkaita.

• Karjujen karju

Sinä harrastat virpomista onnettomalla pikku nysälläsi. Onko kiva olla yksin koko loppuelämä? Hah hah hah hah...onneton peräkammarinpoika!

• Bisnesmies..

Tuki simpanssi nettiyhteytesi ja mene keräämään pulloja!

• larppaus?????

Kysyn vaan, joku trendihuumeen vetoa?

• BadMyntton

larppauksesta. Joka lauantai minä pukeudun maahiseksi ja lyön naapuria miekalla kaulaan. Pakko kyllä huomauttaa, että harjoittamani extreme-larppaus eroaa suuresti ns. normilarpista, jossa vaan pukeudutaan naiseksi!

• kylmästi
        BadMyntton kirjoitti:

larppauksesta. Joka lauantai minä pukeudun maahiseksi ja lyön naapuria miekalla kaulaan. Pakko kyllä huomauttaa, että harjoittamani extreme-larppaus eroaa suuresti ns. normilarpista, jossa vaan pukeudutaan naiseksi!

kutittaa selkää, se eteenpäin työntää,
        älä siis pelkää...

• Takatukkatonttu

Olen saanut todella paljon sähköpostia larppaajilta ympäri etelä-savoa ja joiltakin tänne opiskelemaan lähitulevaisuudessa muuttavilta (mm. uudeltamaalta). Olemme päättäneet perustaa mahti/voimatonttuiluun painottuvan larppaus-seuran. Nyt pitäsi löytää nettisivuille tekijää ja nimikin keksiä! Nimiehdotukset ja sivujen tekoon haluavat ottakaa yhteyttä [email protected]!

• Ien

olisi seuraava: Estottomat lohikäärmeet

• BadMyntton

kun mie olen harrastanu larppaamista jonkin verran niin olen huomannu että aika usein miulle jää se rooli päälle...Eilen illalla larppasin pari tuntia ihan ite ja olin olevinnaan puutarhatonttu jolla on maagisia voimia ihan peruskamaa eli ossaan lentää ja olla näkymätön ja puhua maahisten kieltä, nii akka pyyti käymään kaupasta sokeria, niin sitku miun piti sanoo lähtiissä kiitos nii mie sanoinkin sen ylämaan maahisten kielellä eli Gryzmadoh:D Se myyjä vähä katto kakkosella et wotöfaaaak? MIe sit sanoin sille et jäi vähä rooli päälle kun olin just larpannu ja se meni ihan punaseks ja vastas miulle, että jagr gyndy skulle mahgloh! Olin vähän aikaa et ei helv... se myyjä osas puhuu muinaista Gnaaliaa, jota ei osaa kun lohikäärmeet ja niistäkii vaan sellaset joilla on typistetyt korvat! No sit mie tajusin et sekii on larppaaja ja myö heitettiin salaset ylämaan tervehykset lähtiissä...

• raulikookoo

pakko kyssyy?

• BadMyntton
        raulikookoo kirjoitti:

pakko kyssyy?

se kysymys unohtu, mut se on ihan normaalia meille larppajille ku me eletään niin hetkessä tiätsä? Carpe diem ja tollee...

• Minna xyz

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe