kevään/kesän tanssilavojen vetonauloja? veikkauksia...
Ketkä artistit
46
4191
Vastaukset
- cinderella*
Kari Tapio,Tommi Soidinmäki, Tapani Kansa, Mikko Mäkeläinen ja Eija Kantola,
- -files-
tässä omat veikkaukseni:
- mikko mäkeläinen
- kari tapio
- finlanders
- tommi soidinmäki
- yölintu
- jani ja jetsetters
- eija kantola
- anne mattila - ounou!
- Yölintu
- Charles Plogman
- Eija Kantola
- Kari Tapio
- Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty
- Varjokuva
- Tapani Kansa
- Tommi Soidinmäki - Eka fani
Nämä ovat: Janne Tulkki, Mikko Mäkeläinen, Tommi Soidinmäki, Jani&Jettesers, Taikakuu, NeljänSuora, Juha Metsäperä, Saija Tuupanen, Anneli Mattila, Eija Kantola
- ovat
Mikko Mäkeläinen, Anne ja Anneli Mattila, Kari Tapio sekä Taikakuu.
Kansan Tapsa, Yölintu, Saska Helmikallio, Finlanders, Anne Mattila, Jani ja Jetsetters...
- -emppu-
artisteja, jotka vetävät hyvin yleisöä tanssipaikoille:
- Anne Mattila ja Mistral
- Kari Tapio ja Hänen orkesterinsa
- Finlanders
- Tommi Soidinmäki ja Seinäruusut
- Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty
- Eija Kantola ja Omega
- Paula Koivuniemi orkestereineen- kauheeta...provo?
Siis yhden tanssijan lista.Mua naurattaa tosiaan tää "lista".Kaikilla melkein samat nimet.Kuuluukohan laulajat samaan levy-yhtiöön? Ehkä joku vain pelleilee??? Ei tää voi olla totta,että kaikki ovat näin samaa mieltä.
- jowell1828
* tapani kansa
* kari tapio
* eija kantola
* tommi soidinmäki
* markku aro
* yölintu
* paula koivuniemi
* taikakuu
* finlanders - 007
Janne Tulkki, Saija Tuupanen, Tommi Soidimmäki ja Tarja Lunnas
- manne
Hannu Palo ,Teuvo Valo.
- että..
Soidinmäki
Metsäperä
Kantola
Lämsä
Neljänsuora- ehdottamasti
on ykkönen
- meillä oN
omat suosikimme joidenka tansseissamme käymme,,,nämä koko vuoden suosikit : - Saija Tuupanen, Varjokuva, Charles Plogman, Saska Helmikallio, Marko Lämsä sekä Tomi Markkola
- Just me
Se on totta, että jokaisella ovat omat suosikkinsa ja minulla sattuu olemaan Soidinmäki ja Kansa, sekä naisista Kantola ja Tuupanen.
- Jade_
Just me kirjoitti:
Se on totta, että jokaisella ovat omat suosikkinsa ja minulla sattuu olemaan Soidinmäki ja Kansa, sekä naisista Kantola ja Tuupanen.
Veit sanat suustani. Meikäläisellä on nimittäin täysin samat suosikit ! :D
- Humboogi
ja uudelleen rundille lähtevä Agents.
- vetää........
tanssikansaa SOUVARIT, minun listaykkönen.
- tanssinjärjestäjä
hyviä tanssittajia on paljon, mutta kellä on nimeä ja vetovoimaa on vähemmän! Nämä valitsemani seuraavat artistit ja yhtyeet perustuvat täysin lipunmyynteihin ja suosioon (ei peremmuusjärjästyksessä):
1. Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty
2. Anne Mattila
3. Finlanders
4. Tommi Soidinmäki
5. Eija Kantola ja Omega
6. Yölintu
7. Arja Koriseva
8. Kari Tapio- Jivejalka
Artistit vetävät eri tanssilavoille porukkaa erilailla. Eli joku artisti voi olla hyvinkin suosittu jollain tietyillä tanssilavoilla, mutta sitten taas jossain muuallapäin Suomea olevilla tanssilavoilla ei olekkaan niin suosittu. Eli se suosio voi vaihdella eri paikoissa hyvinkin paljon.
Tanssilavoilla hyvin porukkaa vetävät ainakin varmasti sellaiset nimet, kuin : Finlanders, Anne Mattila , Yölintu, Kari Tapio,Eija Kantola, Tapani Kansa, Tommi Soidinmäki ja Mikko Mäkeläinen, - Super hyper
Jivejalka kirjoitti:
Artistit vetävät eri tanssilavoille porukkaa erilailla. Eli joku artisti voi olla hyvinkin suosittu jollain tietyillä tanssilavoilla, mutta sitten taas jossain muuallapäin Suomea olevilla tanssilavoilla ei olekkaan niin suosittu. Eli se suosio voi vaihdella eri paikoissa hyvinkin paljon.
Tanssilavoilla hyvin porukkaa vetävät ainakin varmasti sellaiset nimet, kuin : Finlanders, Anne Mattila , Yölintu, Kari Tapio,Eija Kantola, Tapani Kansa, Tommi Soidinmäki ja Mikko Mäkeläinen,Suosittu Jani&Jetsetters vetää salit täyteen! Eikä mikään ihme! Mäkeläinen hiipuu. Ainakin kun viimeksi keikalla kävin.
- Yx kuuntelija/ tanssija
Mikä on suosion salaisuus?! Mielestäni artistilla täytyy olla ehdottomasti hyvä bändi ja monipuoliset setit, artistin itse täytyy myöskin esittää tassittavaa ja monipuolista musiikkia, eikä pelkästään levykappaleita! Ja oikeanlainen asennoituminen täytty olla kuulijoitaan kohtaan!
Mielestäni seuraavat artisti/ bändit ovat saavuttaneet tällaisen suosion;
- Eija Kantola Omegoineen tarjoaa aina laadukasta musiikkia iltaan kuin iltaan!
- Finlandersin pojat osaavat myöskin viihdyttämisen taidon!
- Arja Korisevalla on myös vankkumaton suosio, onpahan sitten vuoden tai kuukauden tekemättä mitään!
-Nuorista artisteista nimeäisin Tommi Soidinmäen listalleni. Hän osaa ottaa yleisönsä nöyrällä olemuksellaan! Myös hänen bändinsä Seinäruusut osaavat hommansa!
- Saija Tuupanen on kanssa niitä nuoria artisteja, joka osaa ottaa yleisönsä, myös Tornados bändi on aina laadukas!
- Kari Tapio, sen suurempia perusteluja! Suosio on ja pysyy! - Tommi Soidinmäki
Yx kuuntelija/ tanssija kirjoitti:
Mikä on suosion salaisuus?! Mielestäni artistilla täytyy olla ehdottomasti hyvä bändi ja monipuoliset setit, artistin itse täytyy myöskin esittää tassittavaa ja monipuolista musiikkia, eikä pelkästään levykappaleita! Ja oikeanlainen asennoituminen täytty olla kuulijoitaan kohtaan!
Mielestäni seuraavat artisti/ bändit ovat saavuttaneet tällaisen suosion;
- Eija Kantola Omegoineen tarjoaa aina laadukasta musiikkia iltaan kuin iltaan!
- Finlandersin pojat osaavat myöskin viihdyttämisen taidon!
- Arja Korisevalla on myös vankkumaton suosio, onpahan sitten vuoden tai kuukauden tekemättä mitään!
-Nuorista artisteista nimeäisin Tommi Soidinmäen listalleni. Hän osaa ottaa yleisönsä nöyrällä olemuksellaan! Myös hänen bändinsä Seinäruusut osaavat hommansa!
- Saija Tuupanen on kanssa niitä nuoria artisteja, joka osaa ottaa yleisönsä, myös Tornados bändi on aina laadukas!
- Kari Tapio, sen suurempia perusteluja! Suosio on ja pysyy!sitten jättää osna porukoista nimmareittaan? Jos on kerran niin nöyrä olemukseltaan! Petyin kun pyysin, sanoi vaan olevan kiire, ettei jouda kirjoittamaan. Siihen jäi Tommin keikat minun osaltani!
- bändin pojat
Tommi Soidinmäki kirjoitti:
sitten jättää osna porukoista nimmareittaan? Jos on kerran niin nöyrä olemukseltaan! Petyin kun pyysin, sanoi vaan olevan kiire, ettei jouda kirjoittamaan. Siihen jäi Tommin keikat minun osaltani!
Ovat huippu suosittuja ja nöyrästi ainakin laulaja jakaa nimmareita!
- silmissä
sitten jättää osna porukoista nimmareittaan? Jos on kerran niin nöyrä olemukseltaan! Petyin kun pyysin, sanoi vaan olevan kiire, ettei jouda kirjoittamaan. Siihen jäi Tommin keikat minun osaltani!
Nöyrää on helppohkoa aluksi näytellä. Aina silloin kun tuntuu että tarttee ja se on itselle eduksi. Oikea luonne voi olla kaukana nöyrästä. Tällaisista pienistä tapauksista ja kohtaamisissa se tulee sitten pikkuhiljaa ilmi.
- sylva n.
minulla puolestaan on Tommista vaan positiivisia muistoja, hän kyllä jaksaa keskustella fanien ja yleisön kanssa ja ajkaa nimmareita!
- onkin tapahtunut
mullekkin Tommin keikoilla, että herra ei ole joutanut ihmisetn kanssa juttelemaan eikä nimmareita jakamaan. Ottaisi mallia esim. kuningattarestaan Johanna Debreczenistä!!
- jowell1828
onkin tapahtunut kirjoitti:
mullekkin Tommin keikoilla, että herra ei ole joutanut ihmisetn kanssa juttelemaan eikä nimmareita jakamaan. Ottaisi mallia esim. kuningattarestaan Johanna Debreczenistä!!
soidinmäki on aina jakanut nimmareita, missä olen ollut katsomassa... tuo on kyllä potaskaa!
- no huhhuh!!!!
jowell1828 kirjoitti:
soidinmäki on aina jakanut nimmareita, missä olen ollut katsomassa... tuo on kyllä potaskaa!
enpä minäkään ole tollasta kuullut, et tomppa jättäis nimmarit jakamatta... ainakin viime kesänä kisarannassa jakoi nimmareita ilman mittään kiirettä...
- Tuo juttu
no huhhuh!!!! kirjoitti:
enpä minäkään ole tollasta kuullut, et tomppa jättäis nimmarit jakamatta... ainakin viime kesänä kisarannassa jakoi nimmareita ilman mittään kiirettä...
luultavasti nimmarin pyytäjänä ja sitä saamatta Tommi S:ltä tiedän asian laidan! Turha väittää potaskaksi!
- yks vaan......
Tuo juttu kirjoitti:
luultavasti nimmarin pyytäjänä ja sitä saamatta Tommi S:ltä tiedän asian laidan! Turha väittää potaskaksi!
kyllä ne muutkin artistit välillä jättää nimmarit kirjoittamatta, ihan sama... minullakin on kokemuksia, että nimeltä manitsemattomia artisteja on muitakin, jotka eivät aina kirjoita nimmareita!!! Itse en alennu nimeämään ketään...
- Dance girl
onkin tapahtunut kirjoitti:
Onhan aikoihin eletty, kun Tomskua väkisin yritetään mollata, mutt´sanonpa vaan, ett´monilla keikoillaan käyneenä olen laittanut merkille, kuinka hänellä nimenomaan on aikaa nimmareille, yhteiskuville, sekä pikku jutusteluun, joten pulinat pois, sanon mä.
Miehistä Tapsa Kansa ja Tommi Soidinmäki . Naisista Arja Koriseva ja Eija Kantola ( Varmaan Paula koivuniemikin jos tekee tänäkesänä tanssilavakeikkaa).
Orkestereista Yölintu, Varjokuva ja Jani ja Jetsetters.- ensi kesänä
Ehdottomasti Yölintu ja Jani&Jetsettters
- Rhanna
Justiinax, Arja Koriseva ei keikkaile tänä tulevana kesänä lainkaan, vaan viettää äitiyslomaa syyskuulle saakka. Syksymmällä Arja palaa estradeille uuden levyn ja kahden konserttikiertueen myötä, joista toinen on joulukonserttikiertue.
Rhanna kirjoitti:
Justiinax, Arja Koriseva ei keikkaile tänä tulevana kesänä lainkaan, vaan viettää äitiyslomaa syyskuulle saakka. Syksymmällä Arja palaa estradeille uuden levyn ja kahden konserttikiertueen myötä, joista toinen on joulukonserttikiertue.
Niin tosiaan, Arja on äitiyslomalla nyt syksyyn asti. En muistanut, että hän sai vasta hiljattain vauvan :)
- veikata
vetonauloja, mutta itse en astu tanssilavoille jos Souvarit, Taikakuu, Kari Tapio, Reijo Taipale, Anne Mattila ja monet muut ei ole rumbassa mukana.
- norbert k
"Tanssi laula vetonaula ootkin..."
Eini on ensi kesän ja syksyn vetonaula 30 v. taiteilijajuhlineen, tulee kesäshow ja syksyllä kiertue. - minun listani..
-Finlanders
-Eija Kantola&Omega - mm nämä:
Souvarit, Duo Sepi & Japi, Finlanders, Teuvo Oinas, Eero Magga, Agents
- Lavatanssia
Marita Taavitsainen,Antti Huovila,Reijo Taipale,Yölintu,Eija Kantola,Tarja Lunnas,Kari Tapio,Tomi Markkola,Marko Lämsä,Charles Plogman,Anna Erikson,Paula Koivuniemi,Janne Tulkki,Topi Sorsakoski.
- mamma mia
tässä mun listaa:
- taikakuu
- tarja lunnas
- tommi soidinmäki
- finlanders
- tomi markkola
- yölintu - tipaton helmikuu
kolme suosikkia ovat:
- taikakuu
- tarja lunnas
- tommi soidinmäki - hölkkääjä
1.souvarit
2.fbi- beat
3.soidinmäki
4.lunnas
5.finlanders
6.mäkeläinen
7.kantola - hyviä, kunhan
vaan pääsis suosikkien keikoille kesällä, kun oon taas ensi kesän kesätöissä...
- on ainakiN
tanssikansan mieleen. Hyvää tanssittavaa musiikkia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu771777- 591718
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3401486Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671290Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081269Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621127- 601109
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin991056Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57990