En tykkää suutelusta! :(

Outi Outoko????

Niin, minä en tykkää ns. kielareista. :( En ole koskaan tykännyt. Ei se ole miehestä kiinni, en ole tykännyt siitä kenenkään kanssa.

Tykkään siitä kun minua pussaillaan, ei ole väliä mitä kohtaa minussa. Suullekin saa suukon mulle antaa mutta vain silleen että huulet koskettaa toisiaan. Pitempikin pusu on OK kunhan ei vaan miehen kieli tule mun suuhuni.

Outoako?? Ei kai kaikkien tarvitse tykätä kaikesta, edes suutelemisesta?

Ja lisäksi se että jos olen suostunut ns. kielariin niin kiihotun ihan liikaa, paljon enemmän kuin siinä tilanteessa olisi ollut hyväksi! Sekin on kiusallista.

Olen SUHT. kokematon 25-vuotiaaksi. Varsinkin suutelemisen osalta. Nyt olen aloittelemassa elämäni TOISTA VAKAVAA seurustelusuhdetta (piti korostaa kummatkin sanat kun en tiedä kumpaa pitäisi korostaa enemmän *hih*) ja nyt taas joudun asian eteen josta ei ole pitkään aikaan tarvinnut huolehtia. Pari seksisuhdetta on ollut tässä välillä, sellaisia jotka on lähempänä "vakihoitoja" kuin rakkaussuhdetta. Olen päässyt livahtamaan suutelusta sillä kun olen pyytänyt anteeksi ja selittänyt jotain tyyliin että kielipusut mielestäni kuuluu vain RAKKAUSsuhteeseen...

Terkkuja vaan teille jos tunnistatte... :D Tulipa se totuuskin sitten esille...

Kiitos kaikista rakentavista, asiallisista neuvoista, rohkaisuista, kommenteista, arvosteluista ja kokemuksista. Tämä on mulle arka juttu!!

'outi'

3

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen__

      kerrot olevasi suht kokematon. ehkä se on syynä sille, että et pidä suutelemisesta. ehkä se ei tunnu sulle jotenkin luontevalta..? onko sinulla tunteita tätä suudeltavaa kohtaan? jos ne puuttuu ihan täysin se saattaa tuntua hankalalta. voisit ottaa kerran sellasen asenteen ettet ajattele mitään silloin, kun suutelet ja käytät itse mielikuvitusta. silloin voisit tehdä tälle suudeltavalle mitä haluat ;) ehkä olet kokenut sen jotenkin pakottavana juttuna tai muuta mikä saa sut ajattelemaan noin?

      kyllä minäkin joskus ajattelen jostakin niin, joka suutelee todella oudolla tavalla ja tunnen alkavani inhota suutelemista. :/ kunnes sitten tulee vastaan joku toinen, joka tekee olon erittäin mukavaksi =) tsemppiä sulle!

    • yx mies

      Ei kai kaikki voikaan tykätä kaikesta. Ehkä tuo, kun kerrot kiihottuvasi kielarista "liikaa", ujostuttaa sinua. Mutta voi olla, että mies kokee sen pettymyksenä, ainakin aluksi, jos ei saa antaa sulle kielareita. Ehkäpä asia korjaantuu, kun seurustelette kauemmin. Ja jos hän rakastaa sinua oikeasti, ei tuollainen asia ole esteenä, vaan hän hyväksyy tuonkin ominaisuuden sinussa, että haluat kevyitä pusuja. :-D kaikkea hyvää teille.

    • veikko....

      veikko olen

      mitä kuuluu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe