En tykkää suutelusta! :(

Outi Outoko????

Niin, minä en tykkää ns. kielareista. :( En ole koskaan tykännyt. Ei se ole miehestä kiinni, en ole tykännyt siitä kenenkään kanssa.

Tykkään siitä kun minua pussaillaan, ei ole väliä mitä kohtaa minussa. Suullekin saa suukon mulle antaa mutta vain silleen että huulet koskettaa toisiaan. Pitempikin pusu on OK kunhan ei vaan miehen kieli tule mun suuhuni.

Outoako?? Ei kai kaikkien tarvitse tykätä kaikesta, edes suutelemisesta?

Ja lisäksi se että jos olen suostunut ns. kielariin niin kiihotun ihan liikaa, paljon enemmän kuin siinä tilanteessa olisi ollut hyväksi! Sekin on kiusallista.

Olen SUHT. kokematon 25-vuotiaaksi. Varsinkin suutelemisen osalta. Nyt olen aloittelemassa elämäni TOISTA VAKAVAA seurustelusuhdetta (piti korostaa kummatkin sanat kun en tiedä kumpaa pitäisi korostaa enemmän *hih*) ja nyt taas joudun asian eteen josta ei ole pitkään aikaan tarvinnut huolehtia. Pari seksisuhdetta on ollut tässä välillä, sellaisia jotka on lähempänä "vakihoitoja" kuin rakkaussuhdetta. Olen päässyt livahtamaan suutelusta sillä kun olen pyytänyt anteeksi ja selittänyt jotain tyyliin että kielipusut mielestäni kuuluu vain RAKKAUSsuhteeseen...

Terkkuja vaan teille jos tunnistatte... :D Tulipa se totuuskin sitten esille...

Kiitos kaikista rakentavista, asiallisista neuvoista, rohkaisuista, kommenteista, arvosteluista ja kokemuksista. Tämä on mulle arka juttu!!

'outi'

3

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen__

kerrot olevasi suht kokematon. ehkä se on syynä sille, että et pidä suutelemisesta. ehkä se ei tunnu sulle jotenkin luontevalta..? onko sinulla tunteita tätä suudeltavaa kohtaan? jos ne puuttuu ihan täysin se saattaa tuntua hankalalta. voisit ottaa kerran sellasen asenteen ettet ajattele mitään silloin, kun suutelet ja käytät itse mielikuvitusta. silloin voisit tehdä tälle suudeltavalle mitä haluat ;) ehkä olet kokenut sen jotenkin pakottavana juttuna tai muuta mikä saa sut ajattelemaan noin?

kyllä minäkin joskus ajattelen jostakin niin, joka suutelee todella oudolla tavalla ja tunnen alkavani inhota suutelemista. :/ kunnes sitten tulee vastaan joku toinen, joka tekee olon erittäin mukavaksi =) tsemppiä sulle!

• yx mies

Ei kai kaikki voikaan tykätä kaikesta. Ehkä tuo, kun kerrot kiihottuvasi kielarista "liikaa", ujostuttaa sinua. Mutta voi olla, että mies kokee sen pettymyksenä, ainakin aluksi, jos ei saa antaa sulle kielareita. Ehkäpä asia korjaantuu, kun seurustelette kauemmin. Ja jos hän rakastaa sinua oikeasti, ei tuollainen asia ole esteenä, vaan hän hyväksyy tuonkin ominaisuuden sinussa, että haluat kevyitä pusuja. :-D kaikkea hyvää teille.

• veikko....

veikko olen

mitä kuuluu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      274
      2507
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      12
      1615
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      51
      1510
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe