Lämpimiä ja viinin huuruisia terkkuja huuhaalle! Siellä se kattelee kuuta,joka on kuulema väärinpäin ja arvaattekin varmaan,että etelän gigolot pyörii ympärillä,kuin herhiläiset ;)))
Kuka haluaa,että laitan terkkuja takaisin?
Lista on tässä,nimi alle ja terkut lähtee :)
Terkut:
Yks typy laittelee
12
651
Vastaukset
laitaha typylle terkut menemään...=:0)))
lämpimät terveiset..impi...
Juu, saatiin etelänterkkuja kuulemma molemmat;) Mä jo omani laitoin eilen, sulta kans, samoin Jussilta;)))
- aliisa
terkkuja Typylle :)
- S-Y
joten nimiä listaa ja saadaan typy herkälle päälle ja iloiselle mielelle :)
- Alien-8
ja typylle myös hyvää lomaa ja vointia.Alien käskee sanomaan,että sais olla hyyvin varovainen sen viinin kanssa läträtes;)))Kuuma ilma ja kuumat gigolot voivat saada outoja reaktioita aikaseksi:))
- sola"
..pakkas-terveisiä..hrrrrr :)
- timanttimies
ja voimia kapulasillan tekoon jordan-virran yli
- outzak
minultakin morjestelut Typylle!!:))
On se vaan vetävä Typy, kun hurmaa miehiä, missä ikinä kulkeekaan!!;))) - Sinisiivetär
terveiset typylle..ja katsookin, että tule hyvin rasvatuksi siellä, ettei nakha pala ja rypisty..
- perskuti
Sanohan että, ilmoittaa huuhaalle jos tuntee olonsa turvattomaksi, niin lähetän sinne pyyheliin...ei kun esiliinan, ja sillä ei ole mitään tekemistä keittiön kanssa:=)
Nyt on typy päässyt "paratiisiin...On lämpöä ja viiniä...Kateuden karvaat piikit pistelee tänne "jäätynyttä":=(
Etäpusu typylle! - S-Y
etelänmaille,toivottavasti löytää perille :))
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881