LEMPIELÄINTÄSI KYSELLÄÄN!!!!!

emmi111

Nyt kysytäänkin SINUN lempieläintäsi. se voi olla kissa, koira, undulaatti, kala, joku lisko ja vaikka mikä muu. Itselläni on pääasiassa KiSSA mutta myös undulaatit ovat ihania. Minulla on kaksi kissaa Kisu ja Milli. Minulla myös oli kaksi undulaattia mutta ei ole enää. Voit lukea niiden kohtalosta minun galleriassani ja sinne saa myös kommata.

21

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jani97

      Käärmeet on mun lempparieläimii!!!! Kalat on myös kivoja!

    • justiinsaniiin

      "minulla oli myös kaksi undulaattia mutta ei ole enää."

      Niinpä, kissasi söivät linnut. Kirjoitit niin tuolla undulaatit- osiossa.

      Toivottavasti et enää ikinä hanki lintuja! :(

      • :D-:D-:D

        Lemppareitani on marsut, hevoset ja muut pikku jyrsijät, ja itselläni on kaksi marsua, Tiuhti ja Viuhti. Hevosta olen koko ikäni toivonut itselleni mutta ei..:)


    • vaavi_vaan

      Itselläni on kohta 17v. kissa. Muutti meille omatoimisesti 7-vuotiaana ja jäi myös.
      On sellainen tassuterapeutti,nukkuu mun kanssa ja on kova juttelemaan.

      Sitten monivuotinen haaveeni on toteutumassa. Matkustan perheeni kanssa Intian Goaan. Siellä voi ratsastaa norsulla,pestä niitä ja uida niiden kanssa. Katselen paljon eläiohjelmia ja pikkunorsut on aivan ihania niitten velttojen kärsiensä kanssa,kun eivät tiedä vielä,mitä niillä tehdään ;D))

    • meressä. Vapaa ja villi. :) Kaunis ja ihana eläin.

    • Elukkakaheli ;)

      TOP10 (ei mitenkään erityisessä järjestyksessä)
      Koirat (suosikkirotu kultainennoutaja)
      Kissat (jos ei kamalan raisuja leikeissään)
      Delfiinit (ensimmäinen miesystäväni sanoi että hymyni tuo hänelle mieleen delfiinin, otin sen kohteliaisuutena)
      Hevoset (kauniita eläimiä)
      Kanit (kiva katsoa kanin loikkimista)
      Käärmeet (kaunis mutta vähän vielä olen arka niiden kanssa)
      Pingviinit (suloisia taapertajia)
      Kaikenlaiset linnut (melkein kaikissa jotain suloista)
      Karhut (varsinkin karhunpennut on suloisia!)
      Oravat (ei pelkää ihmisiä kamalasti, joskus todella läheltä pääsee seuraamaan)

      Olis niitä muitakin mutta tässä nyt tämmönen Top10. Varmaan huomenna olis ihan eri lista. Tai ei sentään - hevoset, koirat ja delfiinit ei Top10-listalta häviäis mihinkään! ;)

    • Kaijuli

      ehdottomasti =)

    • AlbinoRaven

      Siinähän ne otsikossa lukevatkin, vaikkakin tästäkin aiheesta on ollut puhetta monesti ennenkin.

      Eli pidän siis koirista. Ne ovat eniten ollut lähinnä sydäntä jo todella kauan, kakarasta asti. Itselläni on nyt 8-vuotias uros nimeltä Rio, se on rodultaan japanese chin.
      Ennen kuin saimme Rion, tapasin salaa käyttää lähiön koiria lenkillä. Ihan tuntemattomien ihmisten. Kävelin vain portista sisään, menin koputtamaan ovelle ja kysyin saisinko käyttää koiran lenkillä. Palkaksi sain yleensä aina jotain pientä.

      Pidän myös jyrsijöistä ja kaneista. Varsinkin hiiret, rotat, kanit ja marsut ovat todella lähellä sydäntä. Gerbut ja hamsut ovat mielestäni jonkinverran pelottavia kun ne aina haluavat purra minua. Tosin, ei rotatkaan aina minusta pidä. Syytä en tiedä. Itselläni on lk dove even mm hiiri nimeltä Avaruus Ässä, tuttavammin vain Ässä.

      Matelijoista olen pitänyt aina. Kakarana keräilin dinosauruksia ja luin niistä paljon ja muutenkin hankin tietoa. Vielä nykyäänkin jos näen kuvan dinosauruksesta, osaan kyllä kertoa siitä jonkinverran.
      10-vuotiaana aloin pitämään muistakin liskoista kuin dinoista ja silloinhan opiskelin sitten niistä paljon vapaa-ajaalla. Sain vuonna 2003 ensimmäiset ötykkäni syntymäpäivälahjaksi, kaksi tuliliskoa. Eiväthän ne oikeastaan liskoja olleet, sammakkoeläimiä. Ne oli Rölli ja Ruusu. Rölli kuoli johonkin anoreksian tapaiseen vuoden kuluttuja ja ostin Ruusulle kaveriksi Retun joka kuoli seuraavana vuonna vanhuuteen(se oli jo suhteellisen vanha kun sain sen). Sitten viimevuoden kesänä kuoli Ruusu.

      Pidän oikeastaan kaikista eläimistä, paitsi kissoista. Pelkään kissoja kuollakseni huonosta menneisyydestä johtuen. :/

    • sohvi_95

      Eniten lemmikkielämässäni tärkeimpiä ovat jyrsijät. Minulla on kani. Meille on tulossa 2 kesyrottaa ja minulla oli hamsteri, se kyllä kuoli lokakuun lopulla 2006. Että jyrsijä ihmisiä olen.

    • kuunsirpale12

      MARSU TOTTAKAI. XD Ja sit on kanit tykkään enimmikseen kaikista jyrsijöistä.. Mutta rotat ja hiiret ei oo mun mieleen.. ainakaan nytten , mistäs sen voi tietää ku mul ei oo koskaan ollut kumpaakaan
      paitsi tällä hetkellä 2 marsuu

    • Pokokuu

      Kanit!! Itselläni on kaksi kania. Löytyy myös koira eli nekin ovat ihania. On kissa ja hevonenkin todella suloisia eläimiä. Kanieni nimet ovat Rasmus ja Rosita. Rasmus on leikattu ja iältään 2v 8kk ja Rosita on 11vko. Koiran nimi on Pepi ja se on uros, ikää sillä on 4v 9kk.

      Kani
      Koira
      Kissa
      Hevonen/Poni

      Tuo on järjestykseni. Meillä on myös ennen ollut 2 kania.

    • marsufani93

      Pidän kaikista eläimistä, myös hyönteisistä. Lähimpänä sydäntäni ovat marsut. Ovat melkein aina olleet. Koiria rakastan kauheasti. Ne on niiin ihanii! Sitten seuraavana hevoset! Ne on niin kauniita ja mahtavii eläimii!

      Minulla on kolmetoista marsua (7 tyttöä, 6 poikaa) ja yksi kääpiöhamsteri (tyttö).

      • gsfg

        ÄLÄ VALEHTELE VITUIN HUORA! Ei sulla varmana oo mitää elukoota! Valehteleva bitc! Mulla on eleimiä mut sulla ei! Ottaako päähän?! Pättääkö OohoN?!


      • Dodo

        Every night in my dreams
        I see you. I feel you.
        That is how I know you go on.

        Far across the distance
        And spaces between us
        You have come to show you go on.

        Near, far, wherever you are
        I believe that the heart does go on
        Once more you open the door
        And you're here in my heart
        And my heart will go on and on

        Love can touch us one time
        And last for a lifetime
        And never let go till we're one

        Love was when I loved you
        One true time I hold you
        In my life we'll always go on

        Near, far, wherever you are
        I believe that the heart does go on
        Once more you open the door
        And you're here in my heart
        And my heart will go on and on

        You're here, there's nothing I fear,
        And I know that my heart will go on
        We'll stay forever this way
        You are safe in my heart
        And my heart will go on and on


    • Minä vaan.........

      Marsut on ehdottamasti the best! Ne juttelee, elää melko kauan hyvin hoidettuina ja sellasia sopivan kokoisia. Niitä ei tarvii käyttää lenkillä je ne ei välitä vaikka omistaja ois ruma ja siltä puuttuis toinen silmä, ne silti rakastaa sua!!!! Kaikki muutki jyrsijät on tosi ihania, mun lemppareita! Etenkin hamsut.
      Lempparit:
      1. Marsut & Hamsut
      2. Muut jyrsijät
      3. Hevoset/Ponit & Seeprat
      4. Linnut(etenkin ara)
      5. tiikerit ja jaguaarit

    • kisumisuinen

      Ihminen on paras lemmikki. mjau....

    • samojedinhymy

      samojedit nuo hymyilevät symppikset on parhaita! rakastan kyllä kaikkia eläimiä - meillä on 2 koiraa, 3 kissaa, 2 kanaa ja yksi kani :)

    • Jadezuku

      olen vasta hiljattain tutustunut näihin veikeisiin otuksiin ja todennut että ne ovat ihania!!!

    • mikhaildenisov

      sat*****a omasta takaa,ja nälkäsiä!

      • Josefiina-kääpiöhamsterini!

        Muij!
        Mulla on kanssa kääpiöhamsteri ja se on tyttö..
        ja onhan ne kesyhiiretkin ihania..niitäkin löytyy... :PP


    • llleija

      ovat ne ehdottomat suosikit. :) Ainakin varmaa, että isompana tulee olemaan koira jos toinenkin, ja kaneja ainakin viisi. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe