Hyviä partureita?

onko heitä?

Oisko kokemuksia raumalaisista partureista?
Oma jäi lomalle ja nyt olis uus paikka hakusessa.

Ei viitti moneen kertaan testata kun hiukset on pilattu jo kerran "Rauman Kalleimmassa Paikassa"..

23

10889

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katos ko

Räikköne ol enne vanhaa oikke hyvä siin Anundilankadul

• naikkonen 75

entäs mäkelän juha tai taija..taija leikkaa todella hyvin! tai mun hiukset ainaskin..ja toinen parturi olis caras..tinos, mut on kallis..siinä nyt jotain..

• meni pilalle

Kävin kerran T.....noksessa ja pidin sen jälkeen lakkia 2 kk päässä..
        Leikkaaja/värjääjä tosin ei ollut T...o.

Maksoi 75e ja oli viiminen kerta

• kjdwucjfhj

Kerrankin sain hyvän kokemuksen parturi käynnistä. Yleensä en ole lainkaan tyytyväinen hiuksiini kun ne on leikattu. Juha Mäkelältä kun tulin olin todella yllättänyt. Nuorehko nainen leikkasi hiukseni ja teki todella hyvää jälkeä!!!!!! Eikä ole pahan kallis mielestäni! Suosittelen...

• minä740

Hyvä parturi löytyy syväraumankadulta ensimmäisenä. Hiuspiste nimeltään. Tosi kiva parturi. Ei ehkä halvin, mutta ei kalleinkaan.

• metalli99

hyvä parturi.

• Miila kalatorilla

mene ihmeessä Sarin tukkapajaan kauppakadulla lähellä kalatoria. Siellä on Miila, joka on aina tehnyt hyvää jälkeä. Todella ajan hengessä mukana ja osaa leikata viimeisen trendin mukaan. Olen ollut aina tyytyväinen.

• mieltä

olen ihan samaa mieltä. Sarin tukkapajassa on todella mukava palvelu ja Miila on niin ihanan pirteä. Tekee muuten todella hyvin hiustenpidennyksiä ja hintakin on kilpailukykyinen.

• menisin

Oliskos toi Kalliokadulla oleva Kalliokihara mitään? KIvoja tyttöjä ainakin töissä, eikä ammattitaidossakaan oo valittamista vissiin kellään!

• näin..

Kaikki parturit ovat h...ia , mutta kaikki h....t eivät ole partureita.

• loistava parturi

Suosittelen Potkurissa toimivaa DobleVidaa. Kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä!

• kdhjdfhf
        loistava parturi kirjoitti:

Suosittelen Potkurissa toimivaa DobleVidaa. Kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä!

olen käynyt DoubleVidassa kolmisen kertaa ja aina loistavaa palvelua ja aina saanut juuri sellasen tukan kuin halunnut...lisäksi kampaaja todella mukava!!
        Ainoa kampaaja joka ei ole halunnut leikata mun pitkiä hiuksia ihan lyhyiksi =) sanoi vaan että sulla on niin kivat pepun päälle ylettyvät hiukset että hän ei niitä raaski paljoo leikata =) =)
        Täältä Lapin kunnasta tulee ainakin kauhean hyvät kehut hänelle!!!

• ...
        kdhjdfhf kirjoitti:

olen käynyt DoubleVidassa kolmisen kertaa ja aina loistavaa palvelua ja aina saanut juuri sellasen tukan kuin halunnut...lisäksi kampaaja todella mukava!!
        Ainoa kampaaja joka ei ole halunnut leikata mun pitkiä hiuksia ihan lyhyiksi =) sanoi vaan että sulla on niin kivat pepun päälle ylettyvät hiukset että hän ei niitä raaski paljoo leikata =) =)
        Täältä Lapin kunnasta tulee ainakin kauhean hyvät kehut hänelle!!!

Mun mielest DobleVida on surkee paikka!
        Kävin siellä muutaman kerran, mutta enää en mene. Kampaaja on lievästi sanottuna pissis...

• kampaajista?
        ... kirjoitti:

Kävin siellä muutaman kerran, mutta enää en mene. Kampaaja on lievästi sanottuna pissis...

eikös siellä oo kaks kampaajaa nykyään?

• ...
        ... kirjoitti:

Taidat ite olla pissis kun käytät tollasta sanaa :D

• Tytsi8319

Mäkin oon vailla parturia.. Täytyy alkaa kiertämään näitä täällä mainittuja.. Kiva saada tälläisiä suoria kokemuksia, ne on parhaita!

• parturoida

tytsin, kaupan päälle brasilian wax. Jätä yhteystietosi niin otan yhteyttä.

• Onko heitä?

Yllätyin todella. Sarin Tukkapajassa on todella mukava/kiva Miila.

Leikkaa ja värjää todella trendikkäästi.

Olen huippu tyytyväinen! Voin suositella..:)

• hintti

parureita raumalta

• sannasaxia

löytyy kyllä ja tervetuloa saxiaan kauppakadulle..paikalla ti- la terkuin sanna

• Sweeney Todd

Minä voin tehdä ammattitaitoista karvanpoistoa naisimmeisille ihan ilmatteeks.
      Niin kelepoo mennä kynekolookille sen jälkeen näyttämään toosaa.

• dddddddddddddddddddd

tääl on nii piruste partureit & kampaamoi;)

• cava88

Itsellä harkinnassa Doblevida tai Tinos. Saman tasoinen hintaluokka, ja kokeilemallahan se vaan selviää tykkääkö vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe