viasat-pakettia ku mulla on aataminaikuinen televisio ja asun kerrostalossa, jossa on kaapeliverkko?!?
Voinko
2
881
Vastaukset
- Joistain saa
Viasatin Kulta-pakettia saa ainakin joiltakin kaapelioperaattoreilta. Ehkä jo kaikilta. Tosin se on satelliittipakettiin verrattuna riisuttu malli.
Taloyhtiösi verkossa täytyy olla digivalmius. Sinulla täytyy olla digiboksi, jossa on korttipaikka. Ja mikäli tv:si on niin vanha, ettei siinä ole scart-liitintä, tarvitset sellaisen digiboksin, jossa on rf-muunnin (eli signaalin välittämiseen televisiolle riittää vanha antennipiuha).
Turvallisinta on kysyä suoraan kaapelioperaattoriltasi. Ainakin minulle kätevin tapa oli marssia suoraan heidän liikkeeseensä. (Ei tarvitse jonottaa puhelimessa). - cnyyvannzn
sonerakin lähti mukaan viimeisenä operaattorina viasat kullan jakeluun, eli nyt sen voi suomessa tilata kaikilta kaapeli-operaattoreilta.
tosta televisiosta sen verran, että jos siinä on scart, niin onnistuu ihan varmasti. ellei ole, pitäisi olla sellainen kaapelidigiboksi, jossa on rf-modulaattori. toinen vaihtoehto on laittaa jotkut scartilliset videot väliin hoitamaan rf-modulaattorin tehtävää.
ulkoisia rf-modulaattoreita myy mm http://www.clasohlson.fi mutta niistä tulee ylimääräistä hintaa melkein 40 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120