viasat-pakettia ku mulla on aataminaikuinen televisio ja asun kerrostalossa, jossa on kaapeliverkko?!?
Voinko
2
869
Vastaukset
- Joistain saa
Viasatin Kulta-pakettia saa ainakin joiltakin kaapelioperaattoreilta. Ehkä jo kaikilta. Tosin se on satelliittipakettiin verrattuna riisuttu malli.
Taloyhtiösi verkossa täytyy olla digivalmius. Sinulla täytyy olla digiboksi, jossa on korttipaikka. Ja mikäli tv:si on niin vanha, ettei siinä ole scart-liitintä, tarvitset sellaisen digiboksin, jossa on rf-muunnin (eli signaalin välittämiseen televisiolle riittää vanha antennipiuha).
Turvallisinta on kysyä suoraan kaapelioperaattoriltasi. Ainakin minulle kätevin tapa oli marssia suoraan heidän liikkeeseensä. (Ei tarvitse jonottaa puhelimessa). - cnyyvannzn
sonerakin lähti mukaan viimeisenä operaattorina viasat kullan jakeluun, eli nyt sen voi suomessa tilata kaikilta kaapeli-operaattoreilta.
tosta televisiosta sen verran, että jos siinä on scart, niin onnistuu ihan varmasti. ellei ole, pitäisi olla sellainen kaapelidigiboksi, jossa on rf-modulaattori. toinen vaihtoehto on laittaa jotkut scartilliset videot väliin hoitamaan rf-modulaattorin tehtävää.
ulkoisia rf-modulaattoreita myy mm http://www.clasohlson.fi mutta niistä tulee ylimääräistä hintaa melkein 40 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089